AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #201 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): jeg bryr meg ikke så mye om temaet, men som en mannlig feminist blir jeg trist av hvor lite forståelse dere har. Anonymkode: 862eb...645 Det er trist for alle å ikke finne seg kjæreste, når en vil ha en. Men det er ikke så mye å gjøre med. Det skal mye til for å klaffe romantisk mellom 2 personer. Anonymkode: 36146...a52 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 18 timer siden #202 Del Skrevet 18 timer siden Noe sier meg at en viss deltaker i tråden bare finner på ting 🤪 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #203 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 21.42): Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå? Anonymkode: 5d82a...459 Når du spør dette spørsmålet så er du neppe helt ærlig. Det du egentlig vil si er: Hvorfor kan ikke dere kvinner senke krava deres sånn at vi/jég får en kjæreste OVER mitt eget nivå, UTEN at jeg må endre på noen vaner for å matche hennes nivå? Anonymkode: eafb0...8df 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #204 Del Skrevet 13 timer siden Om kvinner flest må senke kravene, handler det vel egentlig om at menn må bli bedre? Anonymkode: cd36b...94f 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #205 Del Skrevet 12 timer siden "Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå?" Mitt nivå: er helt gjennomsnittlig av utseende, har høyere utdannelse og en stabil 100% jobb, ryddig økonomi (eier egen bolig og bil), er glad i å lage mat og stelle hus og hage - holde det både rent og koselig hjemme. Er aldri "på byen", røyker ikke, drikker ikke alkohol, god hygiene, velstelte tenner, normalvektig og liker å gå turer (klisjé, jeg vet det). Helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer til å finne noen som er på "mitt eget nivå" fordi menn som matcher denne beskrivelsen forventer, og klarer stort sett å få, ei dame som er MER enn gjennomsnittlig utseendemessig, siden de gjerne firer mye på resten av lista. Så jeg har allerede senket kravene til en partner til å være UNDER mitt nivå, for jeg vet jeg ikke har sjanse på menn på "mitt nivå". Men jeg er ikke pen nok for dem heller. Anonymkode: 2ddf7...e36 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #206 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå?" Mitt nivå: er helt gjennomsnittlig av utseende, har høyere utdannelse og en stabil 100% jobb, ryddig økonomi (eier egen bolig og bil), er glad i å lage mat og stelle hus og hage - holde det både rent og koselig hjemme. Er aldri "på byen", røyker ikke, drikker ikke alkohol, god hygiene, velstelte tenner, normalvektig og liker å gå turer (klisjé, jeg vet det). Helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer til å finne noen som er på "mitt eget nivå" fordi menn som matcher denne beskrivelsen forventer, og klarer stort sett å få, ei dame som er MER enn gjennomsnittlig utseendemessig, siden de gjerne firer mye på resten av lista. Så jeg har allerede senket kravene til en partner til å være UNDER mitt nivå, for jeg vet jeg ikke har sjanse på menn på "mitt nivå". Men jeg er ikke pen nok for dem heller. Anonymkode: 2ddf7...e36 Samme erfaring her. Også mindre pene menn forventer pene damer. Anonymkode: 26a3d...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11 timer siden #207 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 1.47): Hvis jeg puler 20 gjennomsnitts kvinner, da blir det 20 flere kvinner som kanskje sier nei til 20 gjennomsnitts menn fordi de tror de fortjener bedre. Selvsagt frister det litt å bli en del av problemet. Anonymkode: 862eb...645 Har du virkelig så høye tanker om deg selv at du i fullt alvor tror at et engangsknull med deg gjør at kvinner mister både gangsyn og egen vilje? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #208 Del Skrevet 10 timer siden Reflekterte over eget nivå og innså at jeg dater langt under det. Lederstilling, pent ansikt og bra kropp, mye empati og omsorg for andre, humor. Så tenkte jeg på de siste mennene jeg har datet, han med humor og omsorg var overvektig (ok for meg) og festet som en ungdom og var blottet for ansvar, dro fyllesyk på jobb ukentlig. Han med pent ansikt manglet omsorg og kom med mye negging og spydigheter forkledd som «humor», følte meg helt på bånn etter datene våres. Og vil ikke en gang gå inn på han i fjor som ghostet meg før en bestilt utenlandsreise. Takk for at du fikk meg til å sikte høyere, ts. Anonymkode: 17de1...819 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10 timer siden #209 Del Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hele poenget er jo at jeg ikke sliter selv om jeg har en ufordragelig personlighet 🤪 Anonymkode: 862eb...645 Bullshit. Endret 10 timer siden av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #210 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): utseende, det er ingen som sier at kvinner har for høye krav når det kommer til ting som intelligens og respekt, dere har faktisk for lave krav her! Slutt å godta dårlig oppførsel bare fordi mannen er kjekk! Anonymkode: 862eb...645 Spot on Anonymkode: 21dfd...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10 timer siden #211 Del Skrevet 10 timer siden knooters skrev (8 timer siden): Noe sier meg at en viss deltaker i tråden bare finner på ting 🤪 Veldig enig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 5 timer siden #212 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner ikke helt hvordan dette ble en kjønnskamp egentlig. Jeg hadde jo aldri gått på kompromiss med med selv og mine ønsker og krav til en partner, bare for å bli sammen med noen. Jeg er jo heller singel en å bli sammen med en dame som ikke har de kvaliteter jeg ønsker. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #213 Del Skrevet 22 minutter siden så mange dumme kvinner i denne tråden som angriper person og ikke argument. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå