Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har mye utflod mens man går gravid?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😅 

Det er normalt, cellene fornyer seg raskere, og systemet vasker seg selv og holder det surt og sundt 😇

Anonymkode: d7b52...92c

• Liker 2
Skrevet

Så bra å høre. 

Føler meg ikke kåt, men kjenner utfloden av og til. Så merkelig hvordan kroppen er 😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 🤮

Er ikke vant til utflod. kjenner det kommer når det kommer og da kniper jeg igjen det jeg klarer til jeg finner et toalett til å tømme meg på og tørke.

Truseinnlegg fører bare til at det blir klamt, enda våtere og mye mer lukt! Skjønner ikke at folk bruker truseinnlegg.

Kanskje flergangstruseinnlegg av stoff hadde vært noe?

Anonymkode: dfd63...006

Skrevet

Godt å høre man er flere. 

Har aldri kjent utflod så tydelig før, syns det er så rart. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er veldig vanlig. Jeg har ganske mye utflod ellers også, men enda mer nå som jeg er gravid. Og utfloden er mer "seig", på en måte, tyktflytende, og hvit/gulhvit (beklager detaljer 🤮) mens den "vanlige" utfloden min er mer tyntflytende og blank.

Anonymkode: d45e9...587

Skrevet

Føler den bare plutselig kommer. Men det er vel sånn med utflod. Forbinte utflod med opphisselse før, så syns det er merkelig. 

Bare så rart å ubehagelig å kjenne det. 

Bruker du bind til vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye oppi der under et svangerskap som skal smøres og avgir slim og væske, så ja, utfloden økte betraktelig. Veldig.

Anonymkode: 3b282...923

AnonymBruker
Skrevet

Både under og etter svangerskap ja. Over 10 år siden nå og har enda svære mengder med utflod. Kjempe ekkelt. 

Anonymkode: 89f83...891

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig kåt på mannen min 😅 så her er det alt mulig som er årsaken 😅 men tidvis kjenner det ut som det renner ja

Anonymkode: d7b52...92c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har såpass at jeg bruker truseinnlegg hver dag fra morgen til kveld.

Anonymkode: d45e9...587

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...