AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:22 #61 Del Skrevet onsdag kl 22:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi de har lett tilgang på sex. Det blir helt feil å sammeligne en mann som faktisk er alene, og en kvinne som er alene men har sex med en ny mann hver uke. Anonymkode: 862eb...645 Min tilgang på sex nå som singel er ca en gang i året, og da kun med mannfolk som kan ha et visst potensiale for å kunne utvikle seg til noe fast. Jeg er veldig fornøyd med den sexen jeg har hatt de siste to gangene, de var respektfulle, lekne og jeg fikk en drøss med orgasmer. Han ene avsluttet med meg kort tid etter og han andre avsluttet jeg det med han. Så ble i prinsippet ons. Uten trygghet, ingen sex. Trygghet og forhold er for meg som kvinne synonymer. Den standarden kommer aldri til å senkes. Jeg har ikke tenkt å havne i flere skadelige situasjoner enn jeg må. Anonymkode: fecf6...ed7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:33 #62 Del Skrevet onsdag kl 22:33 Trolltunge skrev (51 minutter siden): Jeg er ja, men jeg har stor omgangskrets. De fleste kvinner. Kvinner prater. Hva gjør deg kvalifisert til å bidra i singel-og dating seksjonen hvis du er i et langvarig forhold? Anonymkode: f5e9e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet onsdag kl 22:38 #63 Del Skrevet onsdag kl 22:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør deg kvalifisert til å bidra i singel-og dating seksjonen hvis du er i et langvarig forhold? Anonymkode: f5e9e...de3 At jeg har vært singel. At jeg er kvinne som reagerer på ugreie fremstillinger av kvinner. At jeg har mange single venninner. At jeg ikke lenger er singel. Med mer. 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:14 #64 Del Skrevet onsdag kl 23:14 Trolltunge skrev (17 minutter siden): At jeg har vært singel. At jeg er kvinne som reagerer på ugreie fremstillinger av kvinner. At jeg har mange single venninner. At jeg ikke lenger er singel. Med mer. Og når var du singel? Det er en helt annen verden i dag enn bare noen år siden. Det du reagerer på som ugreit er nok ganske realistisk. Er det bare tilfeldig at du har mange single venninner? Du vil vel si de er flotte og fortjener gode menn. Så hva er problemet? En gjennomsnittlig kvinne på 30 får TUSENVIS av likes på Tinder og kan bli kjent med ny mann hver uke. Det er et privilegium menn ikke har. hvordan løser vi dette? Anonymkode: f5e9e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet onsdag kl 23:20 #65 Del Skrevet onsdag kl 23:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skikkelig incel-utsagn det der! Men om det var sant, og alle kvinner foretrekker å ha en heit natt med en flott mann, isteden for å ha et forhold med en «vanlig mann», så er det jo helt opp til kvinner å ta det valget. Forskning viser at kvinner er aller lykkeligst som single, så da får de i pose og sekk - deilig single-liv kombinert med sex med en flott mann når anledningen byr seg. What’s not to like? Anonymkode: 87a00...cf6 Nettopp. Og det er jo der fasiten ligger - hvis disse "normale mennene" tar seg selv i nakken og blir en person kvinnen kan se for seg å være i et forhold med, så vinner de jo åpenbart kampen mot gutta som ikke vil forplikte seg. Men det er jo lettere å klage, og især går rundt grøten og snakke om "datingkrise", "råtten datingkultur" og what not. Alle som faktisk vil ha et forhold, er up for grabs om den som vil ha dem gidder levere det som må til. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet onsdag kl 23:38 #66 Del Skrevet onsdag kl 23:38 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og når var du singel? Det er en helt annen verden i dag enn bare noen år siden. Det du reagerer på som ugreit er nok ganske realistisk. Er det bare tilfeldig at du har mange single venninner? Du vil vel si de er flotte og fortjener gode menn. Så hva er problemet? En gjennomsnittlig kvinne på 30 får TUSENVIS av likes på Tinder og kan bli kjent med ny mann hver uke. Det er et privilegium menn ikke har. hvordan løser vi dette? Anonymkode: f5e9e...de3 Det er ingen fordel angående å finne kjærlighet at menn fisker med nett, og gir likes bare fordi du er kvinne. Det er ikke å være hvemsomhelst, bare kvinne, noen kvinner ønsker, så dette gjør det bare vanskeligere enn om fem menn ønsket kontakt med deg, fordi de var interessert i akkurat deg. Jeg er ikke 100 år. Jeg har svært mange venninner. Årsakene er ulike. Ja de er bra mennesker som fortjener bra partnere. Det er deres ekser også stort sett. Forhold er kompliserte. Man kan nesten lure på hvorfor vi så gjerne ønsker det, men det er vel mye biologi i det. Hver og en må faktisk løse det selv. En del av dette er å akseptere at kvinner og menn ikke er helt like. Det vil aldri skje at menn blir helt som kvinner eller omvendt, selv om det hadde vært praktisk. Dette er som det er. Hvordan du løser det må du ta utgangspunkt i deg selv for å avgjøre. Mer av det som ikke fungerer er kanskje ikke det lureste, men nøkkelen for at akkurat du får deg partner er deg, og slik er det for alle. I en verden der kvinner er kvinner og menn er menn, og DET ikke vil endre seg. Endret onsdag kl 23:40 av Trolltunge 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet onsdag kl 23:53 #67 Del Skrevet onsdag kl 23:53 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Og når var du singel? Det er en helt annen verden i dag enn bare noen år siden. Det du reagerer på som ugreit er nok ganske realistisk. Er det bare tilfeldig at du har mange single venninner? Du vil vel si de er flotte og fortjener gode menn. Så hva er problemet? En gjennomsnittlig kvinne på 30 får TUSENVIS av likes på Tinder og kan bli kjent med ny mann hver uke. Det er et privilegium menn ikke har. hvordan løser vi dette? Anonymkode: f5e9e...de3 Hvem er "vi" og hvilket problem skal løses av dette "vi"-et? HVis problemet er "menn som ikke får likes", så er det jo de mennene som må løse det problemet gjennom å gi kvinnene flere grunner til å gi dem likes. Så kan en sikkert se på samfunnsmessige metoder for å bidra til det individuelle skippertaket, men ett absolutt kriterium er å slutte å bruke tid og krefter på å klage over kvinners preferanser. Det er ikke noe vi menn får gjort noe med, det er bare premisser for den jobben vi må legge ned for å få oss den partneren vi vil ha. 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:55 #68 Del Skrevet onsdag kl 23:55 knooters skrev (34 minutter siden): Nettopp. Og det er jo der fasiten ligger - hvis disse "normale mennene" tar seg selv i nakken og blir en person kvinnen kan se for seg å være i et forhold med, så vinner de jo åpenbart kampen mot gutta som ikke vil forplikte seg. Men det er jo lettere å klage, og især går rundt grøten og snakke om "datingkrise", "råtten datingkultur" og what not. Alle som faktisk vil ha et forhold, er up for grabs om den som vil ha dem gidder levere det som må til. Hvorfor skal en mann forplikte seg når han endelig kan velge og vrake? 🤣 Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:59 #69 Del Skrevet onsdag kl 23:59 knooters skrev (3 minutter siden): Hvem er "vi" og hvilket problem skal løses av dette "vi"-et? HVis problemet er "menn som ikke får likes", så er det jo de mennene som må løse det problemet gjennom å gi kvinnene flere grunner til å gi dem likes. Så kan en sikkert se på samfunnsmessige metoder for å bidra til det individuelle skippertaket, men ett absolutt kriterium er å slutte å bruke tid og krefter på å klage over kvinners preferanser. Det er ikke noe vi menn får gjort noe med, det er bare premisser for den jobben vi må legge ned for å få oss den partneren vi vil ha. du forstår ikke at det er et strukturelt problem... jeg så problemet, jeg forbedret meg selv, nå kan jeg pumpe og dumpe, men det fikser ingenting. Det er FORDELINGEN som er problemet. At jeg forbedret meg gjør problemet enda verre for andre menn, for nå tar jeg opp flere kvinner. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet torsdag kl 00:05 #70 Del Skrevet torsdag kl 00:05 Jeg kommer ikke til å senke noen som helst krav. Det er viktig å se sin egen verdi også. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:17 #71 Del Skrevet torsdag kl 00:17 Forskning viser at folk flest bruker å finne seg partnere som både ligner dem selv og er på samme nivå utseendemessig og hva angår intelligens. Det er det både kvinner og menn søker og finner. Det er kanskje du selv som er for kravstor TS og som projiserer dine egne dårlige tendenser over på kvinner for det er jo bare alle andre det er noe feil med og ikke deg selv, ikke sant TS? Anonymkode: b7f15...817 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:28 #72 Del Skrevet torsdag kl 00:28 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forskning viser at folk flest bruker å finne seg partnere som både ligner dem selv og er på samme nivå utseendemessig og hva angår intelligens. Det er det både kvinner og menn søker og finner. Det er kanskje du selv som er for kravstor TS og som projiserer dine egne dårlige tendenser over på kvinner for det er jo bare alle andre det er noe feil med og ikke deg selv, ikke sant TS? Anonymkode: b7f15...817 TS snakker om kvinner som prøver å finne partnere, men som ikke klarer det. Selvsagt gjelder det ikke kvinner som har en partner! Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet torsdag kl 05:35 #73 Del Skrevet torsdag kl 05:35 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal en mann forplikte seg når han endelig kan velge og vrake? 🤣 Anonymkode: 862eb...645 Fordi det faktisk finnes menn som ikke synes det å ligge rundt gir dem noe. Jeg ville nok kunne ligget med en ny kvinne hver uke eller oftere om jeg ville, men da måtte jeg levd ut en løgn om at jeg leter etter forhold. Nå er jeg i et forhold, men min erfaring er at kvinner endrer seg når de møter en mann de føler er riktig og får følelser for han. Jeg har hatt en lei tendens til å få kvinner (storm)forelsket og da merker jeg at endringer er noe de er med på Endret torsdag kl 05:35 av Fjellmannover190 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet torsdag kl 05:54 #74 Del Skrevet torsdag kl 05:54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Godt sagt, men mange kvinner er delvis demiseksuelle, dere trenger bare litt tid for å sette pris på vanlige menn. (se preselection og social proof) Anonymkode: 862eb...645 Ikke sikker på hva demiseksuele betyr eller hva du mener. Men sier du at mange kvinner allerede har "lave krav", fordi vi trives med "vanlige menn"? Jeg tror egentlig ikke slikke krav lister er så rellevante når folk velger seg partner. Det handler om hvem man forelsker seg i, ikke hvem som er høyes, rikest eller kjekest. Lave fatige menn og overvektige kvinner får også kjærester... 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet torsdag kl 05:58 #75 Del Skrevet torsdag kl 05:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): TS snakker om kvinner som prøver å finne partnere, men som ikke klarer det. Selvsagt gjelder det ikke kvinner som har en partner! Anonymkode: 862eb...645 Er det ikke merkelig å kun fokusere på et kjøn i den sammenhengen? Kvinner som ikke finner partner må senke kravene, men hva må menn som ikke finner partner gjøre da? Siden menn ikke inkluderes i dette råde.... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet torsdag kl 06:01 #76 Del Skrevet torsdag kl 06:01 AnonymBruker skrev (6 timer siden): du forstår ikke at det er et strukturelt problem... jeg så problemet, jeg forbedret meg selv, nå kan jeg pumpe og dumpe, men det fikser ingenting. Det er FORDELINGEN som er problemet. At jeg forbedret meg gjør problemet enda verre for andre menn, for nå tar jeg opp flere kvinner. Anonymkode: 862eb...645 Men du svarer jo ikke på hva du mener kan gjøres for å løse "problemet", eller hvem du mener det er et problem for.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:05 #77 Del Skrevet torsdag kl 06:05 Trolltunge skrev (8 timer siden): Ikke interessert. Nei, og det overrasker ikke. Er tvert imot en del av poenget. Anonymkode: 103ad...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 06:07 #78 Del Skrevet torsdag kl 06:07 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor kommer disse fantasiene fra, om single kvinner som har ons 50 ganger pr år? Anonymkode: 36146...a52 Enig med deg 🤗 Jeg har gått både 5 og 7 år uten sex (det er to forskjellige perioder) fordi jeg følte at det var ingen som jeg kunne knytte bånd til og føle nærhet til. I november nå så blir det to år siden jeg hadde sex sist 🤗 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 06:10 #79 Del Skrevet torsdag kl 06:10 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor må man gjøre noen av delene? Man trenger ikke "sikre seg forhold", og heller ikke å ligge rundt selv om man ikke er i forhold. Man kan fint være alene til man finner en man vil være i forhold med. Anonymkode: 2dc3a...512 Sånn jeg føler det også ☺️ Når sånne kommentarer kommer, som den som du siterer, så lurer jeg på hva som man egentlig kommer av. Noen damer har one night stand, men om de har lyst til det og føler at det passer dem så fint for dem. Det er ikke noe for meg, men håper de koser seg 🤗 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 06:19 #80 Del Skrevet torsdag kl 06:19 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): det er en overdrivelse, poenget er at dere har muligheten. Anonymkode: 862eb...645 🤗 og det er vel her kanskje denne debatten stagnerer. Ikke at jeg har muligheten til å ha sex hver uke, kanskje jeg hadde klart å få tak i en annenhver måned om jeg prøvde veldig hardt? Så hadde jeg kanskje funnet en 30 år eldre mann, overvektig og var villig til å hoppe på? Ja, for da, om det skulle gått så måtte jeg virkelig hatt ingen standarder. Sånn er livet da man ikke regnes som attraktiv og jeg er lei av hele den debatten med at menn tror det bare strømmer inn menn hos kvinner. Uansett den muligheten betyr ingenting for meg. Jeg har ikke lyst på one night stand, men en kjærester. Det er som du tilbyr meg sjømat, mens jeg er alvorlig allergisk mot sjømat og vil ende opp på sykehuset. Endret torsdag kl 06:22 av Blått 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå