AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Jeg har kjøpt inn garn til Aftenpledd ( Rauma ) og gleder meg veldig til å begynner på det. Skal ikke noe spesielt i påsken og mannen skal jobbe, så jeg skal se påskekrim og strikke og slappe av. Noe du gleder deg til å strikke eller hekle i påska? koselig å høre hva andre lager. Anonymkode: d9337...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly70 Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Har kjøpt inn nesten 70 nøster. Min sønn hadde så lyst på strikkegenser som hans avdøde bestefar hadde på et gammelt bilde. Vil tippe at bildet ble tatt tidlig på 60 tallet. Jeg fant ut hva genseren het og har fått lastet ned oppskriften. Det var så gammel oppskrift at bunnfarge og mønsterfarge stod spesifisert (ingen alternativ liksom), så jeg skal strikke genseren i fargene som står. Skal i tillegg strikke pledd med samme mønster øverst og nederst på pleddet. Dyrt prosjekt men håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april (endret) Jeg har ikke kjøpt noe garn, men fant noen nøster med gult, grønt og brunt Sportsragg som jeg har begynt å strikke leggvarmere av. Jeg fant denne oppskriften i et bilag til Hjemmet nr 49 ifjor (uke 43) på Flipp, via gratis innlogging på biblioteket: https://www.garnius.no/amma-sokker-turkis-complex Brunt i mesteparten av mønsteret. Gul bunnfarge i skaftet og grønt i resten av mønsteret. Mulig jeg hadde valgt andre farger, men det var dette jeg hadde. Edit: Jeg hadde opprinnelig tenkt å strikke sokkene, men så fant jeg igjen mønsteret jeg hadde kjøpt inn det brune garnet til. Dermed stoppet jeg før jeg begynte på foten, og det ble leggvarmere isteden 😅 Like greit, for jeg har noen vintersko som blir for trange med tykke sokker Endret søndag kl 04:03 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:18 #4 Del Skrevet torsdag kl 13:18 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 8.00): Jeg har kjøpt inn garn til Aftenpledd ( Rauma ) og gleder meg veldig til å begynner på det. Skal ikke noe spesielt i påsken og mannen skal jobbe, så jeg skal se påskekrim og strikke og slappe av. Noe du gleder deg til å strikke eller hekle i påska? koselig å høre hva andre lager. Anonymkode: d9337...d21 Kjøpestopp på garn p.t. Grunnet stort lager av ufoer. Anonymkode: b2e1d...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:21 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:21 Jeg fristrikker en genser i et 12 år gammelt UFO-garn. Kjøpte følgetråd for å justere fargen bittelitt, og jeg er superfornøyd! Gleder meg til den blir ferdig 😊 Anonymkode: c6598...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå