AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Jeg elsker denne sjokoladen, har kjøpt en 3pakning som jeg skal ha påskeaften. Kjenner det er lett å ville kjøpe mye når det er priskrig, men jo mer spiser man... Anonymkode: f51c2...e65
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Jeg har kjøpt en pakke med 3. Man skeier seg ikke veldig ut hvis man spiser disse i løpet av påskeferien. 250 kcal per kvikk lunsj er ikke så gale? Anonymkode: 0a121...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Skulle gjerne spist kvikklunsj. Dessverre er jeg allergisk Anonymkode: 9112f...463 1
Sil69 Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Enda bedre; freia melkesjokolade med kvikklunsj, appelsin og havsalt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle gjerne spist kvikklunsj. Dessverre er jeg allergisk Anonymkode: 9112f...463 Kan lage selv Anonymkode: 1b010...973
Saima Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april ja😊 og safarikjeks, disse to har fulgt meg helt fra barndommen.
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april Prøver å boikotte usa varer så har unnlot å kjøpe dem frem til nå... Og foretrekker kit kat selv. Anonymkode: feec0...02c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Ja. Vi spiser ikke sjokolade. Men bruker det som påskepynt i skåler, sammen med appelsiner. Anonymkode: 2d82a...10d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Skrevet 16. april Nei, ikke etter at de for et par siden byttet til enda søtere kjeks. Nå smaker den som gullvaffel med sjokoladetrekk, og det er bare ekkelt. Anonymkode: b7bc0...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg elsker denne sjokoladen, har kjøpt en 3pakning som jeg skal ha påskeaften. Kjenner det er lett å ville kjøpe mye når det er priskrig, men jo mer spiser man... Anonymkode: f51c2...e65 Ja, jeg kjøpte igpr, og har spist 2 av de 3 allerede😯 Anonymkode: 97c7d...d54
anon01 Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april Ja, har kjøpt Kvikk Lunsj! Skal ta med på hyttetur, så slipper å trykke i meg alt alene 😂
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april Kjøpt to sekspakninger men innser at det blir for lite til alle skiturene 😮 Anonymkode: 8393a...40f 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Skrevet 16. april Kjøper ikke sjokolade! Går heller ikke på ski,liker ikke snø,ei heller appelsiner. Anonymkode: 5eb1d...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå