Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen Kvikk-lunsj her foreløpig, men appelsiner har jeg kjøpt + smågodt til påskeegget. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt 2 6pakninger på tilbud, men ikke nødvendigvis for å spise de i påska. Jeg syns det er godt å ta med en kvikklunsj når vi går lange fjellturer, så disse blir nok spist på turer i både påska og ellers på vårparten. 

Anonymkode: 5a433...630

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke etter at de for et par siden byttet til enda søtere kjeks. Nå smaker den som gullvaffel med sjokoladetrekk, og det er bare ekkelt. 

Anonymkode: b7bc0...1bc

ahhh, derfor den ikke var så god som jeg husket at den var, ble så forundret.. men ja den manglet den edgen der kjeksen ikke var så søt..

Anonymkode: 2a5c9...ff3

Skrevet

Nei. Ser mer frem til god mat i påsken. Men så ille er det ikke å spise noen Kvikk lunsj i løpet av påsken, så kjør på! :) 

Skrevet

Jeg er glad i kjekssjokolade så har kjøpt melkefri versjon. Ikke helt spesifikt for påsken, men har spist av de. 

Appelsiner går der noen kilo av så lenge de er i sesong 😋

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er ikkje så glad i kvikklunsj. Barnet mitt fekk 2 stk 6-pakningar så hen klarar seg ei stund. 

Anonymkode: 607bb...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mannen har kjøpt 8 stk. Skjønner ikke når de skal bli spist opp.

Anonymkode: 4468a...33a

Skrevet

Nei, dessverre ikke. Bør nok det på lørdag tenker jeg. En nydelig sjokolade.  :) 

Skrevet

Jeg kjøpte en 6-pakning med kvikklunsj som fordeles på påskeeggene til 3 barn. De får litt smågodt i tillegg. 

Elsker sjokolade selv og kvikklunsj er godt det, men ikke favoritten. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er USA-eid. 

Anonymkode: e2a77...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, mannen har kjøpt 8 stk. Skjønner ikke når de skal bli spist opp.

Anonymkode: 4468a...33a

Her blir de liggende i skuffen en liten stund. Så kastes de når jeg tar en opprydingsrunde etterhvert. 

Anonymkode: 2d82a...10d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, støtter ikke usa. 

Anonymkode: 945c6...d48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt åtte sekspakninger med Kvikk-Lunsj :D Prøver å gå opp i vekt (eller i alle fall ikke gå ned), og Kvikk-Lunsj er en viktig del av planen.  Men spiser bare to striper hver dag, da. 

Anonymkode: d6642...a0d

Skrevet

nei. Syns ikke det er godt i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her blir de liggende i skuffen en liten stund. Så kastes de når jeg tar en opprydingsrunde etterhvert. 

😮

Anonymkode: 0a069...e8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor gir du dem ikke bort til noen?

Anonymkode: d6642...a0d

AnonymBruker
Skrevet

Har en generell regel at jeg ikke kjøper godteri fordi det er på tilbud. Hadde aldri plukket med meg 6 enkeltstående kvikk lunsj til vanlig pris, så da kjøper jeg ikke 6-pk til 30kr heller. Er veldig glad i godteri, men da vil jeg heller kjøpe mine favoritter. Liker denne regelen, for tidligere kunne jeg plutselig kjøpe 5 store melkesjokolader fordi de var på tilbud til 100kr. Melkesjokolade er kjempegodt! Jeg er ikke typen som kan ha godteri liggende glemt i en skuff🤭 Aldri vært i nærheten av overvektig, men det fungerer fint for meg å ha noen klare kjøreregler rundt godis😊

Anonymkode: ac75e...178

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en generell regel at jeg ikke kjøper godteri fordi det er på tilbud. Hadde aldri plukket med meg 6 enkeltstående kvikk lunsj til vanlig pris, så da kjøper jeg ikke 6-pk til 30kr heller. Er veldig glad i godteri, men da vil jeg heller kjøpe mine favoritter. Liker denne regelen, for tidligere kunne jeg plutselig kjøpe 5 store melkesjokolader fordi de var på tilbud til 100kr. Melkesjokolade er kjempegodt! Jeg er ikke typen som kan ha godteri liggende glemt i en skuff🤭 Aldri vært i nærheten av overvektig, men det fungerer fint for meg å ha noen klare kjøreregler rundt godis😊

Anonymkode: ac75e...178

Samme her. Bortsett fra overvekten. 

Jeg kjøper aldri kvikklunsj så kjøper det ikke til påska heller. Finnes så mye annet å kjøpe som smaker mye bedre. :)

Anonymkode: 902e0...5e6

Skrevet

Har ikke kjøpt Freia. Kjøper alltid Nidar. Støtter Norsk næringsliv. Ikke USA. Mange bekker små osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: a671a...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...