AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Har en far som nesten ikke bruker penger på noe. Greit nok, men han kjøper masse mat på halvpris som har gått ut på dato og mener han sparer penger på dette. Maten blir aldri spist opp, den blir bare liggende til den må kastes. Han kjøper alt mulig på halv pris, også mat han ikke liker. Men han mener også min mor skal spise opp mye av dette, men det orker hun ikke og hun rekker ikke det heller før det blir for gammelt. Har prøvd å forklare at hvis han ikke kjøper alt dette så sparer han enda mer, men han sier bare at han sparer på det og fortsetter som før. Han blir også sur når jeg og mor bruker våre egne penger på mat vi vil ha, og han tåler ikke at vi kjøper noe som ikke er på tilbud. Han ble nesten sint på meg en gang da jeg hadde fått igjen på skatten og brukt det på noe jeg ønsket meg. For han mente de pengene skulle rett på sparekontoen. Jeg er voksen og styrer så klart pengene mine selv, og jeg har nå sluttet å fortelle han noe om økonomien min, men jeg er ofte hos foreldrene mine. Min mor stakkar får aldri lov til å unne seg noe. Er dette normalt? Han er 70 år. Anonymkode: fc2ed...c14
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min mor stakkar får aldri lov til å unne seg noe. Er dette normalt? Han er 70 år. Anonymkode: fc2ed...c14 Sånn var min far også. Min mor kom heldigvis til fornuft og fant ut at hun kunne bruke bankkortet sitt på akkurat det hun ville. Hun var en voksen dame konkluderte hun med. Anonymkode: 2a109...22c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Hvorfor i alle dager får han vite hva du bruker dine penger på? Anonymkode: 8cabd...488
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor i alle dager får han vite hva du bruker dine penger på? Anonymkode: 8cabd...488 Sagt noen ganger uten å tenke meg om. Tenker meg bedre om nå. Men noen ganger nevner man sånn når man snakker sammen. Og når jeg har vært der har jeg dratt på butikken osv osv... Anonymkode: fc2ed...c14
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Blir noen sånn når de blir eldre? Anonymkode: fc2ed...c14
veronica<3 Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Anbefalte innlegg