Gå til innhold

Utestengt fra Zalando

Anonym_Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det der stemmer i hvert fall ikke alltid, jeg har bommet en del på anbefalingene fra Zalando. 

Anonymkode: 4fad4...d68

Enig. Jeg bestilte mye mer fra Zalando når de hadde kundeanmeldelser under produktene. Jeg handler fortsatt hos dem, men kun produkter jeg vet hvordan størrelsen er på. Handler mer på andre nettbutikker, som har kundeanmeldelser under produktene hvor man kan lese om størrelse og kvalitet.

Anonymkode: cba25...957

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Jeg bestilte mye mer fra Zalando når de hadde kundeanmeldelser under produktene. Jeg handler fortsatt hos dem, men kun produkter jeg vet hvordan størrelsen er på. Handler mer på andre nettbutikker, som har kundeanmeldelser under produktene hvor man kan lese om størrelse og kvalitet.

Jeg husker et par års siden det var mulig å legge inn anmeldelse, men plutselig det var umulig etterhvert. Jeg handlet også mer pga. anmeldelser. Kanskje det ble satt på mengden, ikke på passformen og kvalitet.? De kaller seg nettgiganten, og vanligvis hvis virksomheten vokser fort, så ingen som tenker på kvaliteten av tjenester som leveres til vanlig folk. Penger som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De har begynt å ha vurderinger igjen nå. Jeg har også savnet det, så det var positivt.

Jeg har for øvrig handlet mye hos Zalando i over 10 år, og jeg har aldri opplevd noe negativt med de. Kommer til å fortsette å handle der siden alt går såpass kjapt og lett som det gjør og på grunn av utvalget de har. Returnerer sjeldent eller aldri noe som helst.

Anonymkode: b5d25...d33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har Zalando sluttet med rabattkoder? 

Anonymkode: f6a14...803

Nei

Anonymkode: 69218...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...