Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart ha mitt tredje barn, 8 år siden sist og jeg er snart 39. Hvordan er deres erfaringer med fødsel nr 3? Når ble kroppen seg selv igjen? Hvordan var selve fødselen? Var du sliten lenge etterpå? Jeg et spent med to unger som begynner å bli store, men som likevell krever sitt. 

Anonymkode: 32718...759

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mitt 3. barn 8 år etter nr. 2. var 35 da. Letteste fødselen jeg har hatt, og kom meg ganske kjapt igjen. Eneste negative var at jeg siste gangen slet med ammingen på sykehuset, og følte jeg ble overlatt til meg selv fordi jeg var « erfaren» og hadde ammet før.

Anonymkode: 9fcbc...c1b

• Liker 1
Skrevet

Fikk nr. 3 når jeg var 33. Det var det tyngste svangerskapet, men den desidert letteste fødselen og barseltiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ganske lik situasjon som deg - vi er like gamle, og jeg venter også nummer 3. Jeg har enda eldre eldstebarn, her er det hele 15 år siden sist :ler: Har en på 17 og en på 15. 

Jeg gruer meg litt til fødsel, de to første var ganske tøffe, spesielt nummer 1, som endte med vakuum og livløs, blå baby som kom ut. 

Jeg er i uke 28 nå, svangerskapet har hittil vært fint, litt kvalme og ømme bryster i starten, før kynnere tok over... Men er ellers i god form, i full jobb og klarer det meste jeg pleier å klare. 

Anonymkode: f5d9d...9e7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 39 når jeg fikk nr 3. Greit nok svangerskap, ingen nevneverdige plager utenom bekkenplager den siste halvdelen, så var 100 % sykemeldt i hele 3 trimester. Det hjalp nok på formen og overskuddet.

Fødselen var rask og formen var veldig fin etterpå. Men jeg var mer trøtt og sliten den første tiden enn jeg var med de to første. Om det var alder, mer hektisk pga 2 eldre barn(4,5 og 7 år eldre), pga årstiden(fødte i november og sliter litt med vinterdepresjon) er ikke godt å si. Men jeg er sånn som bare erkjenner at sånn er det nå for en periode og godtar det. Alt blir som oftest bedre etterhvert.

Anonymkode: 3d94d...f5f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...