AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Før ligging for min del, og jeg vil at det er han som tar opp temaet først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden selkie skrev (6 timer siden): Før ligging for min del, og jeg vil at det er han som tar opp temaet først. Enig, som kvinne og hvis du ønsker noe stabilt, sørg for at mannen investerer IKKE seksuell tid på deg. Når han går hånd i hånd med deg i det offentlige rom, tar deg med på gallerier, kino, restauranter etc etc, da vet du at han er ekte. Han MÅ prioritere deg som kvinne foran typiske kompis ting han like godt kan gjøre en annen dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Dette varierer litt for min del når dette passer, også er det ikke så viktig for meg hvordan vi definerer oss. Men brukte selv å avklare eksklusivitet om alt fungerte etter andre eller tredje date, men med min kjæreste nå så var det aldri noen andre en henne fra vi planla å date. Om det er før eller etter sex, har ikke hatt noe å si for meg, men om noen bruker sex som valuta selv om alt stemmer, så går ikke jeg inn i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #6 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor stresse med dette? Jeg har gått over 1 år før vi definerte oss som kjærester, og en gang nesten 2 år. Hvorfor skal man være sånn "Se hele verden vi er sammen". Er jo totalt uviktig Anonymkode: effff...729 Slik er det blitt. Alt skal defineres, "vi ble enige om", "vi avtalte" osv. Bare tull. Anonymkode: 86c0f...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #7 Del Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor tidlig i datingfasen kan man starte å prate/ komme frem til hva vi er? Altså, kjærester, venner fuckfriends osv. Hva tenker du som dame? Hva tenker du som mann? Jeg spør fordi jeg ikke vil skremme han bort med å ta den berømte praten for tidlig. Anonymkode: 39a68...afb Det skjedde andre helgen vi var sammen, ingen ble skremt, og begge var veldig happy og enige om at vi ville være kjærester ❤️ Et år siden og vi er like sikre og happy! Anonymkode: 6f742...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå