AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Skal male i år og er litt i villrede. Taket er sort så jeg kan i grunnen velge blant alle farger. Vinduene og dører er hvite, og det er et oppusset typisk 70-talls hus. Hva ville du valgt? Anonymkode: 3ca06...a58
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Grønt! Har sett litt på Lærdal som ser pen ut. Synes også gult (litt lys) er hyggelig. Og rødt er jo en klassiker. Er skikkelig lei av grå hus 😀 Anonymkode: 2897b...4f2 3
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Jeg har blått hus (Byge) synes det er fint, selvfølgelig. Er så lei alle grå, hvite og sorte hus 😴 Anonymkode: 7622c...766 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Hvor ligger det, nærme skog blir grønt mye. Jeg synes lyse og hvite farger passer overalt og penest . Anonymkode: b72d1...b4e
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Jeg elsker svart og hvitt! Det skal jeg ha hvis jeg noen gang får kjøpt meg hus. Svart med hvite detaljer er penest. Hvitt med svarte detaljer er nest penest. Anonymkode: 9dfe2...c80
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Vi har en litt lysere variant enn Herregårdsgrønn på veggen, og en Grønn Umbra rundt vinduene. Synes det er superfint. Ville valgt Demigul eller Gul Antikk om vi skulle hatt en annen farge. Anonymkode: 24894...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Det kommer helt an på nabolaget og omgivelsene! Vi stod mellom blått og grønt, da så og si alle andre farger var brukt rundt oss, og endte da opp med blått pga omgivelsene. Er et grønt hus litt opp i skogkanten her som jeg synes er kjempefint, men det passer ikke like godt med vår plassering. Jeg synes ikke ulike nyanser av grått blir feil, dersom det ellers er mange fargede hus i nabolaget. Jeg synes det er fint at det er noen med litt nøytrale farger. Om du har stort hus, så kan det være lurt å velge en litt mørkere nyanse. Nye større nabolag som har helt lik farge synes jeg ser veldig kjedelige ut, og det hjelper mye om man i det minste velger litt nyanseforskjeller. Anonymkode: 473b0...5ea
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Grønt! Har sett litt på Lærdal som ser pen ut. Synes også gult (litt lys) er hyggelig. Og rødt er jo en klassiker. Er skikkelig lei av grå hus 😀 Anonymkode: 2897b...4f2 Den var skikkelig fin! Anonymkode: 844b0...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå