AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Eksen gjorde det slutt for flere måneder siden, men har ikke hentet klærne sine enda (eller spurt om å få de tilbake). Har ikke hatt kontakt på lenge og vil ikke kontakte først for å spørre om han skal ha de siden han oppfører seg på en sånn måte at han «styrer» kontakten og at om vi skulle begynt å snakke skulle det vært på hans premisser (så jeg prøver å unngå å ha noe med han å gjøre for at han ikke skal bli cocky og tro at jeg er desp etter han). Men klærne. Skal han ikke ha de tilbake? Burde jeg bare gi de til fretex? Anonymkode: dedf0...9be
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Jeg ville pakket de pent sammen, lagt de i en søppelsekk og stuet det unna i bod/loft/etc. Tro meg, jeg kjenner typen. Plutselig finner han ut at han skal ha det tilbake og da er det veldig greit å kunne gi det til han og så "ha det bra". Ville lagret klærne i minst 2 år. For man vet aldri med sånne folk. Kommer han tilbake for de klærne og du har kastet eller gitt de bort så blir det kaos. Lær det fra meg, var gjennom det samme med min eks. Anonymkode: 4d01b...3e4 3
Gekko Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april «Hei! Jeg har satt klærne dine i en søplesekk utenfor døra. Hvis de ikke er hentet innen 22. april gir jeg sekken til Fretex» 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Jeg har fortsatt et par søppelsekker med klær til eksen på loftet, to år etter bruddet. Har bedt han om å hente det flere ganger, så jeg skal snart rydde på loftet og slenge alt på fyllinga. Anonymkode: a032b...fb7
Gjest selkie Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Han kan ikke være så innbilsk at han tror du vil noe mer bare for at du sender han en formell kort melding om at du ønsker han skal hente klærne sine, om han ikke vil ha de går de til Fretex f.eks om 2 uker. IKKE lagre klærne i månedsvis! Du må bli kvitt de for å komme deg videre. Tenk om du fant en ny mann som hadde en sekk i boden med exen sine klær, ikke bra på noen måter. Gi klar beskjed og hold dine ord om han ikke får hentet de.
Gjest selkie Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fortsatt et par søppelsekker med klær til eksen på loftet, to år etter bruddet. Har bedt han om å hente det flere ganger, så jeg skal snart rydde på loftet og slenge alt på fyllinga. Anonymkode: a032b...fb7 Bli kvitt det med god samvittighet. Noen menn liker at de fortsatt har ting hos exen, for da vet de at du garantert må tenke på han i ny og ne. Eller har en lur unnskylding til å stikke innom å hente de når de savner deg.
monican94 Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april si fra på en enkel og direkte måte at du har pakket de ned og at han må hente de innen en gitt dato ellers blir de kastet/levert innsamling. skriv at du setter de utenfor når han sier fra når han kommer.
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Ingen felles venner? Hadde bare bedt om en tjeneste. Slik at klærne ble levert, uten kontakt. Som noen har påpekt. Noen bruker det for å styre kontakt, andre kan klikke om det er gitt bort - selv etter lang tid. Noen liker å vite at du må tenke på han innimellom i og med at klærne er der. Og mye annet psykt. Anonymkode: a6ced...52e 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men klærne. Skal han ikke ha de tilbake? Burde jeg bare gi de til fretex? Anonymkode: dedf0...9be Gi han en frist på to uker. Er de ikke hentet innen da, så leverer du de på en gjenvinningsstasjon ja. Anonymkode: ef605...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå