AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Nå mener jeg menn som er sjalu og usikre, og vet at langt ifra alle menn er det. Så håper ikke det kommer svar som at "kvinner er ikke noe bedre" For det vet jeg. Men nå skriver jeg fra mitt stådsted. Vi er et par i 30 årene som har vært sammen et år nå. Han jeg er sammen med er nydelig og behandler meg veldig bra. Men jeg reagerer på at når det kommer til snakk om tidligere sexliv så er det som om at det er verre for han å vite at jeg har hatt en one night stand, da en kvinne blir dominert av en mann som spruter inni henne. (Vi brukte kondom da jeg hadde en one night stand) At han selv har hatt sex med enda flere enn meg er noe helt annet. Han er tross alt en mann. En mann er en player eller sjarmør når de klarer å legge ned mange kvinner, mens en kvinne er en hore når hun har ligget med flere. Jeg vet menn og kvinner er litt ulike. Mens menn syns det fysiske er verst så syns oftest kvinner det er dette med følelser for andre som er verst. Men like ille er det jo. Akkurat den biten der er jeg lei. Merker meg flere menn er der. En kvinne skal helst kun ha hatt en partner før dem, mens de skal ha knulle rundt som det sto om livet. Vet ikke alle menn er sånn. Tror det bunner i usikkerhet og at de er redde for at vi skal like tidligere sexpartnere bedre. Men sånn kan jo kvinner tenke også. Hva svarer man på sånt? Blir avbrutt hver gang jeg svarer. Er ikke snakk om å høre kvinnens versjon. Ikke et rødt flagg da han er herlig ellers, men et lite minus. Ingen er perfekte, men på tide enkelte menn stepper opp litt. Mannsjåvister vil aldri få tilbake 50 tallets kvinner. Anonymkode: dc898...feb 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Et lite minus? Hadde aldri data en mann som maste om hvem jeg lå med før og som ikke kunne la det ligge. Spesielt ikke etter ett år. Og jeg HAR en mann som kan være usikker og sjalu. Og som ikke liker at jeg har hatt ons før ham, selv om han selv har hatt ons flere ganger. Forskjellen er at min mann ikke presenterer teorier om kvinner og menn, og heller ikke avbryter meg når jeg prater. Han prøver ikke å løfte det opp som høyverdig. Han bare viser at han er usikker. Han kaller seg usikker. Han er åpen om at han ønsker at jeg skal synes at han er deilig, og best av alle jeg har vært med, inkludert kjærester. Fordi han synes jo at jeg er best av de han har vært med, på alle vis. Selv må jeg innrømme at jeg liker tanken på at han ikke har hatt et seriøst forhold til andre enn meg, jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert på å date en med ekskoner og å få bonusbarn. Tror ikke heller min kjære synes det er gøy å tenke på at jeg har vært i seriøse forhold før ham, men på den annen side liker han det nok fordi han ser at jeg stort sett har vært seriøs. Hvem av dere tar opp temaet tidligere sexliv? Høres ikke ut som det gjør dere noe godt å prate om dette. Anonymkode: 513b6...966 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Å prate om tidligere sexliv og tidligere sexpartnere fører sjelden noe godt med seg, da det fort for fram usikkerhet da det kan føles som en sammenligning også. Det kan nok ha noe med sjalusi og gjøre, men å dra videre i dette høres ikke fornuftig ut. Jeg tror ikke det er fornuftig, prat heller om hva som tenner dere og hvordan dere kan gjøre sexlivet bedre uten å dra inn tidligere erfaring 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Hvorfor snakker dere om dette egentlig? Spør han og krever svar, eller går dere til stadighet i denne krangelen uten at noen egentlig ønsker å ha den samtalen? for min del hadde det vært no go med en slik samtale. Hadde ikke tatt del i den og han hadde fått beskjed om at han må mene hva han vil, men jeg ønsker ikke noe snakk om det. Anonymkode: e9ebd...815 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Et lite minus? Hadde aldri data en mann som maste om hvem jeg lå med før og som ikke kunne la det ligge. Spesielt ikke etter ett år. Og jeg HAR en mann som kan være usikker og sjalu. Og som ikke liker at jeg har hatt ons før ham, selv om han selv har hatt ons flere ganger. Forskjellen er at min mann ikke presenterer teorier om kvinner og menn, og heller ikke avbryter meg når jeg prater. Han prøver ikke å løfte det opp som høyverdig. Han bare viser at han er usikker. Han kaller seg usikker. Han er åpen om at han ønsker at jeg skal synes at han er deilig, og best av alle jeg har vært med, inkludert kjærester. Fordi han synes jo at jeg er best av de han har vært med, på alle vis. Selv må jeg innrømme at jeg liker tanken på at han ikke har hatt et seriøst forhold til andre enn meg, jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert på å date en med ekskoner og å få bonusbarn. Tror ikke heller min kjære synes det er gøy å tenke på at jeg har vært i seriøse forhold før ham, men på den annen side liker han det nok fordi han ser at jeg stort sett har vært seriøs. Hvem av dere tar opp temaet tidligere sexliv? Høres ikke ut som det gjør dere noe godt å prate om dette. Anonymkode: 513b6...966 Det er han som drar det opp. Jeg betrodde meg en gang han spurte meg om noe, og det har tydeligvis plaget han. Anonymkode: dc898...feb 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Fjellmannover190 skrev (9 timer siden): Å prate om tidligere sexliv og tidligere sexpartnere fører sjelden noe godt med seg, da det fort for fram usikkerhet da det kan føles som en sammenligning også. Det kan nok ha noe med sjalusi og gjøre, men å dra videre i dette høres ikke fornuftig ut. Jeg tror ikke det er fornuftig, prat heller om hva som tenner dere og hvordan dere kan gjøre sexlivet bedre uten å dra inn tidligere erfaring Enig. Han spurte en gang jeg svarte som han gjorde. Men han syns det er ille at jeg har hatt et liv før han. Men jeg har ikke drevet rundt, men vært noen få. Han derimot har vært borti mange. Men det er jo såklart noe annet. Men ha enig. Ikke noe å prate om. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor snakker dere om dette egentlig? Spør han og krever svar, eller går dere til stadighet i denne krangelen uten at noen egentlig ønsker å ha den samtalen? for min del hadde det vært no go med en slik samtale. Hadde ikke tatt del i den og han hadde fått beskjed om at han må mene hva han vil, men jeg ønsker ikke noe snakk om det. Anonymkode: e9ebd...815 Han som gravde. Men jeg har holdt igjen noe da. Han har ingenting med min fortid å gjøre. Anonymkode: dc898...feb 1
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Han spurte en gang jeg svarte som han gjorde. Men han syns det er ille at jeg har hatt et liv før han. Men jeg har ikke drevet rundt, men vært noen få. Han derimot har vært borti mange. Men det er jo såklart noe annet. Men ha enig. Ikke noe å prate om. Han som gravde. Men jeg har holdt igjen noe da. Han har ingenting med min fortid å gjøre. Anonymkode: dc898...feb Han bør heller spørre om hvordan han kan gjøre sexen bedre for deg, og ha dialog på å få best mulig og kanskje spennende sex! 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva svarer man på sånt? Blir avbrutt hver gang jeg svarer. Er ikke snakk om å høre kvinnens versjon. Ikke et rødt flagg da han er herlig ellers, men et lite minus. Ingen er perfekte, Anonymkode: dc898...feb Vel. Det du beskriver er så idiotisk at jeg selv aldri hadde kunnet være i forhold med en som fungerer slik. For meg er det helt klart et rødt flagg. Allerede i det sekundet vedkommende hadde spurt om tidligere seksualpartnere hadde jeg nok sagt takk for meg. Det er i seg selv en indikator på holdninger som kolliderer med mine. Så hva skal du svare? Ikke lett for andre å si. Hva med «hold kjeft din jævla løk. Voks opp». Anonymkode: d1142...3d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april Det er tre store røde flagg her, Ts - selv om du benekter dem og ikke vil se dem! Det ene er dette maset hans om dine tidligere sexpartnere. Det andre er at han seriøst mener det skal gjelde ulike regler for menn som for kvinner. Det tredje er at han alltid avbryter deg, at du ikke får pratet ferdig. Denne mannen kommer du til å angre på at du fortsatte med, han er langt, langt fra "nydelig", og han behandler deg ikke bra. Du kommer til å oppdage hans mer manipulerende og kontrollerende sider etterhvert som han tror han har større kontroll på deg, og da kommer trolig også urimelig sjalusi frem. En mann som mener du som kvinne skal leve etter andre regler enn han som mann, og som i tillegg stadig avbryter deg slik han gjør, det er en mann som man ikke vil få det godt sammen med i lengden. Regner med at jeg snakker til døve ører... Anonymkode: b00ad...05d 1 2
Gratis Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april Til Ts: Det høres ut som du har hatt en normal sexhistorie, der du ligger med de du blir glad i. Det er helt naturlig, uansett om det er 5 eller 30 i løpet av ditt seksuelle tidsvindu. Likevel så må det sies at kvinner generelt har mye enklere tilgang til sex, siden dere i bunn og grunn kan ligge med hvem som helst når som helst. Det er selvsagt overdrevet, men selv en gjennomsnittlig kvinne i 20 årene har større seksuell tilgang enn en mannlig kjendis, artist eller idrettsstjerne. Du kan si at det ligger ingen prestisje for en kvinne i mange seksuelle partnere, derimot en mann må yte noe for å oppnå sex. Han må ha utseende, sjarm, kommunikasjon, kanskje humor etc etc. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Han bør heller spørre om hvordan han kan gjøre sexen bedre for deg, og ha dialog på å få best mulig og kanskje spennende sex! Han er så usikker på seg selv at han ikke klarer å ta i mot det fine jeg sier til han. Det er alltid, "er du sikker?" Sånn han snakker så syns jeg det er rart han har hatt såpass mange damer opp gjennom tidene. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel. Det du beskriver er så idiotisk at jeg selv aldri hadde kunnet være i forhold med en som fungerer slik. For meg er det helt klart et rødt flagg. Allerede i det sekundet vedkommende hadde spurt om tidligere seksualpartnere hadde jeg nok sagt takk for meg. Det er i seg selv en indikator på holdninger som kolliderer med mine. Så hva skal du svare? Ikke lett for andre å si. Hva med «hold kjeft din jævla løk. Voks opp». Anonymkode: d1142...3d3 Jeg skal sette grenser, eventuelt avslutte hvis han ikke kutter ut. Jeg skal ikke rettferdiggjøre min fortid for han. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tre store røde flagg her, Ts - selv om du benekter dem og ikke vil se dem! Det ene er dette maset hans om dine tidligere sexpartnere. Det andre er at han seriøst mener det skal gjelde ulike regler for menn som for kvinner. Det tredje er at han alltid avbryter deg, at du ikke får pratet ferdig. Denne mannen kommer du til å angre på at du fortsatte med, han er langt, langt fra "nydelig", og han behandler deg ikke bra. Du kommer til å oppdage hans mer manipulerende og kontrollerende sider etterhvert som han tror han har større kontroll på deg, og da kommer trolig også urimelig sjalusi frem. En mann som mener du som kvinne skal leve etter andre regler enn han som mann, og som i tillegg stadig avbryter deg slik han gjør, det er en mann som man ikke vil få det godt sammen med i lengden. Regner med at jeg snakker til døve ører... Anonymkode: b00ad...05d Jeg ser hva du skriver og jeg er enig. Tanken på å avslutte har faktisk slått meg et par ganger. Han har vært veldig god mot meg, men jeg ser hva du mener med at han ikke er så god også. For det er jo faktisk ganske stygt å snakke sånn. Og jeg som fra før hater menn som snakker ned kvinner. Gratis skrev (34 minutter siden): Til Ts: Det høres ut som du har hatt en normal sexhistorie, der du ligger med de du blir glad i. Det er helt naturlig, uansett om det er 5 eller 30 i løpet av ditt seksuelle tidsvindu. Likevel så må det sies at kvinner generelt har mye enklere tilgang til sex, siden dere i bunn og grunn kan ligge med hvem som helst når som helst. Det er selvsagt overdrevet, men selv en gjennomsnittlig kvinne i 20 årene har større seksuell tilgang enn en mannlig kjendis, artist eller idrettsstjerne. Du kan si at det ligger ingen prestisje for en kvinne i mange seksuelle partnere, derimot en mann må yte noe for å oppnå sex. Han må ha utseende, sjarm, kommunikasjon, kanskje humor etc etc. Menn trenger ikke så mye annet enn litt utseende selv da. Mange ubrukelige menn som kun får litt sex og ikke noe mer pga væremåten deres. Og de kvinnene de legger ned stiller ikke alltid store krava selv når de er desperate selv. Anonymkode: dc898...feb 1
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er så usikker på seg selv at han ikke klarer å ta i mot det fine jeg sier til han. Det er alltid, "er du sikker?" Sånn han snakker så syns jeg det er rart han har hatt såpass mange damer opp gjennom tidene. Anonymkode: dc898...feb Kan høres ut som han nesten søker bekreftelse i seksuelle forhold? Jeg har vært med ei fantastisk dame som var ekstremt opptatt av bekreftelser og var svært redd for å bli sammenlignet meg tidligere sexpartnere hos meg. Jeg var dumt nok til å dele, og det forsterket usikkerheten hos henne og bidro til crash and burn bruddet. Jeg vet jeg er god i senga, men prater ikke om tidligere sex, kun om hvordan vi kan få det bedre! Og med nåværende partner blir dette bedre og bedre! 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Det er det evige maset om at vi kvinner lar oss bli dominert av en annen mann han mener er så ille for menn. Personlig så høres det bare sytete ut og en ekstremt egosentrisk drittunge. Syns ikke noe om å sammenligne da alle er forskjellige. Det er kun svært usikre menn som er livredde for å ikke være den beste som snakker sånn. En selvsikker moden mann snakker ikke sånn. Joda, er normalt og ville være den du er glad i sin nummer 1. Men de fleste har hatt sex før de møtte hverandre. Så lenge ingen selv drar frem og sammenligner tidligere partnere med den man er med så bør det ikke snakkes om i det hele tatt. Sånt er personlig også. Så joda, jeg ser jo at det er råde flagg. Derfor jeg luftet dette. Det er ikke like lett når man er midt oppi det. Lettere for utenforstående. Men jeg tar til meg alt dere sier. Fortsetter det sånn så må jeg gå. Nekter å leve i et forhold som føles som et fengsel. Så takk for svar dere. Dere snakker ikke for døve ører❤️ Anonymkode: dc898...feb 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Skrevet 16. april Fjellmannover190 skrev (Akkurat nå): Kan høres ut som han nesten søker bekreftelse i seksuelle forhold? Jeg har vært med ei fantastisk dame som var ekstremt opptatt av bekreftelser og var svært redd for å bli sammenlignet meg tidligere sexpartnere hos meg. Jeg var dumt nok til å dele, og det forsterket usikkerheten hos henne og bidro til crash and burn bruddet. Jeg vet jeg er god i senga, men prater ikke om tidligere sex, kun om hvordan vi kan få det bedre! Og med nåværende partner blir dette bedre og bedre! Han gjør nok det, men sier jeg pene ting til han så er det ikke en selvsikker og moden mann som tar i mot, men en usikker guttunge. Han selv kan plutselig fortelle litt da. Jeg ønsker ikke å høre om andre selv. Og det har jeg sagt ifra. Men da skal ikke jeg bry meg om hans fortid. Han tar ikke i mot det jeg sier, skal visst kun gå en vei. Anonymkode: dc898...feb
Gratis Skrevet 16. april #15 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn trenger ikke så mye annet enn litt utseende selv da. Mange ubrukelige menn som kun får litt sex og ikke noe mer pga væremåten deres. Og de kvinnene de legger ned stiller ikke alltid store krava selv når de er desperate selv. Anonymkode: dc898...feb Her argumenterer du mot all statistikk. Kvinner trenger ikke å være desperate for å få sex. Det vil ta dem 5 minutter på en datingapp.
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #16 Skrevet 16. april Gratis skrev (1 minutt siden): Her argumenterer du mot all statistikk. Kvinner trenger ikke å være desperate for å få sex. Det vil ta dem 5 minutter på en datingapp. Kvinner kan få sex når som helst, men menn får kun sex om de har utseende med seg.
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april Gratis skrev (56 minutter siden): Likevel så må det sies at kvinner generelt har mye enklere tilgang til sex, siden dere i bunn og grunn kan ligge med hvem som helst når som helst. Det er selvsagt overdrevet, men selv en gjennomsnittlig kvinne i 20 årene har større seksuell tilgang enn en mannlig kjendis, artist eller idrettsstjerne. Hva så? De fleste kvinner er ikke spesielt interessert i masse ons. Ons er også typisk dårlig sex for kvinner. Anonymkode: 513b6...966 2 1
Gratis Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva så? De fleste kvinner er ikke spesielt interessert i masse ons. Ons er også typisk dårlig sex for kvinner. Anonymkode: 513b6...966 Veldig bra! Helt enig! Det du refererer er kun noe jeg la til for å forklare kjønnsforskjeller, har lite med TS sitt åpningsinnlegg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april Gratis skrev (42 minutter siden): Her argumenterer du mot all statistikk. Kvinner trenger ikke å være desperate for å få sex. Det vil ta dem 5 minutter på en datingapp. Desperate menn og kvinner. Det er en grunn til at mange kun får sex og intet mer. Men det var ikke dette denne tråden handler om. Anonymkode: dc898...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå