AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:30 Overreagerer jeg her og er kraftig sjalu, og bør ta meg sammen? Eller er dette å forvente? Før vi møttes datet han en kvinne i en kortere periode. Hun avsluttet og avviste han, mens han i noen tid i etterkant hadde håp om at hun skulle ombestemme seg. Så rant det ut til at dem bare ble venner, ganske nære venner i covid tiden som hadde hverandre og endte til sengs sammen noen få ganger. Så møter jeg han i 2021. Og kontakten mellom han og venninner har sunket endel. Et vennskap som jeg både har forstått men også vært sjalu for. Uansett, han har en interesse, og i denne interessen har han kjøpt billetter til noe som skal skje i sommer. Dette er ikke en interesse jeg egentlig deler. Han har spurt tre kamerater som ikke kan være med. Jeg foreslo dermed denne venninnen hans, fordi hun er nok LITT interessert i dette hun også, men ikke likedan som han. Han var veldig mye frem og tilbake om og men og ville ikke gjøre meg sjalu, hvor jeg forsikrer han om at han kan kose seg denne dagen sammen med venninnen og jeg unner han dette. Og lover at jeg ikke har noen problemer med dette, men jeg kom med en henslengt kommentar at hun fikk betale selv. Her protesterer han litt og hadde tenkt å spandere dette på venninnen. Jeg sier at det er jeg ukomfortabel med, noe som ender i en diskusjon og han mener jeg overreagerer og legger mer i det enn hva det er. Jeg spør om han hadde tenkt å spandere på de kameratene hvis dem sa ja, men nei det hadde han ikke, fordi de var i jobb. Hun venninnen er visstnok ikke i 100% jobb, hun har sagt opp noe jobb, ikke ønsker å jobbe 100%, og noe nedbemanning pluss hun var visst kun tilkallingsvikar på noe. Så hun var delvis på dagpenger eller aap, og noe jobb. Delvis fordi hun selv har valgt det, og delvis fordi det er vanskelig med jobb som hun ønsker eller er utdannet innen, og hun ønsker ikke hva som helst jobb, slik jeg forstår det på han da. Jeg er ikke helt sikker, og har aldri møtt kvinnen. Etter diskusjonen vår som fortsatte videre utover hva jeg beskriver her, sitter jeg virkelig her og oppriktig lurer på hvorvidt jeg er helt på bærtur eller ikke. Har noen her innspill å komme med? Overreagerer jeg som er ukomfortabel med at han eventuelt ønsker å spandere dette på henne? Han argumentet med at det er bedre det enn at han må gå alene, og billettene har han jo allerede kjøpt. Jeg forstår argumentet hans og unner han å ha følge på dette, derav mitt forslag om å invitere henne med. Men jeg må innrømme at jeg føler litt på sjalusi hvis han skal spandere på henne. Er det merkelig, Overreagerer jeg? Hvordan ville du reagert på tilsvarende situasjon? Han er jo fryktelig snill som tar hensyn til hennes økonomi. Og om det er andre å spørre vet jeg jammen ikke. Han har ikke spurt meg med, men vet vel at dette ikke er et felt jeg har interesse for. Og sa blant annet uoppfordret at han drar heller alene enn å spørre med noen venner som ikke er interessert i dette, men at tapet av billetten var synd og han kunne satt pris på selskapet denne dagen (dagstur/dagsreise). Er derfor meget interessert i å høre hva andre utenforstående kan tenke om vår situasjon? Anonymkode: 09e8c...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluttershy Skrevet tirsdag kl 21:36 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Hvis det ikke er ett problem at de går sammen, så ser jeg ikke problemet med at han spanderer (så fremt det ikke er ekstremt dyrt). Jeg spanderer gjerne ting på venner som ikke har råd, for å kunne gjøre noe kjekt med dem. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:44 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 Enig med personen ovenfor. Og han har kjøpt og betalt bilettene, så om han ikke gir en til henne, vil han uansett ha betalt for biletten. Anonymkode: 351ce...80e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet tirsdag kl 23:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 23:58 (endret) Jeg synes det merkelige her er at du aldri har møtt henne. Hadde vært uaktuelt her i gården å sende mannen avsted på noe som helst med ei venninne jeg aldri får møte. Endret tirsdag kl 23:58 av MacadamiaNut 6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #5 Del Skrevet i går, 00:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overreagerer jeg her og er kraftig sjalu, og bør ta meg sammen? Eller er dette å forvente? Før vi møttes datet han en kvinne i en kortere periode. Hun avsluttet og avviste han, mens han i noen tid i etterkant hadde håp om at hun skulle ombestemme seg. Så rant det ut til at dem bare ble venner, ganske nære venner i covid tiden som hadde hverandre og endte til sengs sammen noen få ganger. Så møter jeg han i 2021. Og kontakten mellom han og venninner har sunket endel. Et vennskap som jeg både har forstått men også vært sjalu for. Uansett, han har en interesse, og i denne interessen har han kjøpt billetter til noe som skal skje i sommer. Dette er ikke en interesse jeg egentlig deler. Han har spurt tre kamerater som ikke kan være med. Jeg foreslo dermed denne venninnen hans, fordi hun er nok LITT interessert i dette hun også, men ikke likedan som han. Han var veldig mye frem og tilbake om og men og ville ikke gjøre meg sjalu, hvor jeg forsikrer han om at han kan kose seg denne dagen sammen med venninnen og jeg unner han dette. Og lover at jeg ikke har noen problemer med dette, men jeg kom med en henslengt kommentar at hun fikk betale selv. Her protesterer han litt og hadde tenkt å spandere dette på venninnen. Jeg sier at det er jeg ukomfortabel med, noe som ender i en diskusjon og han mener jeg overreagerer og legger mer i det enn hva det er. Jeg spør om han hadde tenkt å spandere på de kameratene hvis dem sa ja, men nei det hadde han ikke, fordi de var i jobb. Hun venninnen er visstnok ikke i 100% jobb, hun har sagt opp noe jobb, ikke ønsker å jobbe 100%, og noe nedbemanning pluss hun var visst kun tilkallingsvikar på noe. Så hun var delvis på dagpenger eller aap, og noe jobb. Delvis fordi hun selv har valgt det, og delvis fordi det er vanskelig med jobb som hun ønsker eller er utdannet innen, og hun ønsker ikke hva som helst jobb, slik jeg forstår det på han da. Jeg er ikke helt sikker, og har aldri møtt kvinnen. Etter diskusjonen vår som fortsatte videre utover hva jeg beskriver her, sitter jeg virkelig her og oppriktig lurer på hvorvidt jeg er helt på bærtur eller ikke. Har noen her innspill å komme med? Overreagerer jeg som er ukomfortabel med at han eventuelt ønsker å spandere dette på henne? Han argumentet med at det er bedre det enn at han må gå alene, og billettene har han jo allerede kjøpt. Jeg forstår argumentet hans og unner han å ha følge på dette, derav mitt forslag om å invitere henne med. Men jeg må innrømme at jeg føler litt på sjalusi hvis han skal spandere på henne. Er det merkelig, Overreagerer jeg? Hvordan ville du reagert på tilsvarende situasjon? Han er jo fryktelig snill som tar hensyn til hennes økonomi. Og om det er andre å spørre vet jeg jammen ikke. Han har ikke spurt meg med, men vet vel at dette ikke er et felt jeg har interesse for. Og sa blant annet uoppfordret at han drar heller alene enn å spørre med noen venner som ikke er interessert i dette, men at tapet av billetten var synd og han kunne satt pris på selskapet denne dagen (dagstur/dagsreise). Er derfor meget interessert i å høre hva andre utenforstående kan tenke om vår situasjon? Anonymkode: 09e8c...c6f Veldig stort av deg å foreslå at han skal finne på noe med en tidligere flørt og sex partner tenker jeg🙈 Altså dette er i mine øyne helt feil...feil...FEIL! Status: Hun dumpet han. Han var enda interessert i henne, og de lå sammen etterpå noen ganger. Jeg hadde ALDRI godtatt at min kjæreste møtte noen tidligere flørter, og han har selvfølgelig heller ingen interesse av det. Det samme gjelder meg. Så ja..jeg er ikke så opptatt av det økonomiske her,dvs jeg er enig med deg at hun som voksen selvfølgelig skal betale for seg selv?! Er det noen han skal spandere på så er det deg, hans kjæreste. Men som sagt at han i det hele tatt skal dele en konsert opplevelse eller hva det måtte være med en tidligere sex partner som han har vært keen på er jo hinsidig i seg selv! Anonymkode: 986d9...cfb 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:13 #6 Del Skrevet i går, 00:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig stort av deg å foreslå at han skal finne på noe med en tidligere flørt og sex partner tenker jeg🙈 Altså dette er i mine øyne helt feil...feil...FEIL! Status: Hun dumpet han. Han var enda interessert i henne, og de lå sammen etterpå noen ganger. Jeg hadde ALDRI godtatt at min kjæreste møtte noen tidligere flørter, og han har selvfølgelig heller ingen interesse av det. Det samme gjelder meg. Så ja..jeg er ikke så opptatt av det økonomiske her,dvs jeg er enig med deg at hun som voksen selvfølgelig skal betale for seg selv?! Er det noen han skal spandere på så er det deg, hans kjæreste. Men som sagt at han i det hele tatt skal dele en konsert opplevelse eller hva det måtte være med en tidligere sex partner som han har vært keen på er jo hinsidig i seg selv! Anonymkode: 986d9...cfb Og jeg glemte en ting. Venninne? Du kunne heller skrevet det som det faktisk er. En tidligere flørt/elsker/sex partner som han har hatt følelser for. Nesten en eks kjæreste dette.... Anonymkode: 986d9...cfb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:02 #7 Del Skrevet i går, 05:02 Hvorfor i alle dager foreslår du at han skal gå med henne? Dette vennskapet bør faktisk reduseres om du ønsker at deres forhold skal fungere. De kan fortsatt være venner, men tenker at de bør ikke treffes alene og heller ikke drive og chatte/snakke på telefonen. Og hvorfor har du ikke truffet henne?? Rødt flagg….. Anonymkode: f71cf...cfe 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:05 #8 Del Skrevet i går, 06:05 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvorfor i alle dager foreslår du at han skal gå med henne? Dette vennskapet bør faktisk reduseres om du ønsker at deres forhold skal fungere. De kan fortsatt være venner, men tenker at de bør ikke treffes alene og heller ikke drive og chatte/snakke på telefonen. Og hvorfor har du ikke truffet henne?? Rødt flagg….. Anonymkode: f71cf...cfe Dette!!! Ts, hva i ALLE dager tenkte du med da du foreslo dette her? Og du har aldri MØTT HENNE?! Helt uaktuelt i vår verden. Ingen av oss hadde hengt med tidligere sexpartnere som venner med mindre de var introdusert og blitt venner med oss som et par. Altså, ikke venner 1 on 1, men at alle kan være venner. Det du beskriver ts, hadde jeg aldri i livet vært komfortabel med, og det er ikke spanderingen som er problemet. Jeg fatter ikke hvorfor du foreslo dette engang?? Er det forsøk på å være "the cool girlfriend" og people pleasing tendenser som gjør deg selvutslettende? Hva er dynamikken i deres forhold, tar han vanligvis hensyn til deg? Anonymkode: 34d32...cb8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Fluttershy skrev (8 timer siden): Hvis det ikke er ett problem at de går sammen, så ser jeg ikke problemet med at han spanderer (så fremt det ikke er ekstremt dyrt). Jeg spanderer gjerne ting på venner som ikke har råd, for å kunne gjøre noe kjekt med dem. Det er ikke ekstremt dyrt nei. Det bare føltes litt 'romantisk' i mine øyne at han spanderer noe på henne. Men jeg hadde vel nok ikke reagert om det faktisk var en kamerat, så det er nok sjalusien min som kicker inn. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig med personen ovenfor. Og han har kjøpt og betalt bilettene, så om han ikke gir en til henne, vil han uansett ha betalt for biletten. Anonymkode: 351ce...80e Det er et veldig godt poeng. Takk. MacadamiaNut skrev (6 timer siden): Jeg synes det merkelige her er at du aldri har møtt henne. Hadde vært uaktuelt her i gården å sende mannen avsted på noe som helst med ei venninne jeg aldri får møte. Ja, det er veldig sant egentlig. Så skal sant være at de ikke treffes sånn veldig ofte da. Og det er mer kontakt på meldinger og snapchat, og kanskje en sjelden tur de går sammen. Eller var å badet ei gang. Men fordi jeg har vært sjalu på dette, så er det meget sjeldent han treffer henne. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig stort av deg å foreslå at han skal finne på noe med en tidligere flørt og sex partner tenker jeg🙈 Altså dette er i mine øyne helt feil...feil...FEIL! Status: Hun dumpet han. Han var enda interessert i henne, og de lå sammen etterpå noen ganger. Jeg hadde ALDRI godtatt at min kjæreste møtte noen tidligere flørter, og han har selvfølgelig heller ingen interesse av det. Det samme gjelder meg. Så ja..jeg er ikke så opptatt av det økonomiske her,dvs jeg er enig med deg at hun som voksen selvfølgelig skal betale for seg selv?! Er det noen han skal spandere på så er det deg, hans kjæreste. Men som sagt at han i det hele tatt skal dele en konsert opplevelse eller hva det måtte være med en tidligere sex partner som han har vært keen på er jo hinsidig i seg selv! Anonymkode: 986d9...cfb Ja, det er noe med det at han var interessert i henne såpass lenge, og at han ønsker å spandere på henne er nok derfor noe jeg kjenner endel på. Ikke pga det økonomiske men mer gesten eller handlingen om å gi mer til en tidligere flamme, som jeg synes er litt vanskelig. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og jeg glemte en ting. Venninne? Du kunne heller skrevet det som det faktisk er. En tidligere flørt/elsker/sex partner som han har hatt følelser for. Nesten en eks kjæreste dette.... Anonymkode: 986d9...cfb Ja, jeg har omtalt henne som en eks til han tidligere, men da protesterte han kraftig. Så følte for å fremlegge ting her så nøytralt som mulig, i den grad man kan det når jeg kun snakker fra min side da. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager foreslår du at han skal gå med henne? Dette vennskapet bør faktisk reduseres om du ønsker at deres forhold skal fungere. De kan fortsatt være venner, men tenker at de bør ikke treffes alene og heller ikke drive og chatte/snakke på telefonen. Og hvorfor har du ikke truffet henne?? Rødt flagg….. Anonymkode: f71cf...cfe Jeg foreslår det fordi han hadde hørt med de nærmeste kamerater først, men dem var opptatt. Hadde aldri synes det var en kjekk ting om hun var blant toppvalgene. Men er enig med han at han har sjekket rundt og hadde vært hyggelig om han hadde noen å gå sammen med. Jeg unner han virkelig å gå sammen med noen, at jeg foreslo henne var fordi jeg kjente innvendig at det var jeg 100% komfortabel med, alternativet blir vel å gå alene, eller å ta med seg noen som ikke er interessert i dette. Han kan jo spørre en kamerat som ikke har interessen men som pleier å si ja til alt som skjer. Og de har redusert vennskapet. Tidligere var de mye mer sammen, og hadde hatt langhelger å reist bort sammen på osv, vært på restaurant, turer, bading, middager og filmkvelder. Ofte på hans regning pga hennes økonomiske situasjon. Nå har de mest kontakt med å skrive sammen og snappe, også har de vel gått en tur sammen en sjelden gang, tur på stranda ei gang i fjor sommer. Så redusert er det. Men det ville jo vært synd om han mistet vennskap og brente broer kun for å ta hensyn til min sjalusi. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette!!! Ts, hva i ALLE dager tenkte du med da du foreslo dette her? Og du har aldri MØTT HENNE?! Helt uaktuelt i vår verden. Ingen av oss hadde hengt med tidligere sexpartnere som venner med mindre de var introdusert og blitt venner med oss som et par. Altså, ikke venner 1 on 1, men at alle kan være venner. Det du beskriver ts, hadde jeg aldri i livet vært komfortabel med, og det er ikke spanderingen som er problemet. Jeg fatter ikke hvorfor du foreslo dette engang?? Er det forsøk på å være "the cool girlfriend" og people pleasing tendenser som gjør deg selvutslettende? Hva er dynamikken i deres forhold, tar han vanligvis hensyn til deg? Anonymkode: 34d32...cb8 Jada, han tar masse hensyn til meg, og kontakten med henne er mye mindre nå enn hva det var tidligere. De reiste på ferietur helt i starten av vårt forhold fordi dette var bestilt veldig tidlig i vår dating prosess, og de var innimellom å gjorde en felles interesse sammen, men det var dabbet av. Det er helst kun virtuell kontakt dem har, og kanskje en tur innimellom i skog eller noe. Jeg gjorde det ikke for å være en kul og avslappa kjæreste, men fordi jeg vet han ønsker stort å delta på denne opplevelsen, og ikke har lyst å være muttern alene på dette. Han har hørt med de vennene han har som er interessert og da gjenstår hun som er kanskje litt interessert i det samme, eller en kamerat som overhode ikke er interessert men som likevel sier ja til å bli med på det meste som skjer. Jeg hadde ikke vært komfortabel om hun var en av de første han tenkte på eller spurte, såpass sjalu er jeg. Og i starten av vårt forhold hadde vi nok av diskusjoner med henne som tema, tro meg, var ikke kjempe kult at han reiste på ferie med henne i starten, det kan jeg love, men han har vært respektfull for min sjalusi med å redusere kontakten med henne, men å ikke brenne broer. Jeg kjenner litt på at dette er en fyr som er veldig økonomisk firkantet på ting. Han er veldig på at det skal være rettferdig og deling av utgifter skal være, så dette med å spandere noe på henne, en kvinne, en slags eks, føltes litt romantisk ut. Mens han mener at han ville gjort samme med en kamerat som var i en slik situasjon. Og når jeg feks hadde en periode på dagpenger, så hadde han veldig lyst å teste en ny fancy restaurant med 20 retters middag. Jeg hadde veldig lyst også, men ikke rå da, men da spanderte han det på meg. Så han trakk frem at han hadde jo gjort det samme for meg da, til en langt høyere sum enn hva dette gjelder, og det stemmer jo forsåvidt. Men, hadde jo håpet det var litt mer forskjell på oss da. Var riktignok litt kjipt at han sammenlignet oss i den grad at han hadde jo spandert flere tusen på den middagen på oss når jeg var i en lignende situasjon som venninnen. Anonymkode: 09e8c...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Ts. Hvorfor i søren går ikke DU med han på dette? Jeg og min har gått på en haug av events or tings som omhabdler hverandres interesser, ikke fordi vi synes interessen er så jævlig spennende, men fordi vi elsker å tilbringe tid sammen. Vi er hverandres førstevalg med på disse tingene, og hvis en av oss ikke vil noe, så spør vi andre venner. Eller, oftest går vi både sammen vi to pluss flere venner av oss. Anonymkode: 34d32...cb8 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Høres rart ut å være venner med ei som han liker, og som har avvist han... Anonymkode: 5dc45...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Her er du helt på jordet! Du kan ikke først foreslå at han skal be med x-en - og forsikre han om at det er greit og at du ikke er sjalu - og så blir du sjalu fordi han ikke ber henne å betale for seg. Hun gjør dere begge en tjeneste ved å være med han, sånn at han slipper å dra alene. For øvrig synes jeg det hadde vært naturlig at du hadde vært med i utgangspunktet. Det handler om å engasjere seg i hverandres hobbier/interesser. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Hva om hun endrer mening og vil være sammen med ham likevel.....? Anonymkode: a1714...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts. Hvorfor i søren går ikke DU med han på dette? Jeg og min har gått på en haug av events or tings som omhabdler hverandres interesser, ikke fordi vi synes interessen er så jævlig spennende, men fordi vi elsker å tilbringe tid sammen. Vi er hverandres førstevalg med på disse tingene, og hvis en av oss ikke vil noe, så spør vi andre venner. Eller, oftest går vi både sammen vi to pluss flere venner av oss. Anonymkode: 34d32...cb8 Han har ikke invitert meg med, og har sagt at jeg sikkert kommer til å hate det. Han sa at jeg sikkert kunne være med hvis jeg ville, men at han heller foretrakk å dra alene enn å skulle dra med noen som hadde hatet det. Anonymkode: 09e8c...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva om hun endrer mening og vil være sammen med ham likevel.....? Anonymkode: a1714...3e9 Godt spørsmål. Tja, så håper jeg han sier det var jammen synd, nå er det for sent? Anonymkode: 09e8c...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har ikke invitert meg med, og har sagt at jeg sikkert kommer til å hate det. Han sa at jeg sikkert kunne være med hvis jeg ville, men at han heller foretrakk å dra alene enn å skulle dra med noen som hadde hatet det. Anonymkode: 09e8c...c6f !!!! for å være helt ærlig - avslutt dette forholdet så fort du kan. At han ikke vil være sammen med deg og involvere deg i sine interesser er jo mega rart. Med mindre du sitter og klager og er sur hele tida hvis det er noe du ikke er interessert i. Og å ta med en tidligere elsker på date hvor han betaler? Hun er jo heller ikke dødsinteressert i dette. Ender disse to på fylla sammen er det STOR sannsynlighet for at de ender opp med å ha sex. Opp til deg om du vil sitte og vente på det. Anonymkode: f71cf...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Når du foreslo at han kunne dra med venninnen, ser jeg ikke helt problemet med at han spanderer heller. Det utgjør jo ingen forskjell på opplevelsen de skal dele sammen. Billettene har han uansett kjøpt inn. Det hadde stilt seg litt annerledes om han først hadde spurt henne, for så kjøpt billettene og spandert på henne. Anonymkode: dd496...0bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du foreslo at han kunne dra med venninnen, ser jeg ikke helt problemet med at han spanderer heller. Det utgjør jo ingen forskjell på opplevelsen de skal dele sammen. Billettene har han uansett kjøpt inn. Det hadde stilt seg litt annerledes om han først hadde spurt henne, for så kjøpt billettene og spandert på henne. Anonymkode: dd496...0bc Men om han hadde tenkt at kompisene skulle betale selv er det jo en forskjell her. Virker mer som en date Anonymkode: f71cf...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men om han hadde tenkt at kompisene skulle betale selv er det jo en forskjell her. Virker mer som en date Anonymkode: f71cf...cfe En date som kjæresten initierte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden Jeg ville blitt med selv, og så gjort mitt ytterste for å kose meg uansett. Faktisk vært litt entusiastisk, stilt spørsmål (bare sagt på forhånd at han må love å ikke bli sur hvis du stiller litt dumme spørsmål, så lover du å ikke ødelegge for han ved å klage). Virker det ikke mye hyggeligere å kunne kose seg sammen. Si at du innser at det var dumt å be han ha med venninna, og at du veldig gjerne har lyst til å prøve å forstå hans hobby (Antar at problemet er at hobbyen er litt nerdete (evnt sportsrelatert), men at det ikke er noe du må delta aktivt på selv, slik at problemet evnt vil være mye kø/venting og å kjede seg, ikke at det faktisk er skummelt/ubehagelig?) Anonymkode: b0d3b...354 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå