17.11 Skrevet 18. april #41 Skrevet 18. april Nei, jeg er ikke så veldig begeistret for sjokolade, og kvikk lunsj havner i kategorien «kjedelig».
frivis Skrevet 18. april #42 Skrevet 18. april Kjøpte 50stk og pga familie liker kvikk lunsj også. Men jeg klarer å begrense meg da. Spiser en og annen kvikk lunsj når jeg ønsker, men må ikke ha det.
frivis Skrevet 18. april #43 Skrevet 18. april (endret) AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 21.21): Jeg har kjøpt åtte sekspakninger med Kvikk-Lunsj Prøver å gå opp i vekt (eller i alle fall ikke gå ned), og Kvikk-Lunsj er en viktig del av planen. Men spiser bare to striper hver dag, da. Anonymkode: d6642...a0d Dårlig appetitt da. 2 striper er det jeg spiser i en jafs. Kunne fint spist 6 kvikk lunsj hver dag om målet var å gå opp i vekt. Men jeg har nok vekt nå, så holder meg til 1 kvikk lunsj en og annen gang. Endret 18. april av frivis
GlitrendeSjokolade Skrevet 18. april #45 Skrevet 18. april Ja det har jeg. En 6 pakning. Har et skap med mye sjokolade. Freia påske egg også.
AnonymBruker Skrevet 18. april #46 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 7.47): Jeg elsker denne sjokoladen, har kjøpt en 3pakning som jeg skal ha påskeaften. Kjenner det er lett å ville kjøpe mye når det er priskrig, men jo mer spiser man... Anonymkode: f51c2...e65 Den sjokoladen kommer verken i handlekurven eller i hus. Smaker forferdelig! Anonymkode: 9a6cb...483 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #47 Skrevet 20. april Ei, det er sånn klassisk verdiløse kalorier for meg. Smaker bare helt ok, så kaloriene er ikke verd det. Skal jeg først spise så mange kalorier skal det være noe veldig godt! Anonymkode: ad492...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #48 Skrevet 20. april Ja, kjøpte 4 stk 6 pakning. Legger det resterende igjen på hytta når jeg reiser hjem. Greit å ha som tursjokolade ut over våren. Så langt har jeg spist en og ungene fikk hver sin i påskeegget. Anonymkode: 98dee...f50
Million Skrevet 20. april #49 Skrevet 20. april Nei, det har jeg ikke. Tenkte ikke på det en gang. Prøver å begrense sjokoladespisingen pga migrene uansett, så det var bare bra jeg glemte det
AnonymBruker Skrevet 20. april #50 Skrevet 20. april frivis skrev (På 19.4.2025 den 0.41): Dårlig appetitt da. 2 striper er det jeg spiser i en jafs. Kunne fint spist 6 kvikk lunsj hver dag om målet var å gå opp i vekt. Men jeg har nok vekt nå, så holder meg til 1 kvikk lunsj en og annen gang. Både ja og nei. Kunne nok klart å spise hele. Men synes det er litt skummelt å spise mye. Også tenker jeg jo litt på næringsinnholdet, da. Prøver fylle opp med andre sunnere alternativer også. Anonymkode: d6642...a0d
AnonymBruker Skrevet 21. april #51 Skrevet 21. april Gikk opp for meg nå hvorfor jeg er overvektig. Spiser glatt 2-3 pakker (8-12 staver) i et par jafs. Kjøpte vel 3 sekspakninger til påske. Elsker Kvikklunsj, men kjøper det kun til vinterferie/påske. Anonymkode: 10101...af3
AnonymBruker Skrevet 21. april #52 Skrevet 21. april Holder meg unna sjokolade pga. ekstremt høyt kaloriinnhold. Spiser annet søtt i små mengder, men sjokolade og potetgull er nei fordi det er så fetende. Anonymkode: 4bcbf...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #53 Skrevet 21. april Tvist skrev (På 16.4.2025 den 8.08): Nei, boikotter usa. Hvorfor det? Anonymkode: 1fc5a...bca
AnonymBruker Skrevet 21. april #54 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Holder meg unna sjokolade pga. ekstremt høyt kaloriinnhold. Spiser annet søtt i små mengder, men sjokolade og potetgull er nei fordi det er så fetende. Anonymkode: 4bcbf...7d2 For å ikke snakke om kviser.Potetgull og sjokolade gjør at jeg ser ut som en legokloss i ansiktet. Anonymkode: 1fc5a...bca
AnonymBruker Skrevet 21. april #55 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 7.47): Jeg elsker denne sjokoladen, har kjøpt en 3pakning som jeg skal ha påskeaften. Kjenner det er lett å ville kjøpe mye når det er priskrig, men jo mer spiser man... Anonymkode: f51c2...e65 Ja sikkert 10 pakker 6pk og 4pk. Alle spist opp på 1,5 uke ca. Elsker den sjokoladen.😅 Delt med 4 andre da. Anonymkode: 49140...f82
AnonymBruker Skrevet 21. april #56 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gikk opp for meg nå hvorfor jeg er overvektig. Spiser glatt 2-3 pakker (8-12 staver) i et par jafs. Kjøpte vel 3 sekspakninger til påske. Elsker Kvikklunsj, men kjøper det kun til vinterferie/påske. Anonymkode: 10101...af3 Kvikk lunsj er den mest usunne av alle sjokoladene. Just google. Dette visste jeg ikke før. Trodde ikke den var verstingen tvert om pga kjeksen, men den er en av verste. Elsker den allikevel 🥰😅 Anonymkode: 49140...f82
Tvist Skrevet 21. april #57 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor det? Anonymkode: 1fc5a...bca Fordi den amerikanske presidenten gjør livet verre for alle minoriter og bryter menneskerettigheter og ytringsfriheten. Trump og følgere hans reagerer bare på en ting, og det er økonomi. Så jeg håper at når økonomien i USA blir dårligere, vil Trump bli presset til å gjøre endringer.
AnonymBruker Skrevet 21. april #58 Skrevet 21. april Tvist skrev (7 minutter siden): Fordi den amerikanske presidenten gjør livet verre for alle minoriter og bryter menneskerettigheter og ytringsfriheten. Trump og følgere hans reagerer bare på en ting, og det er økonomi. Så jeg håper at når økonomien i USA blir dårligere, vil Trump bli presset til å gjøre endringer. Siden Kvikk lunsjen produseres i Oslo, vil det ramme en del andre før Trump merker noe som helst til det. Anonymkode: 98dee...f50
AnonymBruker Skrevet 21. april #59 Skrevet 21. april Kjøpte feil kvikklunsj - en med appelsin, fysj! Men har nesten spist opp den likevel.. Anonymkode: f9105...a9f
Tvist Skrevet 21. april #60 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden Kvikk lunsjen produseres i Oslo, vil det ramme en del andre før Trump merker noe som helst til det. Anonymkode: 98dee...f50 Ja, dessverre. Får kjøpe fra Nidar i stedet, kanskje de trenger flere ansatte. Er jo fint å støtte norske produsenter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå