AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:00 #141 Del Skrevet torsdag kl 22:00 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Ordet incel blir som regel brukt i tråder startet av menn som ikke får seg dame, altså faktisk incels. Mens det er svært sjelden man ser prostituerte kvinner starte tråder her. Anonymkode: 2dc3a...512 Nei det har blitt et skjellsord til menn som er uenig med kvinner, når kvinner går tom for argumenter. Anonymkode: 21dfd...11b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:09 #142 Del Skrevet torsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det har blitt et skjellsord til menn som er uenig med kvinner, når kvinner går tom for argumenter. Anonymkode: 21dfd...11b Det er ikke mulig å gå tom for argumenter for at kvinner selv velger hvem de vil være sammen med. Anonymkode: 2dc3a...512 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 22:10 #143 Del Skrevet torsdag kl 22:10 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det har blitt et skjellsord til menn som er uenig med kvinner, når kvinner går tom for argumenter. Anonymkode: 21dfd...11b Argumenter for hva? Vi kvinner går aldri tomme for argumenter angående påstander om oss. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet torsdag kl 23:06 #144 Del Skrevet torsdag kl 23:06 Bippeti skrev (4 timer siden): Når to mennesker som virkelig liker hverandre møtes synes gjerne begge at de har funnet noen som er over deres nivå. Der har jeg funnet han jeg vil ha. Jeg synes han er helt fantastisk og kan ikke helt fatte at en så flott fyr synes det samme om meg. Alt basert på fullstendig subjektive vurderinger av hverandre blandet med en dose pur magi, ikke en slags skala en incel har snekra sammen hjemme foran pcen. Pleier si omtrent akkurat det samme. Og det er jo da du har et godt grunnlag for et forhold, når det ikke virker som hvemsomhelst som har slik og sånn karakter på "den konservative attraktivitetsskalaen" bare kan buse inn fra sidelinjen og erstatte deg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 05:54 #145 Del Skrevet fredag kl 05:54 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvem er det som gir dem muligheten til å velge og vrake? Anonymkode: 103ad...af1 Menn klager over at de ikke får pult, men samtidig så vil menn ikke binde seg. Det er ikke vanskelig å se hvem som er problemet i denne sammenhengen. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 06:02 #146 Del Skrevet fredag kl 06:02 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For at en kvinne skal forandre på vanene sine eller kravene sine for å finne seg en mann, må hun være litt desperat, rett og slett. De fleste single damer har det såpass greit alene at de ikke ser noen grunn til å endre en masse for å få flere menn på kroken. Det er ikke snakk om å på død og liv finne seg en mann, da det fungerer greit å bo alene. Hvorfor skal man endre seg for å finne en partner? Grunnen til at man har preferanser er jo fordi man ikke vil være sammen med noen man ikke passer sammen med. De fleste kvinner har helt realistiske forventninger til en partner, men i valget mellom å være alene eller bli sammen med en mann som ikke passer hennes vaner og preferanser, så velger de fleste å være alene. Menn som klager på at kvinner er kresne eller for storforlangende fordi de opplever å ikke få seg dame, har et merkelig verdensbilde. De mener tydeligvis at de selv skal være seg selv, mens damene skal "senke kravene" eller tilpasse seg dem. Både damer og menn skal være seg selv og ha de preferansene de selv vil, og hvis noen er for kresen eller har for store forventninger til en partner, så går det jo først og fremst ut over seg selv. Problemstillingen din er et problem for deg, ikke for damene. Hvis du synes for få damer vil ha deg, så må du se på deg selv. Du kan ikke endre andre eller forvente at andre skal tilpasse seg dine forventninger. Hvis du ønsker endringer, må du gjøre dem i ditt eget liv. Anonymkode: 3377a...23a Dette! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet fredag kl 06:07 #147 Del Skrevet fredag kl 06:07 Hvorfor endre vaner for noen?!?! Ville jeg aldri gjort. Jeg har mine vaner fordi det fungerer for meg, kan ikke endre til noe som kanskje ikke vil fungere for meg og mitt liv. Kommer ikke til å endre meg for noen. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:20 #148 Del Skrevet fredag kl 06:20 Jeg lurer på hvor menn er? Jeg er med i en brukshundklubb. Omtrent bare damer. Jeg har ridd. Én mann. Jeg har tatt språkkurs. Ingen menn. Whiskysmaking. 50-50, men de fleste menn var med dama. Det eneste stedet jeg fant noen menn, var i en pistolklubb. Så hvor befinner egentlig alle disse mennene som mener det er umulig å finne seg en dame seg? Iallfall ikke på de stedene jeg og mine single venninner er. Anonymkode: 62455...41f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 06:24 #149 Del Skrevet fredag kl 06:24 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det han mener er måten ordet brukes på. Tatt ut av sak og kontekst. Anonymkode: 21dfd...11b Det var da ikke tatt ut av kontekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:36 #150 Del Skrevet fredag kl 06:36 Trolltunge skrev (8 timer siden): Argumenter for hva? Vi kvinner går aldri tomme for argumenter angående påstander om oss. Hvorfor slenges incel-begrepet ut da? Eller er det du kaller et "argument"? Anonymkode: 29c38...b60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:38 #151 Del Skrevet fredag kl 06:38 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg lurer på hvor menn er? Jeg er med i en brukshundklubb. Omtrent bare damer. Jeg har ridd. Én mann. Jeg har tatt språkkurs. Ingen menn. Whiskysmaking. 50-50, men de fleste menn var med dama. Det eneste stedet jeg fant noen menn, var i en pistolklubb. Så hvor befinner egentlig alle disse mennene som mener det er umulig å finne seg en dame seg? Iallfall ikke på de stedene jeg og mine single venninner er. Anonymkode: 62455...41f Så uheldig du har vært. Har mannlige venner som både driver med hund, har hest og flere som lærer seg språk. Anonymkode: 29c38...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:44 #152 Del Skrevet fredag kl 06:44 Aldri møtt en ufrivillig singel dame, mange frivillig single da. Har aldri slitt med å få en mann (ikke de jeg vil heller) så kommer bare til å fortsette å ha kravene jeg har (som blir flere for hvert år) så må mannen forbedre seg han også Anonymkode: cd36b...94f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:52 #153 Del Skrevet fredag kl 06:52 Fjellmannover190 skrev (På 16.4.2025 den 15.01): Tror menn rett og slett må forstå at kvinner generelt er mer fornøyd med å bo for seg selv og har et større sosialt nettverk en det en del menn er/har, og at valgene er å finne seg en bra mann eller å bo alene. Studier viser dessuten at kvinner som lever alene lever lengre og er lykkeligere, kontra kvinner som er i forhold. Menn som er i forhold derimot, lever mye lengre og er mye lykkeligere enn menn som lever alene. Jeg tenker dette summer opp mye i denne diskusjonen Så TS, kanskje er det dere som heller har litt urealistiske forventninger? Anonymkode: b4ca1...040 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:02 #154 Del Skrevet fredag kl 07:02 Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men jeg har sett på nært hold problemstillingen ts fremmer. F.eks min beste venninne og min søster har begge skyhøye krav til både utseende og personlighet. Sånn 1.90 og 100kg muskler som skal komme ridende på en hvit hest omtrent. Disney. Urealistisk. Det begynner å haste for begge å finne den rette for å rekke sitt fertile vindu…i tillegg. Nå er ingen perfekt og samfunnet og dets forventninger på begge kjønn har blitt så urimelig. Det er ikke bare kvinner som har urealistiske forventninger. Anonymkode: db660...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:05 #155 Del Skrevet fredag kl 07:05 Trolltunge skrev (9 timer siden): Om du hadde kalt meg eller min datter hore ville vi nok bare ledd eller trukket på skuldrene, og stemplet deg som idiot, og så hadde vi tatt avstand fra deg, men hadde du sagt det så min mann hørte det hadde det vært best å løpe fort. Er din mann voldelig? Anonymkode: 29c38...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet fredag kl 07:10 #156 Del Skrevet fredag kl 07:10 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men jeg har sett på nært hold problemstillingen ts fremmer. F.eks min beste venninne og min søster har begge skyhøye krav til både utseende og personlighet. Sånn 1.90 og 100kg muskler som skal komme ridende på en hvit hest omtrent. Disney. Urealistisk. Det begynner å haste for begge å finne den rette for å rekke sitt fertile vindu…i tillegg. Nå er ingen perfekt og samfunnet og dets forventninger på begge kjønn har blitt så urimelig. Det er ikke bare kvinner som har urealistiske forventninger. Anonymkode: db660...2c0 Flott at de ikke tar til takke med en mann de ikke har lyst på, bare for å rekke sitt «fertile vindu». Heldigvis er vi mennesker skapt sånn at vi stort sett tilpasser og forsoner oss med livet slik det ble, slik at de fleste som forblir barnløse vil iallfall på sikt føle seg noenlunde tilfreds med det. Noen er til og med svært fornøyd, med å ikke få barn. Fint for dem det. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:11 #157 Del Skrevet fredag kl 07:11 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Studier viser dessuten at kvinner som lever alene lever lengre og er lykkeligere, kontra kvinner som er i forhold. Menn som er i forhold derimot, lever mye lengre og er mye lykkeligere enn menn som lever alene. Jeg tenker dette summer opp mye i denne diskusjonen Så TS, kanskje er det dere som heller har litt urealistiske forventninger? Anonymkode: b4ca1...040 Er det han britiske forfatteren som gjerne vil selge boka si du refererer til som "studier"? Annen forskning viser at ugifte kvinner har 1,7 ganger høyere sjanse for å dø tidlig enn gifte kvinner. Så forskningen er tydeligvis litt uenig med seg selv. Anonymkode: 29c38...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:19 #158 Del Skrevet fredag kl 07:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det han britiske forfatteren som gjerne vil selge boka si du refererer til som "studier"? Annen forskning viser at ugifte kvinner har 1,7 ganger høyere sjanse for å dø tidlig enn gifte kvinner. Så forskningen er tydeligvis litt uenig med seg selv. Anonymkode: 29c38...b60 https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/19485506241287960 Anonymkode: 80625...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet fredag kl 07:25 #159 Del Skrevet fredag kl 07:25 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Neimen stakkars… er det dette du tror det er å bli voksen? Anonymkode: 103ad...af1 Det er en del av det å bli voksen, ja. Å oppdage at livet ikke bare er et jag om å ligge med noen. Ikke stakkars meg her, din gjøk. Vi skal ikke oppføre oss som sprengkåte 18-åringer til vi dør. Vi skal ha evne til å styre våre lyster. Til å fungere med det motsatte (eller samme) kjønn uten at sex må være på bordet. Sutring fra bitre menn som aldri får seg noe, fordi de tror damene ikke har realistiske krav.. De mennene har aldri blitt voksne. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:27 #160 Del Skrevet fredag kl 07:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor menn er? Jeg er med i en brukshundklubb. Omtrent bare damer. Jeg har ridd. Én mann. Jeg har tatt språkkurs. Ingen menn. Whiskysmaking. 50-50, men de fleste menn var med dama. Det eneste stedet jeg fant noen menn, var i en pistolklubb. Så hvor befinner egentlig alle disse mennene som mener det er umulig å finne seg en dame seg? Iallfall ikke på de stedene jeg og mine single venninner er. Anonymkode: 62455...41f De sitter i godstolen og runker og klør seg på balla. Anonymkode: 3c8ed...1a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå