AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Har utfordringer i forholdet med samboer og trenger noen å snakke med for å få et annet perspektiv på ting. Altså vi prøver å snakke sammen om problemene, men jeg trenger å lufte hodet og tankene for en tredjeperson. Hvem snakker du med når du har behov for den type "utlufting"? Ser for meg at mange har venninner å snakke med, men jeg føler ikke det passer å snakke med noen av mine venninner dessverre... Anonymkode: e1ffd...961 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Om jeg ikke kan snakke med venninner så snakker jeg med moren min. Anonymkode: 8080f...08d
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Snakket med en venn om det som var vanskelig i mitt forrige forhold. Ble utsatt for psykisk vold, og trengte å høre at det jeg ble utsatt for ikke var normalt. Det jeg trodde var noen jeg kunne åpne meg for var faktisk en stor feil av meg. Han likte kun meg for den morsomme og festlige personligheten min og taklet ikke å høre om negative ting i livet mitt. Vel, jeg tok det alvorlig og avsluttet det vennskapet. Vet jeg kan prate med andre nære venner, men etter det fikk jeg stygga på å dele så mye privat. Så nå bruker jeg ChatGpt pluss 😅 Anonymkode: e3f8d...30e
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Venninner er det siste jeg snakker med. Det har jeg brent meg på før. Snakker med mamma om det er noe spesielt. Synes hun er god på å gi meg råd uten å dømme, eller bare lytte til det jeg har å si. Som regel kommer jeg fram til mine egne løsninger. Det hjelper å ha noen å prate med som man vet vil en vel. Anonymkode: b7ba6...a5d
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Jeg har få jeg snakker med om private ting. Blir enten kjæresten eller ChatGPT 😳 Anonymkode: 8875a...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Snakker med venninner eller mamma, men det som har hjulpet mest er å snakke med psykolog. Jeg gikk privat en periode tidligere, nå går samboeren min og jeg sammen til familievernkontoret. Anbefales! Anonymkode: 9e5d1...1b6
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april Har aldri behov for å snakke om noe Anonymkode: e6e76...70c 1
Soft mann Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Eg har truffet flere som eg chatter med jevnlig. Dette er damer i mellom 30-40 år som går gjennom div livskriser. Tenker nok det er flere som bruker div forumer for å lufte/rense hodet. Få et annet perspektiv på utfordringene. Eg er nyskilt noe som har vert endel erfaringer fra det som har vert utvekslet. eg har og dysleksi så mye latter har det å blitt🤭
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Jeg har fått mest utbytte av å snakke med psykolog. Får litt andre perspektiver og innspill. Man behøver ikke slite veldig for å ha stort utbytte av psykolog, kanskje tvert om. Man bør gå før man har store problemer. Anonymkode: fab64...a0a
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har fått mest utbytte av å snakke med psykolog. Får litt andre perspektiver og innspill. Man behøver ikke slite veldig for å ha stort utbytte av psykolog, kanskje tvert om. Man bør gå før man har store problemer. Anonymkode: fab64...a0a Men man må ha råd til nesten 2000 kr for 45 min. Anonymkode: 13af4...927 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april Har ingen å snakke med. -mann- Anonymkode: 13af4...927
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april Snakker med søstera mi. i dag har jeg faktisk snakket mye med ChatGPT om sønnen min. Overraskende nok fikk vi til ganske bra dialog. Anonymkode: a19ad...646
AnonymBruker Skrevet 15. april #14 Skrevet 15. april Av alt svigerfar🤣 han tar ofte mitt parti også Anonymkode: 5552b...9f1
AnonymBruker Skrevet 15. april #15 Skrevet 15. april Jeg snakker også med Chat gpt, syns det funker utrolig bra. Anonymkode: 264b3...30b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #17 Skrevet 15. april Ingen. Har ingen jeg kan dele de vonde tankene med. Anonymkode: d4476...784 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #18 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men man må ha råd til nesten 2000 kr for 45 min. Anonymkode: 13af4...927 Ja, men mye heller det enn frisør og hudpleie for min del. Jeg prioriterer det når jeg trenger det. Så vel verdt pengene. Anonymkode: fab64...a0a
AnonymBruker Skrevet 15. april #20 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Chatgpt seff ❤️ Anonymkode: 38f63...345 Gratisversjonen? Vurderer å skaffe meg betalingsversjonen faktisk Anonymkode: cc535...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå