Gå til innhold

Baby er kald når far legger baby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver dette innlegge for jeg trenger innspill og er bekymret for at far skal være alene med baby.

dersom far får ansvar for å legge baby fordi du skal ut med venner. Men når du kommer hjem så er baby kald for baby har ikke dyne på? Han har valgt å legge seg med barne han har fra før som er 10 år istede. 
jeg kjenner jeg blir ordentlig skuffet. Dette får meg til å bynne å tenke å gå fra far siden det har vært hendelser som jeg har reagert på. Nå kjenner jeg nesten at dette er kroken på døren når baby er så kald av å ligge uten dyne på i 4 timer. Itillegg så blir en såå liten kropp eltet aleina for seg sjøl til fordel for et barn som klarer seg rimelig bra selv.

Anonymkode: 17d18...972

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva sier pappan til barnet om dette da? Hvorfor legger han ikke en dyne over barnet? En varm og god ullpysj og dyne.

Anonymkode: 7517c...f67

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men hva sier pappan til barnet om dette da? Hvorfor legger han ikke en dyne over barnet? En varm og god ullpysj og dyne.

Anonymkode: 7517c...f67

Jeg hadde lagt han med pysj og dyne. Far sier bare han trudde baby hadde det fint når det lå uten dyne. Babyen var kald og hadde fådd med seg at baby lå uten dyne. Hadde riktignok ikke skjekket at baby var varm eller kald.

TS

• Hjerte 1
Skrevet

Da sier du fra hvordan det skal være. Baby trenger dyne og vi sjekker at hen ikke er kald. Enkelt og greit. Du tror vel ikke at far lar baby fryse med viten og vilje?

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
NinaLisa skrev (7 minutter siden):

Da sier du fra hvordan det skal være. Baby trenger dyne og vi sjekker at hen ikke er kald. Enkelt og greit. Du tror vel ikke at far lar baby fryse med viten og vilje?

Jeg føler barnefar ikke bryr seg. Hvorfor velger han å legge seg på romme med den store sønn når baby lå alene?

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg føler barnefar ikke bryr seg. Hvorfor velger han å legge seg på romme med den store sønn når baby lå alene?

TS

Det vet nok han mer enn oss 😛

Anonymkode: 4409a...1fb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det vet nok han mer enn oss 😛

Anonymkode: 4409a...1fb

Jeg har spurt. Han har ikke noe svar. Føles ut som han bare er veldig likegyldig. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

TS

Selvsagt skal baby ha det varmt og godt, men det får da være måte på å klage på at han viser omsorg og er med sitt andre barn!! Det er da ikke relevant her.

Tipper når DU har tiåring at du fortsatt yter omsorg. Eller tror du det erstattes av andre barn? Skjerp deg.

• Liker 23
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Kanskje 10-åringen trengte far mer,  herlighet 

Anonymkode: 96c60...864

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har spurt. Han har ikke noe svar. Føles ut som han bare er veldig likegyldig. 

Ok? Blir babyen liggende og gråte for seg selv? 
Leker, steller og mater far barnet ellers?

Anonymkode: 1b1b6...877

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han ligge sammen med babyen som sover?

Anonymkode: 71256...156

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dynen kan vel bli sparket av ila natten?

Anonymkode: d22e3...267

• Liker 11
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Far bryr seg jo når han er med det store barnet? Han er far for begge.

Hvorfor kan ikke baby ligge alene? Selvfølgelig skal babyen være varm, men de sparker jo av seg dyna. Viste baby ubehag når du kom hjem? 
Det må jo være ting du ikke forteller her, siden du seriøst vurderer å gå bra barnefar pga dette?!

Endret av Kålrota
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis det er snakk om en baby, så kjøp heller sovepose ? De dytter vel dyna, selvom du ligger ved dem å sover 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS

Du virker veldig opptatt og sur for at han brukte tid med eldste sønnen fra et tidligere forhold mens baby sov. Problemet er vel ikke det? Men at du har fått barn med en idiot som ikke sjekker om baby har det bra

Anonymkode: 46530...cfd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han synes vel det er veldig vanskelig å svare en hysterisk samboer som gjør det tydelig og klart at hun forventer at han dumper 10-åringen sin til fordel for kjærlighetsbarnet. At han ligger på rommet til en sovende baby heller enn å henge med 10-åringen. 

Anonymkode: 46530...cfd

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, hvor kaldt har du det på soverommet? 

Anonymkode: 316cb...e44

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

men herregud. Dette er helt vanlig at mannfolk gjør! selv med barn nummer to så legger mannen min på VERDENS TJUKKESTE DYNE på 7åringen når han har feber. Eller tar på for lite klær når de skal ut etc.

Hvorfor skal mannen ligge med babyen når den sover og han også prioriterer bonusbarnet ditt?

Anonymkode: bcfb3...342

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er baby? For noen menn tar det litt tid før omsorgen kommer skikkelig. Lurer også på hvorfor baby ikke bare bruker sovepose? Det er ofte ikke like selvsagt for fedrene som det er for oss disse tingene med barna våre. 

Anonymkode: 9f42e...d62

AnonymBruker
Skrevet

Det viktige her, er jo temperaturen i rommet og påkledningen til babyen. Med riktig påkledning og temperatur i rommet, vil det ikke spille noen rolle om barnet har dyne på seg, siden de ofte sparker den av seg. 

Våkner babyen og skriker når far ligger inne hos det andre barnet? Kanskje trengte det andre barnet far mer akkurat da?

Anonymkode: 0f325...b23

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...