Gjest Inspira Skrevet 13. mars 2006 #1 Del Skrevet 13. mars 2006 Luksusituasjon egentlig. Har bra økonomisk utdannelse, attraktiv og godt lønnet jobb i næringslivet. Men jobben er ganske så krevende og som konsulent må jeg belage meg på en relativt omflakkende tilværelse. Da jeg begynte å jobbe var dette attraktivt, men nå snart 10 år og to barn senere kjenner jeg at jeg ikke lenger er like gira. Jeg "løper" hele tiden mellom jobb og barnehage, og det er en utfrodring å få det til. Føler alltid jeg skulle gjort mer. Men det kan jeg alltids øve meg på å leve med, men jeg kjeder meg også. Klarer i perioder å opparbeide en del energi og motivasjon, men ender gjentakende ganger opp i frustrasjon over å gjøre en hel masse ting jeg egentlig synes er dølle greier. Hadde jeg bare visst hva jeg skulle gjøre isteden. Jeg klarer ikke finne ut hva jeg vil, og det bringer meg bare inn i sirkler hvor jeg tenker og tenker men ikke klarer å komme videre. Istedetfor å ta noen valg blir jeg bare deprimert. Jeg trenger virkelig noen gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 Har vært i akkurat samme situasjon som deg. Fikk meg en coach, hun hjalp meg og sortere tankene mine, og nå en i ferd med å starte på videreutdannelse i en helt annen retning enn økonomi! Så coaching er mitt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 Sett deg ned og lag en liste over hva du liker og ikke liker å holde på med. Kan hende du får noen ideer da. Om du f.eks. for noia ved tanken på å møte syke folk, kan du f.eks. stryke yrker som syke-/hjelpepleier, lege, helsesekretær osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå