AnonymBruker Skrevet 16. april #61 Del Skrevet 16. april Ikke jeg, men ei jeg kjenner ble det da vi var ungdommer. Veldig skremmende og leit å lese om hvor mange som har opplevd voldtekt. Mørketallene virker i tillegg å være store! Anonymkode: 3ecc7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #62 Del Skrevet 16. april Ja. Ble voldtatt av en kompis da jeg var 17. Anonymkode: 9d55e...86a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #63 Del Skrevet 16. april Ja, da jeg var russ. Ble dopet ned og voldtatt analt av en kompis av kjæresten min. Har fortsatt fysiske skader av det nå 25 år etter. Anonymkode: 355fc...1b5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #64 Del Skrevet 16. april Jeg har aldri vært utsatt for voldtekt, men får helt vondt i magen av å lese alle historiene her. Og alle som går med det i lange tider uten å fortelle det til noen. Så forferdelig vanskelig det må være og ha vært for dere. 💔 Anonymkode: 9e7cf...b54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #65 Del Skrevet 16. april Ja, flere ganger. Aldri sagt det til noen eller anmeldt. Anonymkode: 2dc3b...9f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #66 Del Skrevet 16. april Folk tror ikke de kjenner noen, men de fleste kjenner noen som har blitt voldtatt. Jeg ble voldtatt da jeg var 15, voldtektsmannen var 40. Jeg kunne vel takke meg selv for at jeg traff en fra nettet, men igjen så var jeg så ung, jeg ble mobbet og var veldig ensom, så jeg var et lett offer. Jeg ble heldigvis trodd og det kom frem at det var flere jenter han hadde voldtatt eller gjort overgrep mot. Alle under 16 år, den yngste var bare 4. Jeg går jo ikke rundt å snakker om det så ingen av mine venninner vet at jeg ble voldtatt. Mannen min vet det såklart, men ingen i familien hans heller vet det. Anonymkode: 26566...74c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #67 Del Skrevet 16. april Jeg ble voldtatt som 9-10 åring. Jeg fikk pupper for tidlig, men var veldig barnslig i alderen, lekte med barbie og så Barne-TV, hadde en fetter som var noen år eldre som ville vi skulle leke, jeg forstår det aldri at det faktisk var voldtekt før jeg ble voksen. Trodde alltid han bare lekte med meg. Anonymkode: 3b444...ec3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #68 Del Skrevet 16. april Etter dagens definisjon, ja. Etter datidens (90-tallets) definisjon, nei, for det ble ikke brukt vold eller direkte trusler om vold, men press, gjøre det så ubehagelig å si nei at det ikke føltes som en mulighet, pluss et par tilfeller ute av stand til å hverken gi samtykke eller si nei pga full og bevisstløst. Anonymkode: 1c605...737 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #69 Del Skrevet 16. april Ikke voldtatt, men overgrep. Hadde blitt en voldtekt om det ikke var for at en person kom inn og stoppet det. Vært i terapi etter det og levd fint med det i hverdagen. Fikk store psykiske problemer når jeg mange år senere ble gravid. Da gikk kroppen rett i krisemodus og jeg måtte starte med terapi på nytt. Det var et heftig svangerskap og er grunnen til at det bare er 1 barn her i hus. Anonymkode: 2dd25...ef5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #70 Del Skrevet 16. april Ikke voldtekt, men seksuelle overgrep begått av jevnaldrende gutter i barndommen. Det var samleie, det var to mot en, det var krenkende. Men ikke voldelig eller truende. Var redd i starten men det kan være alderen sin skyld. Anonymkode: 01d10...52e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 16. april #71 Del Skrevet 16. april Ja dessverre. Utsatt for overgrep over flere år som barn og opplevd en voldtekt i voksen alder. Ikke anmeldt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 16. april #72 Del Skrevet 16. april Ja, det har jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #73 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen som mente i en tråd at det var overdrivelse at hver 5. dame er blitt voldtatt. Og de kjente ingen... Så enkelt spørsmål: har det skjedd deg? Fortalte du det til noen? Anmeldte du? Jeg ble voldtatt for 30 år. Kompis av daten min på det tidspunktet. Jeg fortalte det bare til daten/ kjæresten, og han ble forbannet på meg. Da kuttet jeg han ut og har aldri nevnt det siden. Anonymkode: f91a8...9b2 Ja, som 15 åring. Det var kjæresten min. Jeg tenkte nok ikke det var voldtekt siden det "kun" var fingring. Så endte det med sex til slutt fordi han gjorde meg kåt (å ville sikkert blitt sex uansett siden han ville det). Vet ikke helt hvordan jeg egentlig følte meg der og da eller etterpå.Anmeldte det ikke. Å vi fortsatte å være kjærester (vet ikke hvor lenge). Å tror en i klassen også gjorde det i den alderen, men husker ikke helt om det faktisk skjedde, mulig jeg har fortrengt det. Det var "kun" fingring. Jeg har kun fortalt det i voksen alder. Anonymkode: d0c76...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #74 Del Skrevet 16. april Jeg har ikke. Men syns det er grusomt og vondt å lese hvor mange som har blitt voldtatt. Og som ikke har anmeldt. Og som skammer seg. Over urett som har blitt gjort mot dem. Dere har ikke gjort noe galt. Jeg håper dere vet det. Jeg håper dere finner mot til å anmelde. Jeg håper dette endrer seg. Hva i helvete er galt med verden? Dette er trist, vondt og grusomt. Anonymkode: 6fa50...3da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #75 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen som mente i en tråd at det var overdrivelse at hver 5. dame er blitt voldtatt. Og de kjente ingen... Så enkelt spørsmål: har det skjedd deg? Fortalte du det til noen? Anmeldte du? Jeg ble voldtatt for 30 år. Kompis av daten min på det tidspunktet. Jeg fortalte det bare til daten/ kjæresten, og han ble forbannet på meg. Da kuttet jeg han ut og har aldri nevnt det siden. Anonymkode: f91a8...9b2 Hva legger DU i ordet VOLDTEKT? For meg er ordet voldtekt misbrukt, Ikke samtykket på intimitet og sex og lyst der og da? Anonymkode: 5f214...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #76 Del Skrevet 16. april Ja flere ganger. Var 14 år første gang. Anonymkode: a324c...119 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. april #77 Del Skrevet 16. april Rhodiola skrev (9 timer siden): Tråden er ryddet for avsporing og ufarliggjøring av voldtekt (forherligelse av brudd på norsk lov). Den er i tillegg flyttet fra underforumet Seksualitet. Rhodiola, adm. Hvorfor er en tråd om voldtekt lagt under Seksualitet? Voldtekt er vold! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. april #78 Del Skrevet 16. april Dette er forstemmende lesing, men dessverre ikke overraskende. Jeg opplever at flere og flere kvinner forteller om voldtekt og overgrep når de blir godt voksne og gjerne selv har tenåringsbarn. Som mann og medmenneske gjør dette meg usigelig trist. Voldtekt er så anti-sex som det kan bli. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #79 Del Skrevet 16. april Flere ganger. Det har også alle venninnene jeg har hatt. Noen av de har tilsynelatende klart seg ok, selv om jeg antar at de har blitt negativt påvirket og ikke forteller noe pga skam/skyldfølelse. Flere av oss har ptsd som trenger behandling. Det er så sykt hvor normalt det er å bli voldtatt, men det er ingen menn som voldtar… det er vi kvinner som lyver.. når våre historier blir mottatt på den måten kan jeg bare forestille meg hvor mye skam menn som blir voldtatt sitter med. Anonymkode: 13eb0...755 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #80 Del Skrevet 16. april Ja, flere ganger. Første gang mens jeg var full og sov hos det jeg trodde var en venn. Våknet av at han var inni meg og ble kjempesint. Så en gang hadde jeg sovnet på fest. Da hadde noen sluppet inn en som var sikkert 20 år eldre enn meg som jeg egentlig ikke kjente. Inn på rommet der jeg sov. Jeg våknet av at han fingret meg, så hardt og vondt at jeg blødde masse. Så av en kjæreste. Vi hadde sex, bakfra mens jeg lå på magen. Han ville ha analsex, jeg sa nei, hadde aldri prøvd det før og ville ikke. Han gjorde det likevel, og skrek av smerte og gråt, men han fullførte som om alt var vanlig. Anmeldte ingen av de, ikke sagt noe til noen. Jeg har også vært mye dum og sovet på nach/hos venner og satt meg selv i situasjoner der jeg burde skjønt at sjansen for overgrep var stor. Har ikke sett på det som voldtekt siden jeg føler stor skyld og skam. Anonymkode: be674...a12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå