AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #221 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.51): Jeg ville ALDRI senket kravene mine, og det samme råder jeg mine single venninner til. Jeg ble gang på gang fortalt at «kjærlighet er ikke som på film» osv, men jo! Det kan det absolutt være. Jeg er i dag gift med en kjekk, høy, smart, romantisk og morsom mann som kaller seg selv feminist og samtidig er den barskeste mannen jeg vet om. Han behandler meg som en dronning, han rydder og vasker, henter ved, kjøper blomster og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden. Skulle jeg virkelig heller sittet her nå med en halvgammel gubbe som ikke klarer å rydde etter seg selv og som mener at dama skal være moren hans? Nei takk. Jenter/kvinner: ha HØY standard, og ikke ta til takke med dritt. Da er det bedre å være singel. Drømmemannen finnes faktisk, og man vil ikke miste han fordi man sløste bort tiden sin på en slask. Anonymkode: e1af3...24e Ble nysgjerrig på hva en så fantastisk mann ser i deg. Anonymkode: 21dfd...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #222 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 22.44): les hele tråden før du kommenterer. Ikke skit opp tråden min i et forsøk på å få fitte på internet. Anonymkode: 862eb...645 Hvor mange brukere har du i omløp i denne tråden? Jeg teller flere enn to... Anonymkode: 5c682...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #223 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor mange brukere har du i omløp i denne tråden? Jeg teller flere enn to... Anonymkode: 5c682...c10 Jeg trodde det var min tråd, flaut. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #224 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trodde det var min tråd, flaut. Anonymkode: 862eb...645 Vi får se hva moderatorene finner ut med tanke på alle de forskjellige brukerne, siden tråden er rapportert. Anonymkode: 5c682...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #225 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): så mange dumme kvinner i denne tråden som angriper person og ikke argument. Anonymkode: 862eb...645 Hvis du tror du vet hva som er menn og kvinner i denne tråden tar du nok feil. I alle slike tråder er det mye vikarierende motiver og folk som fyrer oppunder. Lukter mann av masse «kvinneargumenter», og motsatt. Anonymkode: f0121...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #226 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ble nysgjerrig på hva en så fantastisk mann ser i deg. Anonymkode: 21dfd...11b Hva mener du med den kommentaren? Anonymkode: eafb0...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå