Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har sendt inn DNA til MyHeritage eller noen av de andre tilbyderene, hvilke hemmeligheter har dere funnet ut av?

Jeg fant ut at jeg har en annen far og at jeg har blitt løyet til hele livet.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen hemmeligheter å spore her 😅 Har du snakket med noen i familien om det du fant?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke turt å sende inn, jeg er redd for at resultatene skal misbrukes. Men jeg ser klare likheter mellom foreldrene mine og meg selv. Gjorde du det, TS? 

Anonymkode: 9bde3...c72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke funnet noen hemmeligheter men har fått bekreftet at tidligere slektsforskning er korrekt (og dermed ingen ukjente sidesprang).

Anonymkode: ff58f...2ce

AnonymBruker
Skrevet

Ingen verdens ting. Ikke jeg som sendte inn, men sønnen. 

Anonymkode: 62e80...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen hemmeligheter egentlig. Kom over avisutklipp, navn og bilder jeg aldri har sett før. Kunne spore langt tilbake. Fant også ut at jeg er 100% norsk. Det var så presist at de viste prosentandeler helt ned til fylkene foreldrene mine kommer fra (to forskjellige kanter av landet).

Anonymkode: 0d3ec...312

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min datter sendte inn, og vi oppdaget at min bestefar hadde fått et barn i Skottland etter at han var der under andre verdenskrig. Min mor fikk aldri vite at hun hadde en bror. Hun var enebarn og alltid lei seg for det. Både Min mor og hennes bror døde året før vi fant ut dette. Jeg og mine søsken har fått god kontakt med  vårt nye søskenbarn. 

Anonymkode: 89027...f86

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...