AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:33 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:33 Finnes det en morsom måte å lære sjakk på? Jeg prøvde da jeg gikk på barneskolen, gikk på sjakk-kurs med en venninne som kunne mye mer enn meg. Selvsagt spilte jeg mest med henne og hun slo meg hele tiden, så jeg skjønte ingenting og ga opp fort. Jeg vet hvordan brikkene flyttes, at hvitt begynner, og hva som er et vanlig første trekk, og det er stort sett alt. Resten virker som en umulig øvelse i hjernegymnastikk. Er det noen her som kan det eller er iferd med å lære det? Jeg har ingen å spille med nå, og bor litt langt fra sivilisasjonen så jeg vil bli nødt til å lære det online. Anonymkode: 287a2...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet onsdag kl 10:26 #2 Del Skrevet onsdag kl 10:26 YouTube er veien å gå når man skal lære noe nytt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:42 #3 Del Skrevet onsdag kl 18:42 Hanne67 skrev (8 timer siden): YouTube er veien å gå når man skal lære noe nytt 👍 Men greia er at jeg kan ikke sitte og spille med meg selv. Youtube spiller ikke med deg. TS Anonymkode: 287a2...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet onsdag kl 18:48 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Du kan spille på chess.com og se videoer på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet onsdag kl 19:14 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:14 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men greia er at jeg kan ikke sitte og spille med meg selv. Youtube spiller ikke med deg. TS Anonymkode: 287a2...09f Nei, men du kan lære å spille det der og få tips om trekk osv. Og så finnes det flere apper hvor du kan spille det online. Endret onsdag kl 19:16 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet onsdag kl 19:18 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:18 Chess.com og Lichess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå