AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Før ligging for min del, og jeg vil at det er han som tar opp temaet først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april selkie skrev (6 timer siden): Før ligging for min del, og jeg vil at det er han som tar opp temaet først. Enig, som kvinne og hvis du ønsker noe stabilt, sørg for at mannen investerer IKKE seksuell tid på deg. Når han går hånd i hånd med deg i det offentlige rom, tar deg med på gallerier, kino, restauranter etc etc, da vet du at han er ekte. Han MÅ prioritere deg som kvinne foran typiske kompis ting han like godt kan gjøre en annen dag. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Dette varierer litt for min del når dette passer, også er det ikke så viktig for meg hvordan vi definerer oss. Men brukte selv å avklare eksklusivitet om alt fungerte etter andre eller tredje date, men med min kjæreste nå så var det aldri noen andre en henne fra vi planla å date. Om det er før eller etter sex, har ikke hatt noe å si for meg, men om noen bruker sex som valuta selv om alt stemmer, så går ikke jeg inn i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 Slik er det blitt. Alt skal defineres, "vi ble enige om", "vi avtalte" osv. Bare tull. Anonymkode: 86c0f...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Det skjedde andre helgen vi var sammen, ingen ble skremt, og begge var veldig happy og enige om at vi ville være kjærester ❤️ Et år siden og vi er like sikre og happy! Anonymkode: 6f742...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Fuckfriends hadde aldri vært aktuelt for min del. Jeg har kun sex med han som jeg hadde ansett for å være kjæresten min. Ingen andre. Så da hadde jeg ventet til det var gjensidig. Den forståelsen der er viktig for meg så det sier jeg med en gang. Anonymkode: 2136d...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 Fordi det er greit å avklare at man er ute etter det samme istedenfor å kaste bort potensielt et år på en person som bare var ute etter fwb mens man selv er på utkikk etter en seriøs partner? Anonymkode: 42ce5...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. april #10 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 For deg er det kanskje ikke viktig. Men det kan det være for andre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 16. april #11 Del Skrevet 16. april Kjekt å avklare om man er interessert i et forhold eller om man bare vil være FF først og fremst. Tenker at man ikke trenger å avklare noe som helst muntlig. Hvis man går over i fasen der man tar med den man puler til foreldre, søsken og venner, så er man kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Del Skrevet 16. april Gaia skrev (6 minutter siden): Kjekt å avklare om man er interessert i et forhold eller om man bare vil være FF først og fremst. Tenker at man ikke trenger å avklare noe som helst muntlig. Hvis man går over i fasen der man tar med den man puler til foreldre, søsken og venner, så er man kjærester. Man skal ikke ta det for god fisk, er mange damer som har opprettet tråder her som har blitt introdusert for familie og venner som har blitt skuffet når det viste seg at han ikke var ute etter noe forhold. Anonymkode: 42ce5...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 16. april #13 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man skal ikke ta det for god fisk, er mange damer som har opprettet tråder her som har blitt introdusert for familie og venner som har blitt skuffet når det viste seg at han ikke var ute etter noe forhold. Anonymkode: 42ce5...da1 Det må være pinlig for de som har introdusert dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Del Skrevet 16. april Kyss, på datern Netting og petting, på datern pluss Penis og vulva oralt, ganske steady - aspirerende kjærester Rimming, nå blir det steady, 3 retters middag Penis analt, ta frem forlovelsesringen Anonymkode: 29989...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Del Skrevet 16. april Gaia skrev (36 minutter siden): Det må være pinlig for de som har introdusert dem. De bryr seg sikkert ikke. Anonymkode: 42ce5...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slik er det blitt. Alt skal defineres, "vi ble enige om", "vi avtalte" osv. Bare tull. Anonymkode: 86c0f...73d Det er bare å se på alle poster her der daten (oftest menn) skal holdes ansvarlig for all progresjon i relasjoner, hjerter i ulike farger og Snap score som tolkes, spekulasjoner om tid mellom meldinger, egne påfunn og generelle forventninger som ikke står i stil med vad de selv har å tilby. Noen tolker date nr 3 som et sikkert tegn på at ringen er på vei, og forstår ikke at kommunikasjon som avtar innebærer at interessen ikke er der. At de ødelegger alle potensielle relasjoner ved å være så vanvittig på er jeg helt sikker på, vil også tro at man blir lett nervøs for å avklare noe som helst etter å ha blitt utsatt for sånt. Er sjeleglad for å ikke være mann i dagens dateverden, eller å være en del av den overhode.. Anonymkode: e2f60...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 16. april #17 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Tja, etter 5-6 møter vil jeg si det er greit å definere hva man er. Noen ganger kommer det tidligere av seg selv, men å aktivt ta opp samtalen tenker jeg omtrent etter 5-6 "dates". Jeg mener at man må møte mennesket noen ganger før man finner ut av hva man faktisk vil videre med den relasjonen, altså er det kjemi (for min del er det også viktig å vite om det er kjemi i sengekosen også), er dette ett menneske man er interessert i på ett dypere plan enn "ey, du er kul å henge med". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 16. april #18 Del Skrevet 16. april selkie skrev (14 timer siden): Før ligging for min del, og jeg vil at det er han som tar opp temaet først. Man blir evt sammen før ligging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Del Skrevet 16. april Mardina skrev (2 timer siden): For deg er det kanskje ikke viktig. Men det kan det være for andre 😊 Enig i at det er greit å vite hva en er,etter noen ganger men forhåpentligvis sier det seg selv. Om det ikke er definert er det greit å ha rammer. Tenker om en har hatt en romanisk relasjon i 1 år uten å være kjærester er det like greit å avbryte eller si at vi har et åpent forhold. Mann Anonymkode: 2cdec...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Del Skrevet 16. april Må bare le når jeg ser hvor komplisert dere har gjort det for dere selv 😅 Enten er man kjørester eller ikke. Og man holder ikke på med flere samtidig. Anonymkode: aae6a...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå