Gå til innhold

Hva går man med på byen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er småbarnsmor og ikke ung lenger, men skal på byn og lurer på hva i alle dager man skal gå med! Jeg er ganske trendbevisst og har god stil, mener jeg selv. Har de fleste klær, så her har jeg mange muligheter. Da jeg hadde min «gå masse på byn»-fase, pyntet man seg da vi gikk på byn. Gjerne høye hæler og fine kjoler. Nå føler jeg moten er annerledes- at man går ut i jeans og sneakers. Jeg liker å pynte meg, og har masse dyre fine klær som ikke kan brukes til hverdags. Her vil jeg høre dere medkvinners mening: pynter man seg nå, eller ser man ut som en utdatert kjerring om man stiller med stiletter og miniskjørt? Jeg er i 40-årene og singel og er keen på å møte menn:) 

Anonymkode: f1d33...3d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er ofte ute og spiser på restaurant eller café, men er aldri «på byen» som i «party på utested med høy musikk, fyll og dans». 

På restaurant ser jeg både folk i vanlige hverdagsklær og folk som pynter seg. Personlig synes jeg det er hyggelig å pynte seg når man er ute og spiser, men det kommer jo litt an på stedet, været, tidspunktet osv. Jeg er selv glad i å pynte meg, så jeg gjør gjerne det! 

Så for å svare deg; jeg tror det meste er innafor, og jeg tror ingen vil se rart på deg om du pynter deg.

Anonymkode: c23df...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett så bruker jeg kjoler når jeg er ute.

Anonymkode: e636c...4af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mørke/khaki bukser og en pen topp. 

Anonymkode: 7f2d3...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er småbarnsmor og ikke ung lenger, men skal på byn og lurer på hva i alle dager man skal gå med! Jeg er ganske trendbevisst og har god stil, mener jeg selv. Har de fleste klær, så her har jeg mange muligheter. Da jeg hadde min «gå masse på byn»-fase, pyntet man seg da vi gikk på byn. Gjerne høye hæler og fine kjoler. Nå føler jeg moten er annerledes- at man går ut i jeans og sneakers. Jeg liker å pynte meg, og har masse dyre fine klær som ikke kan brukes til hverdags. Her vil jeg høre dere medkvinners mening: pynter man seg nå, eller ser man ut som en utdatert kjerring om man stiller med stiletter og miniskjørt? Jeg er i 40-årene og singel og er keen på å møte menn:) 

Anonymkode: f1d33...3d6

Menn liker damer som pynter seg og kler seg feminint og lekkert, det går an å kle seg fint uten at det blir "billig" eller trashy liksom, man må ha stil. En pen kjole og pumps med litt høye hæler blir da aldri utdatert kjerring. Pent knelangt skjørt går da også. Har du mange fine dyre klær så ville jeg ha brukt dem på sånne kvelder, ikke noe poeng at de bare henger i skapet heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terry2 skrev (14 minutter siden):

Menn liker damer som pynter seg og kler seg feminint og lekkert, det går an å kle seg fint uten at det blir "billig" eller trashy liksom, man må ha stil. En pen kjole og pumps med litt høye hæler blir da aldri utdatert kjerring. Pent knelangt skjørt går da også. Har du mange fine dyre klær så ville jeg ha brukt dem på sånne kvelder, ikke noe poeng at de bare henger i skapet heller. 

Helt enig! Takk, jeg liker å se bra ut i hverdagen, men på kveldstid- uten barn- har jeg lyst å bruke noe som ser pyntet og stilig ut. Har alt mulig av klær, og føler jeg kan gå med det meste. Nå skal jeg bare finne det jeg føler mest for i dag og kjøre på! Hvis noen menn heller vil ha en jeans og t-skjorte-dame, så er dem ikke for meg uansett 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tutten skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Takk, jeg liker å se bra ut i hverdagen, men på kveldstid- uten barn- har jeg lyst å bruke noe som ser pyntet og stilig ut. Har alt mulig av klær, og føler jeg kan gå med det meste. Nå skal jeg bare finne det jeg føler mest for i dag og kjøre på! Hvis noen menn heller vil ha en jeans og t-skjorte-dame, så er dem ikke for meg uansett 

Så bra! Jeans og t-skjorte blir alt for hverdagslig og stusselig, litt for maskulint på en måte. Jeg mener ikke at damer som bruker jeans og t-skjorte til hverdags er maskuline altså, men på en festkveld ..... det blir noe annet. Du er ikke gammel og du kan gå med det meste. Finn frem en litt snasen kjole eller et mørkt knelangt skjørt, kanskje et i kunstig skinn eller noe velour-aktig, og pen topp. For eksempel..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer langt med svarte jeans, topp og skinnjakke.

Anonymkode: 038ed...99c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tutten skrev (1 time siden):

Terry2 skrev (1 time siden):

Så bra! Jeans og t-skjorte blir alt for hverdagslig og stusselig, litt for maskulint på en måte. Jeg mener ikke at damer som bruker jeans og t-skjorte til hverdags er maskuline altså, men på en festkveld ..... det blir noe annet. Du er ikke gammel og du kan gå med det meste. Finn frem en litt snasen kjole eller et mørkt knelangt skjørt, kanskje et i kunstig skinn eller noe velour-aktig, og pen topp. For eksempel..... 

Greit at man kan sole ut menn i klesveien da, jeg går alltid i jeans og t-skjorte eller topp. Både på byen og ellers. Tar på høye hæler hvis det er "by tur" ellers stort sett sneakers. 

Anonymkode: ae77a...200

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...