Anonym_Norge Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei, Jeg selger mye både på Finn og Tise stortsett nye og nesten nye varer med 50% rabatt, av og til kjøper jeg noe eller ønsker å kjøpe men opplever at andre selgere svarer ikke på spørsmål i det heletatt eller lite villige til å diskutere prisen. Jeg alltid går ned i prisen, svarer nesten med én gang og sender samme dagen ellers senest neste arbeidsdag. Hva er deres erfaringer? Noen tips på hvordan kan man øke salget uten til å prute 80%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Gode og bilder er mitt beste tips. I dagslys, uten blitz. Utfyllende beskrivelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Nå har ikke jeg solgt veldig mye på finn eller Tise, men hvis selgere ikke vil svare på spørsmål så ville jeg rett og slett ikke handle av den selgeren. Folk må jo få lov å stille spørsmål om varen. Scroll videre da.... Jeg har handlet litt både på Finn og Tise (kjoler bl.a.) og har vel ikke opplevd sure selgere eller folk som ikke gidder å svare på spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Anonym_Norge skrev (1 time siden): Hei, Jeg selger mye både på Finn og Tise stortsett nye og nesten nye varer med 50% rabatt, av og til kjøper jeg noe eller ønsker å kjøpe men opplever at andre selgere svarer ikke på spørsmål i det heletatt eller lite villige til å diskutere prisen. Jeg alltid går ned i prisen, svarer nesten med én gang og sender samme dagen ellers senest neste arbeidsdag. Hva er deres erfaringer? Noen tips på hvordan kan man øke salget uten til å prute 80%? Vi pruter ikke på Finn.no. Og det er selger som bestemmer prisen, ikke kjøper. De fleste blokkerer folk som driver på og skal prute på allerede lave priser. Anonymkode: 5423a...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi pruter ikke på Finn.no. Og det er selger som bestemmer prisen, ikke kjøper. De fleste blokkerer folk som driver på og skal prute på allerede lave priser. Anonymkode: 5423a...35c Dette er bare tull. De fleste skjønner at finn er en markedsplass der kjøper og selger begge bestemmer prisen. Vil ikke selger selge for prisen kjøper vil gi så får ingen viljen sin, enkelt og greit. Langt unna alle setter prisen sin lavt heller, mange tror de sitter på gullgruver når de i beste fall har tinn på kistebunnen. Jeg kjøper og selger mye på finn og får solgg det meste til omtrentlig prisen jeg setter, av og til litt mindre, av og til litt mer. Stort sett får jeg best respons av litt korte tekster og ikke for mange bilder. Folk tror nok mange bilder betyr feil eller mangler og gidder ikke lese lange tekster. Anonymkode: 53760...e69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_Norge Skrevet 1 time siden Forfatter #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi pruter ikke på Finn.no. Og det er selger som bestemmer prisen, ikke kjøper. De fleste blokkerer folk som driver på og skal prute på allerede lave priser. Anonymkode: 5423a...35c Ja, selvfølgelig. Men i mange tilfeller kommer det skambud på allerede prutet ny varen som jeg rett og slett aksepterer ikke. Men når det er jeg som kjøper, selgere går ikke ned ei krone en gang. Dette er uforståelig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #7 Del Skrevet 9 minutter siden Det der er så utrolig irriterende og det burde vært mulig å rapportere og få annonser hvor selger ikke svarer slettet. Jeg ser etter vintage vesker på finn og Tise. 9 av 10 ganger oppgir ikke selgeren mål i annonsen eller har kun bilderfra noen vinkler. Kjøper ikke vesker til flere tusen som kommer I flere str uten å vite hvilken. Kjøper heller ikke vesker uten bilder av essensielle ting som gjør at jeg kan bekrefte at de er ekte. Så når de da ikke svarer...😡 Enda mer irriterende er det når jeg faktisk sier jeg ønsker å kjøpe og de ikke svarer. Anonymkode: 73a85...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå