AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kunne også tenke meg å gjøre dette. Jeg gikk til samme psykolog i nesten 10 år, så tenker det er innafor. Og hvis ikke, skit la gå. Hvor krenka kan man bli liksom, tenker jeg. Men nå har jeg ikke "blitt frisk" enda, så jeg får avvente og se. Anonymkode: f43cb...462 Håper du snart blir frisk. Som deg ønsker jeg å vente til jeg har nådd noen av målene mine før jeg sender brev. Så jeg har ventet lenge nå. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er psykolog og hadde syntes det var veldig fint å få et slikt brev fra mine tidligere pasienter 😊 Anonymkode: 14670...48d Takk for svar! AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så lenge du har behov for det, så tenker jeg ikke at du gjør noe ulovlig ved å sende et slikt brev. nå bor jeg på et lite sted og har et veldig utradisjonelt (men fremdeles innenfor rammene) relasjon til behandler, da jeg har en veldig uvanlig historie og situasjon. Har vært der i mange år, og vi vil nok bestandig ha en viss kontakt når h*n skal pensjonere seg om noen år, hvilket vil bety mye for meg. Anonymkode: 7ffea...19d Bra at du som bor på et lite sted foretrekker at du vil ha en viss kontakt med psykologen også etter vedkommende har pensjonert seg. Jeg kommer trolig aldri til å møte mine tidligere psykologer igjen. Det er også delvis derfor jeg ønsker å sende brev. Jeg har alltid hatt lyst til å sende brev når jeg nådde noen av målene vi jobbet med under psykologtimene og ikke sende noe før. Jeg har hatt lyst til at psykologene skulle se en annen side av meg enn de så da jeg var under behandling. At de skulle se at jeg klarte meg. I tillegg til at jeg ønsker å takke for hjelpen på veien. At selv om jeg nådde målene mine etter behandlingen var avsluttet så var behandlingen en del av veien for å nå målene mine. Jeg hadde ikke psykologene mine i lang tid. Jeg regner med de har glemt meg. Ser flere skrive at de ikke ville sendt brev til en psykolog de hadde kort relasjon med. Men for meg er det litt omvendt. Det at vi hadde så kort tid sammen gjorde at jeg føler jeg har ting som er usagt. At de aldri fikk se fremgangen min. Det er den jeg ønsker å vise og takke for. TS Anonymkode: f8fae...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden Det gjorde jeg. Dvs jeg sendte mail. 4 år etter at jeg avsluttet behandlingen. Det var veldig fint. Og fint å få et hyggelig svar. Jeg savner psykologen min ennå. Gikk hos han fast en gang i uken i 3 år. Er så takknemlig for den hjelpen jeg fikk, og for at han hjalp meg å vokse som menneske. Anonymkode: 4e523...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjorde jeg. Dvs jeg sendte mail. 4 år etter at jeg avsluttet behandlingen. Det var veldig fint. Og fint å få et hyggelig svar. Jeg savner psykologen min ennå. Gikk hos han fast en gang i uken i 3 år. Er så takknemlig for den hjelpen jeg fikk, og for at han hjalp meg å vokse som menneske. Anonymkode: 4e523...d5e Takk for svar og bra du følte deg bedre av å sende mail og få svar. Skjønner godt at du savner han ennå. TS Anonymkode: f8fae...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Del Skrevet 16 timer siden Hmmm… Jeg er nok mer der at jeg har lyst til å sende brev til tidligere behandlere og legge ved diagnosene jeg endelig har fått og si «ser du det var noe her! Jeg sa jo det!!! Hvorfor kunne du ikke hørt på meg så kunne hele livet mitt blitt litt bedre???». Men det skal jeg ikke gjøre. Det er ikke noe man gjør… Anonymkode: ac003...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #25 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hmmm… Jeg er nok mer der at jeg har lyst til å sende brev til tidligere behandlere og legge ved diagnosene jeg endelig har fått og si «ser du det var noe her! Jeg sa jo det!!! Hvorfor kunne du ikke hørt på meg så kunne hele livet mitt blitt litt bedre???». Men det skal jeg ikke gjøre. Det er ikke noe man gjør… Anonymkode: ac003...341 TS Anonymkode: f8fae...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 18.30): Hvordan fant du ut at du ble glemt? Anonymkode: f8fae...0dd Vi hadde avtalt at vi skulle møtes senere i livet, men da jeg ringte kom det tydelig frem at jeg var glemt Anonymkode: c008b...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde avtalt at vi skulle møtes senere i livet, men da jeg ringte kom det tydelig frem at jeg var glemt Anonymkode: c008b...546 Avtalt å møtes senere i livet? På privaten liksom? Eller at du bestilte ny time og tok opp terapien? Anonymkode: 90416...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå