AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Hun fikk barn for en stund siden. Hun spurte om jeg og samboer snart skulle begynne. Jeg sa vi ikke ønsket oss barn nå, men vi kan jo så klart forandre mening i fremtiden Da svarte hun at hun ble litt lei seg for at vi ikke ønsket barn og nå, For det fantes ikke noe bedre i følge henne. Viste ikke hva jeg skulle svare. Jeg svarte bare ærlig når hun svarte. Ja skjønner at hun var ærlig også, men trodde ikke hun skulle svare at hun ble lei seg. Vanlig å reagere sånn? Anonymkode: e9fb5...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Ikke ønsker oss barn skulle det stå. Anonymkode: e9fb5...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da svarte hun at hun ble litt lei seg for at vi ikke ønsket barn og nå, For det fantes ikke noe bedre i følge henne. Anonymkode: e9fb5...6c8 Mødre er i en liten boble og ser ikke hva som finnes utenfor. Ignorer. Når hun får vanskelige tenåringer kan du si at du har det veldig fint som slipper sånt. Dårlig planlagt av henne. Anonymkode: 3ed12...712 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Hun er vel nyfrelst med sitt nye barn og vil at alle hun kjenner skal kjenne på det samme. Men nei, det er ikke vanlig å bli lei seg av andres livsvalg Anonymkode: 0773f...b72 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vanlig å reagere sånn? Anonymkode: e9fb5...6c8 Nei. Det er virkelig ikke vanlig. Man skal være passe naiv og trangsynt om man ikke klarer å skjønne folk som ikke ønsker barn. Anonymkode: a32f9...ab0 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Del Skrevet 15. april Det var en pussig og litt dust ting av henne å si. Klart hun kan tenke det hun vil, og klart hun kan komme med velmente råd, men på så fundamentale og personlige ting som ønsket om barn bør en god venn bare gi tommel opp så lenge ikke planen er helt koko. Og deres plan om ingen barn er selvfølgelig helt ok. Så tipper jeg hun mest av alt ble litt overrasket, og er litt ekstra rusa på egen babylykke. Så hun plumpet uti med noe. Skulle hun fortsette med dette fremover hadde jeg på høfligst mulig vis bedt henne passe sine egne saker, men dette hadde jeg tenkt at bare ble litt klønete. Det var hun som var dust her. Samtidig hadde jeg bare himlet litt med øynene når hun ikke så på og ellers bare glemt det her. Så lenge det ikke ble en vane. Anonymkode: bbed2...8c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Del Skrevet 15. april Det var et veldig rart svar. Du kan jo ikke få barn for å glede henne heller. Anonymkode: 53f5b...69e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Del Skrevet 15. april Det er grader av å bli lei seg. Jeg blir litt lei meg hvis brødskiven faller på gulvet. Hun ble neppe veldig lei seg. Bare litt trist fordi hun tror det hadde vært fint for dere? Også tror jeg hun aller helst ønsket at dere skulle være småbarnsforeldre sammen Det er koselig når venner har barn i samme alderssjikt Anonymkode: 7d07b...93c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Del Skrevet 15. april Da jeg var nybakt mor, var jeg virkelig ikke opptatt av om venninnene mine skulle ha barn snart, og jeg ville i hvert fall ikke blitt «lei meg», dersom en venninne hadde sagt hun ikke ønsket barn. Jeg er ikke avhengig/opptatt av at mine venninner skal leve akkurat like liv eller ønske seg det samme som meg. Anonymkode: cab61...7a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Del Skrevet 15. april Et dårlig råd er kanskje å si til henne hvis hun klager over nattevåk, tidsklemme, intense barn og vanskelige tenåringer at du er lei deg for at hun fikk barn? Anonymkode: d62ee...f1b 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Del Skrevet 15. april Nei det er ikke vanlig å reagere slik. Venninnen din var litt dust, men det er bare å ignorere, så lenge det er en enkelt hendelse, fortsetter hun burde du sette ned foten. Anonymkode: 913b0...d85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #12 Del Skrevet 15. april Noe så tåpelig.. Venninna mi sier omtrent det motsatte. "Du må aldri i livet finne på det her uten at du virkelig, virkelig ønsker det". Hun elsker barna sine og snakker omtrent ikke om annet, så det er ikke noe hun angrer på selv heller. Jeg er glad hun ikke forsøker å overtale meg til noe, så slipper jeg å fortelle at hun lever i mitt verste mareritt 😃 Anonymkode: 8acf1...d36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Del Skrevet 16. april Det å få barn gir mening i livet. Hun ønsker vel bare at dere skal få oppleve det samme. Anonymkode: 5f351...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. april #14 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det å få barn gir mening i livet. Hun ønsker vel bare at dere skal få oppleve det samme. Anonymkode: 5f351...c4a Jeg leser det slik at veninnen hadde håpet at TS skulle ønske det samme som hun selv. Det er greit å bli trist for at vennskapet endrer seg i ulike faser i livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Et dårlig råd er kanskje å si til henne hvis hun klager over nattevåk, tidsklemme, intense barn og vanskelige tenåringer at du er lei deg for at hun fikk barn? Anonymkode: d62ee...f1b Hehehehe! Anonymkode: 3e5f4...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Del Skrevet 16. april Hun forteller hva hun føler. Det må være greit. Anonymkode: 79a76...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun forteller hva hun føler. Det må være greit. Anonymkode: 79a76...518 Men det er jo ikke greit å ikke respektere andres mennesker valg. Uavhengig av hva de valgene er. Jeg elsker hunder, lever for hunder og gjør ekstremt mye for mine hunder. Har mange venner som ikke vil ha hunder og ikke forstår hvorfor jeg er er så opptatt av hundene mine. Hvorfor skal jeg si til de: åååå. Stakkars deg, du veit ikke ha du går glipp av.. og bli lei meg fordi vennene mine ikke vil ha hund? samme med barn! Jeg tar valg ut fra mitt liv, mine venner tar valg ut fra sine liv. Jeg har ingen rett til å bli lei meg fordi mine venner tar andre valg og har andre meninger enn meg?! det er jo oppriktig helt bak mål. Og damer som går rundt og synes synd på ander damer som ikke vil ha barn: hold meningene dine for deg selv og vær heller sjeleglad for at folk som ikke vil ha barn ikke får barn! Anonymkode: 9b0a5...892 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Del Skrevet 16. april Det å få barn er så innihinsides slitsomt og krevende at det kun bør gjøres av de som veldig gjerne vil. Jeg tror ikke jeg hadde fått barn på nytt om jeg kunne valgt på nytt. Kan godt hende din venninne ønsker at du også skal gå igjennom samme helvete. Sånn at hun ikke er alene Anonymkode: 2dd05...f1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun forteller hva hun føler. Det må være greit. Anonymkode: 79a76...518 Det er merkelig. Da jeg fikk valp, skulle jeg ha spurt om når mine venninner skulle få hund, og så sagt at jeg syntes det var trist hvis de svarte at de kanskje aldri ville ha hund? Eller da vi kjøpte hus, og noen hadde svart at de trodde de alltid ville bo i leilighet? Anonymkode: cab61...7a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det å få barn gir mening i livet. Hun ønsker vel bare at dere skal få oppleve det samme. Anonymkode: 5f351...c4a Sånne som deg kan brenne i helvete. Anonymkode: 913b0...d85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå