AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg og dattera er aleine, alle rundt spør hva man skal den dagen. Vi skal kose oss hjemme, slik som de andre dagene - litt turer i nærmiljøet, kanskje ta med maten ut, spille brettspill o.l. Er vel like vanlig det...eller? Er heldigvis ikke på sosiale medier....slipper å bry meg så mye om hva andre gjør på Anonymkode: 0448c...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Skulle ønske det var meg.💛, så nei, ikke tabu, men misunnelsesverdig for noen av oss som har andre plikter. Anonymkode: a1a70...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden For et rart spørsmål. Vi var aldri noen steder i påsken da jeg vokste opp, var vanlig å være hjemme. Med påskepynt og påskeegg. Anonymkode: fa728...c41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jeg skal være alene. Er sammen med andre nesten hele påsken ellers, og har ikke tenkt på det som spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Nei, hvorfor skulle det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Er ingen ting i veien for det – jeg tipper det er ganske mange som heller ville gjort nettopp det i stedet for å stille opp på diverse "pliktløp" i påsken ;). Jeg stortrives hjemme, men i år skal jeg reise bort med noen venner. Hadde ikke gjort meg noen verdens ting å være hjemme heller. Slapp av, nyt påsken! 🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Har aldri tenkt på at det var tabu. Jeg er vokst opp med at vi stort sett var hjemme og jobbet i hagen. Personlig foretrekker jeg det nå selv i voksen alder, fremfor å skulle ta av gårde noe sted. Er været pent, kan vi gjerne ta oss en dagstur i marka. Men jeg nyter å endelig få lov å være hjemne uten å ha spesifikke planer. Tempoet er høyt nok i hverdager Anonymkode: ac113...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Du er da ikke alene når datteren er med deg? Jeg og sønnen min skal være alene,både påskeaften og resten av påska. Har ikke vært vanlig hos oss å reise noe særlig i påska. Anonymkode: a67b9...f31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Datteren din er jo der? Vi skal ikke noe spesielt på påskeaften, har aldri hatt noen andre tradisjoner enn å gå tur eller lage god middag. Tror ikke det er veldig uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Er påskeaften en spesiell dag?!? Vi har nå stort sett aldri gjort noe spesielt på denne dagen - eller de andre påskedagene. Av og til på hyttetur med familie eller venner, eller så er vi hjemme. Og det ser jeg jo at stort sett alle naboene er også. Anonymkode: 77463...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Det er helt vanlig. Kos dere! Anonymkode: c5944...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Vi drar aldri til utlandet, "syden", mange måper av dette. Samme gjelder kanskje hvis man ikke har planer i påska. vil ikke kalle det tabu, men folk forventer liksom at alle har en stor trang til å dra av gårde fra eget hjem i ferier. Anonymkode: 9074b...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Aldri engang hørt om at påskeaften er så spesiell, jeg. Klar over at en god del mennesker spiser lam i løpet av påsken, og da sikkert ofte samler noen, men det er da virkelig ikke sånn at påskeaften er som julaften eller 17. mai. Ikke at det er så rart å være alene da heller, og ikke at TS er alene uansett, men dog. Anonymkode: 95802...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal være alene på påskeaften (sånn helt alene uten barn) og føler absolutt ikke noe tabu rundt det. Jobber i butikk og har vakt på lørdag, så tenker det da bare blir digg å slappe av alene på kvelden 😁 Anonymkode: 4e476...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg og barna er alene og det syns jeg er veldig godt. Jeg har lagt planer for oss, men uten andre. Anonymkode: e907d...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Aldri vært borti at noen har spurt om påskeaften. Er jo vanlig å snakke om man har noen planer i påsken men det har ingenting med å ikke skulle være alene, har jo mye mer med at det er flere fridager på rad og folk oftere legger planer da. Spørsmål om man har planer eller ikke betyr ikke at folk mener det er en fasit på svaret. Det er bare normal prat og vise interesse for andres liv. Opplever du det som noe annet er det nok du som eier problemet. Anonymkode: 7a5b1...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden For meg er det en helt vanlig dag, så ikke noe galt med å være alene...da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Dere er ikke alene. Dere er to. En hel familie. Påsken feires gjerne hjemme med familien, så dere har alt/alle dere trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Nei, påska er vel kjent for å være stille og rolig. Man leser krim, ser på krim, noen drar på hytta, noen til syden, mange går på skitur, noen steller i hagen.... Vet også om mange som rett og slett bruker påska til storrengjøring og rydding 🙂. Vi pleier å lage god mat påskeaften, ellers gjør vi ikke noe spesielt ut av påska. Vi driver med hage, så for oss tilbringes mye av påska til å jobbe i drivhus. Anonymkode: 7312a...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Det her 👇 er tabu : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå