AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:00 #181 Del Skrevet lørdag kl 06:00 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men her snakker du jo kun om utseende. Det er ikke sånn man velger en livspartner. Anonymkode: 80625...ec9 Stakkars livspartner, etter en stund… Anonymkode: 103ad...af1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:35 #182 Del Skrevet lørdag kl 06:35 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så uheldig du har vært. Har mannlige venner som både driver med hund, har hest og flere som lærer seg språk. Anonymkode: 29c38...b60 Kjenner meg ikke spesielt uheldig, jeg holder ikke på med hobbyer for å møte menn 😊 Men jeg syns det er interessant. Ja, mange menn har hund, men det ser ikke ut til at de er med i de organiserte klubbene (med noen få hederlige unntak) Jeg spurte en eldre mannlig bruksinstruktør hvorfor, og han mente det hadde sammenheng med størrelsen på flatskjermen. Det er anekdotisk, men det er jo litt påfallende at menn ikke dukker opp på lett tilgjengelige arenaer det det er overvekt av kvinner, hvis det er å finne noen du er interessert i. Men det er klart, man bør jo ha en viss interesse for hobbyen 🤪 Anonymkode: 62455...41f 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:10 #183 Del Skrevet i går, 14:10 Jeg er meg og trygg i meg selv. Jeg liker meg som jeg er og jeg vil ha en partner med samme verdier, livssyn og syn på barneoppdragelse og økonomi som meg. Jeg ser bra ut, er slank, veltrent, selvstendig og uavhengig. Jeg vil på ingen måte senke kravene til hva jeg søker i et forhold eller i en partner. Jeg vil ha en partner som elsker meg, respekterer meg og som vil ha meg for alt jeg er, på godt og vondt. Han er nå forloveden min. Anonymkode: e789c...67f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #184 Del Skrevet i går, 14:17 AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 22.03): For at en kvinne skal forandre på vanene sine eller kravene sine for å finne seg en mann, må hun være litt desperat, rett og slett. De fleste single damer har det såpass greit alene at de ikke ser noen grunn til å endre en masse for å få flere menn på kroken. Det er ikke snakk om å på død og liv finne seg en mann, da det fungerer greit å bo alene. Hvorfor skal man endre seg for å finne en partner? Grunnen til at man har preferanser er jo fordi man ikke vil være sammen med noen man ikke passer sammen med. De fleste kvinner har helt realistiske forventninger til en partner, men i valget mellom å være alene eller bli sammen med en mann som ikke passer hennes vaner og preferanser, så velger de fleste å være alene. Menn som klager på at kvinner er kresne eller for storforlangende fordi de opplever å ikke få seg dame, har et merkelig verdensbilde. De mener tydeligvis at de selv skal være seg selv, mens damene skal "senke kravene" eller tilpasse seg dem. Både damer og menn skal være seg selv og ha de preferansene de selv vil, og hvis noen er for kresen eller har for store forventninger til en partner, så går det jo først og fremst ut over seg selv. Problemstillingen din er et problem for deg, ikke for damene. Hvis du synes for få damer vil ha deg, så må du se på deg selv. Du kan ikke endre andre eller forvente at andre skal tilpasse seg dine forventninger. Hvis du ønsker endringer, må du gjøre dem i ditt eget liv. Anonymkode: 3377a...23a Fantastisk innlegg, og helt sant. Hvis man skal ha en livspartner, så skal jo det være en som gjør livet bedre. Livet blir ikke bedre av å ha en fyr i hus som griser, roter, snorker, storspiser og gamer. Det blir verre. Jeg storkoser meg alene etter et 20 år langt ekteskap. Har svært god kontakt med både voksne barn og mine egne foreldre, har mange gode venninner og flotte kollegaer. Kommer definitivt aldri til å bo med en mann igjen, 20 år med kamelsvelging og å bli tatt for gitt var strengt talt 20 år for lenge. Ikke minst så både tjente jeg bedre og hadde en langt mer velstående slekt enn ham. Dette innså han ikke før vi ble skilt og jeg kjøpte ny flott leilighet, mens han måtte ut på leiemarkedet 50 år gammel. Anonymkode: 7d2c8...d73 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #185 Del Skrevet i går, 14:21 AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 1.47): Hvis jeg puler 20 gjennomsnitts kvinner, da blir det 20 flere kvinner som kanskje sier nei til 20 gjennomsnitts menn fordi de tror de fortjener bedre. Selvsagt frister det litt å bli en del av problemet. Anonymkode: 862eb...645 Det eneste du da gjør er å sørge for enda flere bitre, ensomme menn. Alt av statistikk og forskning viser at kvinner klarer seg særdeles bra alene. Først og fremst grunnet langt større sosiale nettverk, bedre helse (fordi de bruker verneutstyr når det trengs og går til lege når det trengs), samt langt bedre hygiene både kroppslig og huslig. Kvinner trenger rett og slett ikke menn, slik menn trenger kvinner. Anonymkode: 7d2c8...d73 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:27 #186 Del Skrevet i går, 14:27 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 22.05): Problemet er at vanlige kvinner velger å ligge med flotte menn ovenfor å sikre seg forhold med vanlige menn. Nei, de gjør ikke det. Noen kvinner velger å leve uten en kjæreste, uten å velge bort sex. Jeg har aldri holdt om ei som har valgt bort noe bra for å få seg et ligg.. Jeg finner partnere som passer livet mitt, og som har samme verdier som meg selv. Anonymkode: 8d54b...7f2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #187 Del Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 1.59): du forstår ikke at det er et strukturelt problem... jeg så problemet, jeg forbedret meg selv, nå kan jeg pumpe og dumpe, men det fikser ingenting. Det er FORDELINGEN som er problemet. At jeg forbedret meg gjør problemet enda verre for andre menn, for nå tar jeg opp flere kvinner. Anonymkode: 862eb...645 Okay, så du "forbedret seg selv" og velger likevel nå å "pumpe og dumpe" som et hvilket som helt a*hole av den sorten vi kvinner helst vil unngå. Allikevel er det kvinner som skaper dette strukturelle problemet? Hvordan skal vi løse dette når menn velger å være assholes så fort de får fitte når de vil? Anonymkode: c6625...102 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 17:58 #188 Del Skrevet i går, 17:58 AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 1.59): du forstår ikke at det er et strukturelt problem... jeg så problemet, jeg forbedret meg selv, nå kan jeg pumpe og dumpe, men det fikser ingenting. Det er FORDELINGEN som er problemet. At jeg forbedret meg gjør problemet enda verre for andre menn, for nå tar jeg opp flere kvinner. Anonymkode: 862eb...645 Hvilken fantastisk lærekurve. Er omtrent som å mene at det er umulig å ta sertifikat, ta seg sammen og klare det, men istedenfor å da si til seg selv og som oppmuntring til andre at det faktisk er mulig, så kaller man det fremdeles umulig, og lar bilen stå til pynt bare. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:33 #189 Del Skrevet i går, 18:33 Trolltunge skrev (33 minutter siden): Hvilken fantastisk lærekurve. Er omtrent som å mene at det er umulig å ta sertifikat, ta seg sammen og klare det, men istedenfor å da si til seg selv og som oppmuntring til andre at det faktisk er mulig, så kaller man det fremdeles umulig, og lar bilen stå til pynt bare. Du må til Amerika hvis du vil overbevise noen om at alle i landet kan være de 20% rikeste samtidig. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:35 #190 Del Skrevet i går, 18:35 AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 7.53): Men her snakker du jo kun om utseende. Det er ikke sånn man velger en livspartner. Anonymkode: 80625...ec9 Før i tiden ja. Med online dating er det bare utseende som teller. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 18:42 #191 Del Skrevet i går, 18:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må til Amerika hvis du vil overbevise noen om at alle i landet kan være de 20% rikeste samtidig. Anonymkode: 862eb...645 Ikke nødvendig å være blant de 20% rikeste for å ha et fullt og godt liv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #192 Del Skrevet i går, 18:51 Jeg ville ALDRI senket kravene mine, og det samme råder jeg mine single venninner til. Jeg ble gang på gang fortalt at «kjærlighet er ikke som på film» osv, men jo! Det kan det absolutt være. Jeg er i dag gift med en kjekk, høy, smart, romantisk og morsom mann som kaller seg selv feminist og samtidig er den barskeste mannen jeg vet om. Han behandler meg som en dronning, han rydder og vasker, henter ved, kjøper blomster og holder seg oppdatert på hva som skjer i verden. Skulle jeg virkelig heller sittet her nå med en halvgammel gubbe som ikke klarer å rydde etter seg selv og som mener at dama skal være moren hans? Nei takk. Jenter/kvinner: ha HØY standard, og ikke ta til takke med dritt. Da er det bedre å være singel. Drømmemannen finnes faktisk, og man vil ikke miste han fordi man sløste bort tiden sin på en slask. Anonymkode: e1af3...24e 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:04 #193 Del Skrevet i går, 19:04 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 9.11): Er det han britiske forfatteren som gjerne vil selge boka si du refererer til som "studier"? Annen forskning viser at ugifte kvinner har 1,7 ganger høyere sjanse for å dø tidlig enn gifte kvinner. Så forskningen er tydeligvis litt uenig med seg selv. Anonymkode: 29c38...b60 Det er jo en helt tullete konklusjon, siden det å være ugift kan bety både å være helt singel og å være i et langvarig samboerforhold. Jeg tviler sterkt på at livskvaliteten går automatisk opp så snart man får ring på fingeren og en vielsesattest. Anonymkode: 3377a...23a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:08 #194 Del Skrevet i går, 19:08 AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 21.42): Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå? Anonymkode: 5d82a...459 Forstår ikke spørsmålet. Hva er urealistisk mener du? Jeg forventer gjensidig tiltrekning, en anstendig fyr man kan ha intelligente samtaler med, en mann med orden i økonomien og fritidsinteresser utover sofaen og tv. Med orden i økonomien mener jeg ikke at han skal betale mine regninger, jeg tjener antagelig mer enn ham likevel, jeg mener en mann jeg slipper å forsørge, den smellen har jeg gått på før. Senker absolutt ikke kravene mine for noen. Grunnen til at kvinner ikke "senker kravene" er at vi klarer oss utmerket alene. Faktisk har vi alt å tjene på å leve alene fremfor med en fjott vi egentlig ikke synes noe særlig om. Jeg koser meg alene. Den mannen som faktisk øker min tilfredshet med livet er velkommen, alt annet ræl får bare fare. Hva om menn var mer opptatt av å bli mer attraktive som partnere, isteden for å være sutrepikk på forum og i kommentarfelt. Og nei, jeg mener ikke utseende. Humor, interesser, gjerne interesse for andre enn seg selv og egen jobb. Må gjerne være interessert i å BLI KJENT MED DAMEN, ikke bare svare på det man blir spurt om og tro at verden kretser om akkurat deg. Anonymkode: 3aa07...9b2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:22 #195 Del Skrevet i går, 19:22 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Forstår ikke spørsmålet. Hva er urealistisk mener du? Anonymkode: 3aa07...9b2 utseende, det er ingen som sier at kvinner har for høye krav når det kommer til ting som intelligens og respekt, dere har faktisk for lave krav her! Slutt å godta dårlig oppførsel bare fordi mannen er kjekk! Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet i går, 19:28 #196 Del Skrevet i går, 19:28 Tenk om alle disse sære mennene som synser og mener om kvinners datingadferd kunne nøyd seg med å se på seg selv, eller til nøds eget kjønn. Hva formålet med tråden er, foruten å fremstille seg seg som "Don Juan", må gudene vite. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:30 #197 Del Skrevet i går, 19:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): utseende, det er ingen som sier at kvinner har for høye krav når det kommer til ting som intelligens og respekt, dere har faktisk for lave krav her! Slutt å godta dårlig oppførsel bare fordi mannen er kjekk! Anonymkode: 862eb...645 🤣🤣🤣 De aller aller fleste folka jeg kjenner og omgås har helt normalt ordinært utseende, og deres partnere likeså. Helt vanlige jobber og helt vanlig utseende. Men godt å ha noe å skylde på når man ikke når frem med egen personlighet🙏 Anonymkode: 3aa07...9b2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23 timer siden #198 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): utseende, det er ingen som sier at kvinner har for høye krav når det kommer til ting som intelligens og respekt, dere har faktisk for lave krav her! Slutt å godta dårlig oppførsel bare fordi mannen er kjekk! Anonymkode: 862eb...645 Har du møtt eller snakket med et annet menneske noen gang? Gå ut av huset, se hvem som har barn sammen, hvem som kysser og holder rundt hverandre. Det er mennesker med helt ordinært utseendet. Det er bare du som lager deg fantasier oppi hodet som ikke har rot i virkeligheten, om at damer velger menn kun etter utseendet, og hvorfor er det sånn? Jo, fordi at du går kun etter utseendet. Du bryr deg ikke om hun er snill, god, omsorgsfull eller fantastisk. Det er ting som betyr ingenting for en som deg, så nå sitter du på nettet og griner fordi at du tror damer plukker menn etter utseendet, men nekter å innse at det er ufordragelige personligheten din som er problemet. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #199 Del Skrevet 22 timer siden Blått skrev (34 minutter siden): Har du møtt eller snakket med et annet menneske noen gang? Gå ut av huset, se hvem som har barn sammen, hvem som kysser og holder rundt hverandre. Det er mennesker med helt ordinært utseendet. Det er bare du som lager deg fantasier oppi hodet som ikke har rot i virkeligheten, om at damer velger menn kun etter utseendet, og hvorfor er det sånn? Jo, fordi at du går kun etter utseendet. Du bryr deg ikke om hun er snill, god, omsorgsfull eller fantastisk. Det er ting som betyr ingenting for en som deg, så nå sitter du på nettet og griner fordi at du tror damer plukker menn etter utseendet, men nekter å innse at det er ufordragelige personligheten din som er problemet. Hele poenget er jo at jeg ikke sliter selv om jeg har en ufordragelig personlighet 🤪 Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #200 Del Skrevet 22 timer siden jeg bryr meg ikke så mye om temaet, men som en mannlig feminist blir jeg trist av hvor lite forståelse dere har. Når kvinner har problemer, da er jeg villig til å høre, kanskje jeg ikke forstår, men jeg er hvertfall villig til å høre etter. Dere er som de mennene som skriker om "fryktelige feminister" men som nekter å høre på hva feministene sier. Anonymkode: 862eb...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå