AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Har en venninne jeg ikke har såå mye kontakt med pga avstand og flytting men vi snakker sammen nå og da. Var et ærend i hennes by og hun ba meg på kaffe, fra jeg kom inn døra og gjennom resten av huset var det masse greier fra temu, hun sa det selv at hun elsker å bestille derfra og hadde sikkert mottatt 50 pakker bare i år. Jeg tenkte at det var rett og slett litt white trash men sa ingenting. Og det har jeg dårlig samvittighet for, men jeg kan ikke noe for det, hun sank litt i min verden. Hva hadde dere tenkt i min situasjon? Jeg tenker at det er jo ekstrem forbruk. Anonymkode: ca908...72d 10 3
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Hadde tenkt det samme. Anonymkode: d4057...ded 30 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Du får tipse henne om taobao. Skal man handle kinestisk, får man gjøre det skikkelig Anonymkode: 87e7e...958 3
Populært innlegg mommyaka Skrevet 15. april Populært innlegg #4 Skrevet 15. april Omg enda temu tråd Du er klar over at nesten alt du har hjemme er fra Kina...temu er ikke en butikk. Men varer fra Kina. Synes du er litt white trash son går etter hva hun kjøper. Synes derimot at hun skal finne seg en ny venn.. som ikke bryr seg om hva hun kjøper. 50 2 11
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva hadde dere tenkt i min situasjon? Anonymkode: ca908...72d Har du ikke noe med deg selv du kan irritere deg over istedet? Anonymkode: 63f1e...379 15 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Jeg hadde tenkt det samme som deg, TS. Det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som handler på Temu, nei. Anonymkode: 1545e...a54 12 5
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april mommyaka skrev (11 minutter siden): Omg enda temu tråd Du er klar over at nesten alt du har hjemme er fra Kina...temu er ikke en butikk. Men varer fra Kina. Synes du er litt white trash son går etter hva hun kjøper. Synes derimot at hun skal finne seg en ny venn.. som ikke bryr seg om hva hun kjøper. Noen føler seg truffet Anonymkode: 305e2...a1c 20 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april mommyaka skrev (14 minutter siden): Omg enda temu tråd Du er klar over at nesten alt du har hjemme er fra Kina...temu er ikke en butikk. Men varer fra Kina. Synes du er litt white trash son går etter hva hun kjøper. Synes derimot at hun skal finne seg en ny venn.. som ikke bryr seg om hva hun kjøper. Nesten alt ts har hjemme? Pray do tell! Bortsett fra komponenter til telefon og laptop er det nok svært lite i huset mitt som er fra Kina, og ingenting fra Temu. Anonymkode: f69af...5fc 7
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Minst 50 pakker derfra i år, man får ikke gjennomført kjøp under 330kr, altså har hun brukt over 16 500,- på temu i år?? Det er langt mer enn hva jeg kan bruke på shopping på 3 måneder Har hun veldiggod økonomi? Anonymkode: a7cdd...23c 5
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Tenker at du får kutte ut venninna di om det er så ekstremt grusomt for deg at hun bestiller fra temu. Også får du stå støtt i din avgjørelse. For du synes jo det er grusomt. Personlig synes jeg det er harry å henge seg opp i hvor folk kjøper ting og tang fra. Men du er opptatt av av å kalle venninnen din for White trash. Anonymkode: 3ea30...a14 23 3
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Skrevet 15. april mommyaka skrev (18 minutter siden): Omg enda temu tråd Du er klar over at nesten alt du har hjemme er fra Kina...temu er ikke en butikk. Men varer fra Kina. Synes du er litt white trash son går etter hva hun kjøper. Synes derimot at hun skal finne seg en ny venn.. som ikke bryr seg om hva hun kjøper. Uavhengig av om det er Temu eller noe annet, så skjønner jeg ikke vitsen med å fylle huset med billig ræl. Du fikk med deg at det var snakk om 50 pakker? Et sånt forbruk er ikke bærekraftig i det hele tatt. Det er litt.....ignorant å ha shopping som hobby i 2025. Anonymkode: f69d9...0d1 14 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uavhengig av om det er Temu eller noe annet, så skjønner jeg ikke vitsen med å fylle huset med billig ræl. Du fikk med deg at det var snakk om 50 pakker? Et sånt forbruk er ikke bærekraftig i det hele tatt. Det er litt.....ignorant å ha shopping som hobby i 2025. Anonymkode: f69d9...0d1 Og andre handler nips på Nille, eller søstrene grene, eller kremmerhuset, eller feel, eller tidligere home&cottage.... Hvorfor henge seg så ekstremt oppi hva og hvor folk handler? At folk ikke har økonomi til det er noe annet, men ekstremt mange mennesker shopper unødvendig dritt, og sånn har det alltid vært. Anonymkode: 3ea30...a14 16
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april Det ER ekkelt med all den giftige søpla.. Anonymkode: d6c39...c4d 12 4
AnonymBruker Skrevet 15. april #14 Skrevet 15. april Jeg bestiller masse fra temu og er fornøyd med det. Med mindre man er rik og har mulighet til å kjøpe klær som er sydd i Norge og design møbler mekket i Norden, så er det jo ikke stort forskjell mellom det en får fra de normale butikker i Norge og det man kjøper å temu. Har begynt å kjøpe klær også på temu, da får jeg noe annet enn det standard utvalget som er på butikkene. Anonymkode: d9bde...b50 14 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #15 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg hadde tenkt det samme som deg, TS. Det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som handler på Temu, nei. Anonymkode: 1545e...a54 Jeg handler mye på Temu, og vil si jeg er ganske smart. Både fordi jeg handler der og forøvrig. Kjøpte nylig både strømpepinner og rundpinner derfra til en brøkdel av prisen her til lands. Glatte og fine med jevne overganger, i metall. Kjøpte også tennstål, inkl. kompass og fløyte, - fungerer helt utmerket på alle måter. Det er absolutt ikke ræl derfra, selv om det er billig. Anonymkode: 5fdad...d00 12
AnonymBruker Skrevet 15. april #16 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg handler mye på Temu, og vil si jeg er ganske smart. Både fordi jeg handler der og forøvrig. Kjøpte nylig både strømpepinner og rundpinner derfra til en brøkdel av prisen her til lands. Glatte og fine med jevne overganger, i metall. Kjøpte også tennstål, inkl. kompass og fløyte, - fungerer helt utmerket på alle måter. Det er absolutt ikke ræl derfra, selv om det er billig. Anonymkode: 5fdad...d00 Ifølge enkelte er alt fra Temu på grensen til å være radioaktivt Anonymkode: 1cb77...976 14 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #17 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg handler mye på Temu, og vil si jeg er ganske smart. Både fordi jeg handler der og forøvrig. Kjøpte nylig både strømpepinner og rundpinner derfra til en brøkdel av prisen her til lands. Glatte og fine med jevne overganger, i metall. Kjøpte også tennstål, inkl. kompass og fløyte, - fungerer helt utmerket på alle måter. Det er absolutt ikke ræl derfra, selv om det er billig. Anonymkode: 5fdad...d00 Får håper det ikke er kadmium i strikkepinnene da. Du er sikkert smart på din måte, men risikovurderinger er du litt dårlig på. Anonymkode: 1545e...a54 12 5
AnonymBruker Skrevet 15. april #18 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får håper det ikke er kadmium i strikkepinnene da. Du er sikkert smart på din måte, men risikovurderinger er du litt dårlig på. Anonymkode: 1545e...a54 Er det fordi kineserene vil forgifte oss i Vesten at de har åpnet temu - butikken? Eller handler de der selv også? Anonymkode: d9bde...b50 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. april #19 Skrevet 15. april Takk TS, hadde nesten helt glemt av temu. Er kanskje et år siden sist jeg kjøpte noe der fra. Fikk veldig lyst til å kjøpe litt der fra nå bare for å irritere deg 😁. Anonymkode: 1a4e7...d38 11
AnonymBruker Skrevet 15. april #20 Skrevet 15. april Hadde helt ærlig tenkt at det er noe jeg ikke gidder å bruke energi å tenke på en gang. Ikke vet jeg heller hvordan varene fra temu ser ut ? Anonymkode: 869af...ab3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå