AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Trenger man åpne butikker hele påsken? Anonymkode: 8595d...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Hele påsken? Påsken starter jo i morgen, og det er kun åpent på onsdag og et par timer på lørdag. Anonymkode: c89c1...571 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Er da alltids en butikk som er åpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Her jeg bor, som er i Sverige, er det helt vanlige åpningstider uansett. Anonymkode: 7c5dd...2cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. april #5 Del Skrevet 15. april Trenger og trenger, sammfunnet i 2025 inneholder så mye vi mennesker ikke strengt tatt trenger for å overleve men som jeg (og de aller fleste andre normale setter pris på). Ikke trenger vi ekstra god mat, snop, påskepynt, yatzy, påskekrim etc heller men det kan nå være "kjekt å ha" likevel.... Ja, i den byen jeg bor har vi endel forskjellige butikker som er åpne i påsken (søndags og helligdag åpent). Helt supert🙌 Det er selvfølgelig ikke der jeg tar handelen da de er 10 ganger dyrere men det har hendt jeg har glemt en melk eller fløte eller har lyst på en is, eller noe annet og når tilbudet er der så hvorfor ikke? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 15. april #6 Del Skrevet 15. april Det er det samme over hele landet da, med mindre det er søndagsåpne butikker. For alle andre matbutikker: Det er vanlig åpningstider i morgen onsdag, stengt skjærtorsdag og langfredag, åpent til kl 16 påskeaften, og stengt 1 og 2 påskedag. Jeg trodde at dette var allmennkunnskap jeg da? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Del Skrevet 15. april Ingen er åpne. Anonymkode: 7a2a4...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Del Skrevet 15. april tussi84 skrev (1 minutt siden): Det er det samme over hele landet da, med mindre det er søndagsåpne butikker. For alle andre matbutikker: Det er vanlig åpningstider i morgen onsdag, stengt skjærtorsdag og langfredag, åpent til kl 16 påskeaften, og stengt 1 og 2 påskedag. Jeg trodde at dette var allmennkunnskap jeg da? Jeg tror det er søndagsåpne butikker ts sikker til. Anonymkode: 25560...844 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Del Skrevet 15. april Jokeren har jo åpent som vanlig. Orientalbutikken også. Holder fint med det. Men, jeg er for å ikke ha stengte butikker på helligdager. Anonymkode: e9c1b...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Del Skrevet 15. april Her jeg bor tyter det av hyttefolk, så butikkene er åpne sånn 9-21 ish hver dag hele påska. Anonymkode: 42208...7a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 15. april #11 Del Skrevet 15. april Der vi bor er ingen butikker åpen fredag,torsdag, søndag og mandag Men der vi er på hytte er det åpent hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 15. april #12 Del Skrevet 15. april Vi har noen søndags butikker i nærheten, tror de har åpent 9-21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 15. april #13 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trenger man åpne butikker hele påsken? Anonymkode: 8595d...2df Neeeh, overhodet ikke. Det krever minimalt med planlegging å få dette gjort i løpet av siste arbeidsdag onsdagen før påskeaften. Så eventuelt supplere på påskeaften når butikkene er åpen. Alt annet gjør jo dette neste dobbelt så dyrt ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 15. april #14 Del Skrevet 15. april Hololo skrev (Akkurat nå): Vi har noen søndags butikker i nærheten, tror de har åpent 9-21 Ja en Brustad bu som da koster deg veldig dyrt om du storhandler der, er folk helt idioter og ikke vet at påsken kommer ? Så planlegge og handle inn til normale priser ? Så mangler man en ting eller to ? Ja greit det, det knekker ingen. Men å handle inn i en "Brustadbu" fordi du er hjernedød og ikke kan planlegge litt frem i tid blir ekstremt mye dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #15 Del Skrevet 15. april Joker og Prix har vanlige åpningstider i morgen (onsdag) og stenger 16 på lørdag (vanligvis åpent til 18 og 20 på lørdager). Jeg er så gammel at jeg husker da bare matbutikker hadde åpent på påskeaften, og da fra 9 eller 10 til 12 eller 13. De stengte også tidligere onsdag før skjærtorsdag. Og vi fikk nok mat da også. Nå som alle har kjøleskap og de fleste har fryseboks burde det ikke være noe problem at butikkene er stengt i to dager. Jeg handler av prinsipp ikke på søndager eller helligdager selv om butikkene er åpne. Anonymkode: b9163...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #16 Del Skrevet 15. april TomKrus skrev (2 minutter siden): Ja en Brustad bu som da koster deg veldig dyrt om du storhandler der, er folk helt idioter og ikke vet at påsken kommer ? Så planlegge og handle inn til normale priser ? Så mangler man en ting eller to ? Ja greit det, det knekker ingen. Men å handle inn i en "Brustadbu" fordi du er hjernedød og ikke kan planlegge litt frem i tid blir ekstremt mye dyrere. Mr. perfekt som aldri har glemt noe i hele sitt liv😅 Anonymkode: 8bdde...4fa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #17 Del Skrevet 15. april Her er bare søndagsåpne butikker åpen på røddagene. Veldig irriterende. Da søndsbutikker har dårlig utvalg, dårlig dato på varene og før i alle fall (jeg har ikke vært på en på flere år, unngår dem) så hadde de høyere pris enn vanlig butikk. Jeg håper de fleste restaurantene er åpen på røddagene. Anonymkode: 18d80...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 15. april #18 Del Skrevet 15. april TomKrus skrev (1 minutt siden): Ja en Brustad bu som da koster deg veldig dyrt om du storhandler der, er folk helt idioter og ikke vet at påsken kommer ? Så planlegge og handle inn til normale priser ? Så mangler man en ting eller to ? Ja greit det, det knekker ingen. Men å handle inn i en "Brustadbu" fordi du er hjernedød og ikke kan planlegge litt frem i tid blir ekstremt mye dyrere. Vi har både Rema1000, Kiwi og Coop extra her som har søndags åpne, du vet at de "vanlige kjedene" og har søndags åpne butikker, eller er du helt idiot og ikke har fått med deg det? Jeg har kanskje handlet på søndags butikk et par ganger de siste årene og er ferdighandlet til påske allerede før helga. Jeg svarte enkelt og greit bare på et spørsmål. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #19 Del Skrevet 15. april TomKrus skrev (5 minutter siden): Ja en Brustad bu som da koster deg veldig dyrt om du storhandler der, er folk helt idioter og ikke vet at påsken kommer ? Så planlegge og handle inn til normale priser ? Så mangler man en ting eller to ? Ja greit det, det knekker ingen. Men å handle inn i en "Brustadbu" fordi du er hjernedød og ikke kan planlegge litt frem i tid blir ekstremt mye dyrere. Her jeg bor har vi både joker, spar og meny. Men vi har også REMA 1000 og Kiwi med helt vanlige priser. Totalt hjernesvikt med påfølgende hjernedød tror jeg nesten du må være selv om du tror hele landet bare opererer med stive priser på brustadbuene. Anonymkode: 25560...844 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 15. april #20 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her jeg bor har vi både joker, spar og meny. Men vi har også REMA 1000 og Kiwi med helt vanlige priser. Totalt hjernesvikt med påfølgende hjernedød tror jeg nesten du må være selv om du tror hele landet bare opererer med stive priser på brustadbuene. Anonymkode: 25560...844 Da er du heldig, har ikke opplevd det her jeg bor, helt andre priser fordi butikkene da skal dekke inn utgiftene de har til ansatte som skal ha mye bedre betalt en det man får på en hverdag. Og jeg bor rimelig sentralt. En pris i hovedbutikken, en helt annen i Brustadbua ! Så vet jeg at det er mange butikker som jukser som bare pokker med dette, og løper til og fra hoved butikken for å hente varer de ikke har i Brustadbua for å få opp salget Det er jo ren svindel. Noe som det har vært fokus på i media et par ganger. Men om ingen griper inn ? De fortsetter med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå