Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei , kjøper ikke ofte bil. Går flere år imellom . Nå har jeg kjøpt bil som kommer å skal bli levert med transport bil. Skjønner at nøkkel ligger i en nøkkelboks . Hva må jeg huske på ?. Fått litt tanker om bilen kan ha fått skader på veien osv?. Jeg har masse bilder av bilen. Skal jeg gå skikkelig over den før nøkkel tas ut?. Så ikke jeg får skyld i noe?. 

Anonymkode: 36abe...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei , kjøper ikke ofte bil. Går flere år imellom . Nå har jeg kjøpt bil som kommer å skal bli levert med transport bil. Skjønner at nøkkel ligger i en nøkkelboks . Hva må jeg huske på ?. Fått litt tanker om bilen kan ha fått skader på veien osv?. Jeg har masse bilder av bilen. Skal jeg gå skikkelig over den før nøkkel tas ut?. Så ikke jeg får skyld i noe?. 

Anonymkode: 36abe...cce

Har ikke erfaring med levering via biltransport. Antar du bør ta egne bilder med en gang, gjerne før du tar ut nøkkel om mulig.

Regner med biltransport firma har gode rutiner for å dokumentere bilder før og etter de også, de ønsker ikke betale for skader som var der før transporten startet... 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...