Gå til innhold

Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner! Hva skal til for at dere velger å forandre på vanene deres/og ha realistiske krav til menn på deres eget nivå?

Anonymkode: 5d82a...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker en mann som vil ha meg for den jeg er, med skavanker og alt. Men, man tilpasser seg gjerne hverandre i et seriøst forhold. Jeg mener mine krav er helt realistiske, og jeg er veldig fornøyd med min mann. ;)

Endret av SPOCA
  • Liker 12
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eget nivå? Smart som fy, ser greit ut, stå-på-mot, holder hus til tross for handicap på husarbeide, 9 års høyere utdanning, usedvanlig kreativ, sosial, empatisk, intenst seksuell og sadomasokist.

Sorty ass. Det er urealistisk å finne en som er på mitt nivå. En som greier å føre en samtale med meg, forstå meg, som har noe slags ærlig inntekt, kan holde følge med meg nogenlunde seksuelt og ikke er voldelig skulle holde. Bonus er om han bidrar med husarbeid når han sier han skal det. Det er en grunn til at jeg ikke kan senke min standard. Den er skremmende lav på nåværende tidspunkt.

Anonymkode: fecf6...ed7

• Liker 21
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være den rette, den man kjenner dyp og inderlig at man vil leve resten av livet sammen med OG det må være gjensidig og jobbes for av begge parter. Det er ikke sånn at jeg er villig til å være med en jeg ikke har de rette følelsene for.

Anonymkode: a90df...f45

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

😂

Anonymkode: cffb7...550

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skal jeg gidde å jobbe for å forandre noen eller endre meg(som er liker og jobber mye for å fortsette å like) og mine standarder for å ha det mer jævlig sjæl? Klarer meg fint alene istedefor altså! Jeg MÅ (heldigvis) ikke velge noen 👏

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kan nok bli bedre på husarbeid. Men selv han jeg hadde på besøk da huset var seriøst bomba, piper stadig i innboksen. Kvinner har liksom ikke samme problemet med å finne en mann. 

Anonymkode: 36146...a52

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal gi datingtips til begge kjønn er det å være tilfreds med deg selv først. Ikke forvent at noen skal komme å fikse din lykke. Og vær heller singel enn i et dårlig forhold. Alle trenger å jobbe med selv selv, men de fleste av oss blir ikke perfekte i noe - så vi bør heller fokusere på folk/aktiviteter vi liker. Faktasjekk alt og alle. Om noen har hastverk, og vil ha et forhold i løpet av dager/uker skjuler de som regel noe. Overrask dem.

Om du som TS ikke liker kvinner - vær alene eller test en date med en mann. Vi lever i 2025.  

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vaner er det du sikter til? Jeg velger så klart en partner som passer inn i det livet jeg lever, ikke en jeg må forandre meg for. Og jeg har bare to "krav":

1. Det må være kjemi mellom oss

2. Livet mitt må bli bedre av å være sammen med vedkommende, ikke verre

Anonymkode: 80625...ec9

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå er jeg mann og svarer litt fra observasjon, kvinner kan oppgi svært mye for en mann. Det være seg jobb, karriere, statsborgerskap, ektemann, barn osv.

De kan altså gjøre det utroligste for den de finner er rett. 

Hva gjør at de finner at noen er rett, er kanskje et bedre spørsmål. 

Det kan være på kort sikt, på lang sikt over tid. 

Bildet er altså komplekst.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan definerer du at man er på samme nivå TS? 

Samme alder? Samme utdanningsnivå og inntekt? Noenlunde lik kroppsfasong og helsetilstand?  Samme grad av tidligere erfaringer innen seksualitet og samliv?

For min egen del så anser jeg meg selv som lite attraktiv, og derfor tør jeg heller ikke ta initiativ hvis jeg er interessert i en mann. Jeg har i veldig liten grad opplevd romantisk interesse fra menn, men har i løpet av livet hatt flere gode mannlige venner og kamerater. Jeg er hun som menn gjerne kommer til når de trenger noen å snakke med, men ikke som de flørter med. 

Så hva er en mann på "mitt eget nivå" i følge deg TS? Jeg er over 50, har vært overvektig siden tidlig barndom, er uføretrygdet og funksjonshemmet. Samtidig anser jeg meg som relativt intelligent og kunnskapsrik, er kreativ og musikalsk, og en god kokk (derav brukernavnet). 

• Liker 3
  • Hjerte 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tja, jeg kan nok bli bedre på husarbeid. Men selv han jeg hadde på besøk da huset var seriøst bomba, piper stadig i innboksen. Kvinner har liksom ikke samme problemet med å finne en mann. 

Anonymkode: 36146...a52

For alt du vet, kanskje han tenkte det var en fordel hvis han er et rotehue selv :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror menn rett og slett må forstå at kvinner generelt er mer fornøyd med å bo for seg selv og har et større sosialt nettverk en det en del menn er/har, og at valgene er å finne seg en bra mann eller å bo alene. 

• Liker 18
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (17 timer siden):

Det er INGEN grunn til å tro at partnerverdi er et unntak.

hahahahaha

Anonymkode: 862eb...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg vet ikke helt hva du mener med «nivå»?

Jeg liker de jeg liker. Hvordan «nivå» de er på sammenlignet med meg, vet jeg ingen ting om. De jeg virkelig har vært forelsket i, har blitt mine kjærester. Det betyr kanskje at de er på mitt «nivå»?

Anonymkode: d1f8d...e44

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, jeg begynte å få abstinens etter "kravstore kvinner"-trådene 😅

Men tja, hva skal til? At man plutselig ikke får tak i noen mann lenger, og av en eller annen grunn velger å "senke krava" og finne seg en dårlig fyr istedenfor å forbli singel? Måtte fått et hardt slag i hodet for å forandre personlighet så totalt, antar jeg. De fleste trenger jo ikke en mann for å forsørge seg lenger. 

Anonymkode: 2dc3a...512

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Mitt nivå virker som er aggressive, frekke og nedlatende menn 🤗 Jeg tilpasser meg ikke sånn oppførsel. Det er ikke noe jeg orker å forholde meg til, så lever godt som singel 🤗

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS snakker om utseende og at partner verdien til kvinner ikke er det samme som "ligge verdien" deres.

Problemet er at vanlige kvinner velger å ligge med flotte menn ovenfor å sikre seg forhold med vanlige menn.

Anonymkode: 862eb...645

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...