Hanne67 Skrevet 16. april #21 Skrevet 16. april Ingen Kvikk-lunsj her foreløpig, men appelsiner har jeg kjøpt + smågodt til påskeegget.
AnonymBruker Skrevet 16. april #22 Skrevet 16. april Har kjøpt 2 6pakninger på tilbud, men ikke nødvendigvis for å spise de i påska. Jeg syns det er godt å ta med en kvikklunsj når vi går lange fjellturer, så disse blir nok spist på turer i både påska og ellers på vårparten. Anonymkode: 5a433...630
AnonymBruker Skrevet 16. april #23 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke etter at de for et par siden byttet til enda søtere kjeks. Nå smaker den som gullvaffel med sjokoladetrekk, og det er bare ekkelt. Anonymkode: b7bc0...1bc ahhh, derfor den ikke var så god som jeg husket at den var, ble så forundret.. men ja den manglet den edgen der kjeksen ikke var så søt.. Anonymkode: 2a5c9...ff3
c_buk Skrevet 16. april #24 Skrevet 16. april Nei. Ser mer frem til god mat i påsken. Men så ille er det ikke å spise noen Kvikk lunsj i løpet av påsken, så kjør på!
Daisy-love Skrevet 16. april #25 Skrevet 16. april Jeg er glad i kjekssjokolade så har kjøpt melkefri versjon. Ikke helt spesifikt for påsken, men har spist av de. Appelsiner går der noen kilo av så lenge de er i sesong 😋
AnonymBruker Skrevet 16. april #26 Skrevet 16. april Nei. Er ikkje så glad i kvikklunsj. Barnet mitt fekk 2 stk 6-pakningar så hen klarar seg ei stund. Anonymkode: 607bb...4ae
AnonymBruker Skrevet 16. april #27 Skrevet 16. april Ja, mannen har kjøpt 8 stk. Skjønner ikke når de skal bli spist opp. Anonymkode: 4468a...33a
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #28 Skrevet 16. april Nei, dessverre ikke. Bør nok det på lørdag tenker jeg. En nydelig sjokolade.
Beloved Skrevet 16. april #29 Skrevet 16. april Jeg kjøpte en 6-pakning med kvikklunsj som fordeles på påskeeggene til 3 barn. De får litt smågodt i tillegg. Elsker sjokolade selv og kvikklunsj er godt det, men ikke favoritten.
AnonymBruker Skrevet 16. april #31 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, mannen har kjøpt 8 stk. Skjønner ikke når de skal bli spist opp. Anonymkode: 4468a...33a Her blir de liggende i skuffen en liten stund. Så kastes de når jeg tar en opprydingsrunde etterhvert. Anonymkode: 2d82a...10d
AnonymBruker Skrevet 16. april #33 Skrevet 16. april Jeg har kjøpt åtte sekspakninger med Kvikk-Lunsj Prøver å gå opp i vekt (eller i alle fall ikke gå ned), og Kvikk-Lunsj er en viktig del av planen. Men spiser bare to striper hver dag, da. Anonymkode: d6642...a0d
AnonymBruker Skrevet 16. april #35 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her blir de liggende i skuffen en liten stund. Så kastes de når jeg tar en opprydingsrunde etterhvert. Anonymkode: 2d82a...10d 😮 Anonymkode: 0a069...e8d
AnonymBruker Skrevet 17. april #36 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her blir de liggende i skuffen en liten stund. Så kastes de når jeg tar en opprydingsrunde etterhvert. Anonymkode: 2d82a...10d Hvorfor gir du dem ikke bort til noen? Anonymkode: d6642...a0d
AnonymBruker Skrevet 18. april #37 Skrevet 18. april Har en generell regel at jeg ikke kjøper godteri fordi det er på tilbud. Hadde aldri plukket med meg 6 enkeltstående kvikk lunsj til vanlig pris, så da kjøper jeg ikke 6-pk til 30kr heller. Er veldig glad i godteri, men da vil jeg heller kjøpe mine favoritter. Liker denne regelen, for tidligere kunne jeg plutselig kjøpe 5 store melkesjokolader fordi de var på tilbud til 100kr. Melkesjokolade er kjempegodt! Jeg er ikke typen som kan ha godteri liggende glemt i en skuff🤭 Aldri vært i nærheten av overvektig, men det fungerer fint for meg å ha noen klare kjøreregler rundt godis😊 Anonymkode: ac75e...178 4
AnonymBruker Skrevet 18. april #38 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en generell regel at jeg ikke kjøper godteri fordi det er på tilbud. Hadde aldri plukket med meg 6 enkeltstående kvikk lunsj til vanlig pris, så da kjøper jeg ikke 6-pk til 30kr heller. Er veldig glad i godteri, men da vil jeg heller kjøpe mine favoritter. Liker denne regelen, for tidligere kunne jeg plutselig kjøpe 5 store melkesjokolader fordi de var på tilbud til 100kr. Melkesjokolade er kjempegodt! Jeg er ikke typen som kan ha godteri liggende glemt i en skuff🤭 Aldri vært i nærheten av overvektig, men det fungerer fint for meg å ha noen klare kjøreregler rundt godis😊 Anonymkode: ac75e...178 Samme her. Bortsett fra overvekten. Jeg kjøper aldri kvikklunsj så kjøper det ikke til påska heller. Finnes så mye annet å kjøpe som smaker mye bedre. Anonymkode: 902e0...5e6
Gaia Skrevet 18. april #39 Skrevet 18. april Har ikke kjøpt Freia. Kjøper alltid Nidar. Støtter Norsk næringsliv. Ikke USA. Mange bekker små osv. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå