Kaatrine Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Har noen erfaring med Lecitin tabletter mot tette melkeganger? Er det sikkert at det funker for å forebygge tette melkeganger?
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Jeg synes det funket, hadde veldig problem med tette melkeganger og betennelser i starten Hadde ingen problemer etter jeg begynte på sånne kapsler. Anonymkode: f7c34...cca 1
Kaatrine Skrevet 15. april Forfatter #3 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes det funket, hadde veldig problem med tette melkeganger og betennelser i starten Hadde ingen problemer etter jeg begynte på sånne kapsler. Anonymkode: f7c34...cca Hvor lang tid etter du begynte merket du at det funket?
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Har hatt veldig lite tette melkeganger etter jeg startet med lecitin. Var veldig plaget med det og brystbetennelse før. Anonymkode: cbf7d...764
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Kaatrine skrev (11 timer siden): Hvor lang tid etter du begynte merket du at det funket? Åh det er så lenge siden at det husker jeg ikke helt... innbiller meg at det tok en ukes tid eller noe sånt? Anonymkode: f7c34...cca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå