Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har endelig hatt kikkhullsoperasjon nå og fått operert ut spiralen som var på feil plass, i buken/magen. Nå kan vi endelig begynne å prøve på enda en baby! 🥰 Jeg hadde mensen hele tiden mens jeg hadde spiral, veldig regelmessig hver måned, og da regner jeg med at jeg også hadde eggløsning? Så egentlig er syklusen min klar til å begynne å prøve? 
De to andre gangene før jeg fikk spiral ble jeg gravid veldig fort, på første forsøk begge gangene! Håper det fortsatt er slik at jeg blir gravid fort, selv om jeg har brukt spiral i noen år nå og hatt kikkhullsoperasjon for bare et par uker siden. De så det var litt arrvev i livmoren etter spiralen lagte hull i livmoren og kom seg ut i buken, men de sa at det skulle ikke ha noe å si for å kunne bli/være gravid. Jeg er fortsatt litt bekymret for det og tenker mye på det nå, men jeg prøver å stole på det legen har sagt, og krysser fingrene for at lille spiren vår kommer til å sitte snart! 🤞

Hvor raskt ble du gravid etter prevensjon? 
Håper noen har litt erfaringer å dele med meg 😊  

Endret av Summer00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig innviduelt dette her. Noen blir gravid med prevensjon til og med, andre må jobbe noen måneder under dyna for at det skal klaffe.  

Anonymkode: eff9d...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...