oslomaraton Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvor lang tid tar det fra en starter opp med østeogenplaster til en merker reduksjon på nattesvette og hetetokter. Det er nesten ikke til å holde ut, og jeg er lei av å føle meg " slimete". Jeg startet med Estalis depotplaster på lørdag. Når kan jeg forvente bedring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg merket bedring omtrent umiddelbart - dvs etter et par dager. Jeg bruker Estradot (inneholder bare østrogen). Estalis inneholder syntetisk progesteron i tillegg, noe jeg reagerer dårlig på. Det kommer nok an på om doseringen er riktig for deg også, det er vel ingen muligheter for å endre dosen på Estalis- den kommer vel bare i en dosering. Anonymkode: b0019...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker ikke plaster men Lenzetto østrogenspray. Mener det forsvant samme uka som jeg startet. Anonymkode: c980d...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå