makkapakka Skrevet 19. april #101 Del Skrevet 19. april Hadde tatt beina fatt. Veldig glad de røper seg med engang da! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #102 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo utrolig klønete (les: sosialt uintelligent) å skrive "årker ikke drama" i bio. Jeg tror det er lett å skjønne hva de mener, men de utviser en såpass umoden tone at trygge og "dramafrie" kvinner har bedre kandidater å velge blant. Med "drama" mener nok mange menn kvinner som lager store krangler med store følelsesutbrudd over helt merkelige og ubetydelige ting. Ofte kommer det helt ut av det blå og har ofte sitt utspring i noe annet enn det de krangler om. For eksempel : Jeg tar med dama og hennes barn (og mine) ut og spiser på bursdagen hennes for å gjøre den hyggelig. Jeg spanderer alt. Vi hadde en lang og hyggelig kveld. I bilen på vei hjem fører jeg en samtale med min sønn om noe mens de andre slapper av. Senere får jeg kastet dette i ansiktet med beskjed om at jeg "ødela bursdagen hennes" fordi ingen brøy seg om henne i bilen. Eller Jeg fortalte (i sammenheng med noe annet) at jeg var innom exen min i høst fordi jeg trengte en signatur på et dokument. Jeg har ikke snakket med henne siden det og hadde ikke snakket med henne på månedsvis før det heller. Kjæresten min klikker, gråter og roper at hun ikke vil være sammen med en som ikke er ferdig med exen. Pakker tingene sine og stormer hjem.. (bare så det er sagt: jeg snakker aldri om eksen. Jeg snakker aldri med eksen. Jeg kuttet kontakten med henne 100% for lenge siden) . Eller Jeg hadde komponert en sang for lenge siden som jeg av og til klimpret på (en av flere). På forespørsel fra kjæresten spilte jeg den for henne. Det var jo koselig. I et selskap en stund senere spiller jeg (blant annet) denne sangen. Vi er flere der, men det sitter også en annnen dame, som jeg kjenner fra før, der. Kjæresten min revner og klarer ikke å forstå hvordan jeg kan spille "vår sang" for "denne dama". Kveruler i vei. Men dette var pokker meg drama. Prøv gjerne å gaslighte og beskyld meg for å være den som lager drama. Men alle disse (og de hundre andre) tilfellene kunne vært snakket rolig om siden vi åpenbart oppfattet situasjonen ulikt og situasjonene i seg selv var ganske uskyldige. Jeg har hatt 1 kjæreste som ikke lagde slikt drama... Når jeg treffer ny dama, er alle former for sjalusi, "drama" og emosjonelle overreaksjoner å regne som røde flagg for min del. (men jeg har ikke skrevet noe om det i bio'en) Anonymkode: 5aa85...b7e Godt beskrevet. Sier mye om en dame at hun anser dette som "problematisk". Men det er vel nettopp slike damer vi snakker om… Anonymkode: 5f6e2...3fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. april #103 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er jo utrolig klønete (les: sosialt uintelligent) å skrive "årker ikke drama" i bio. Jeg tror det er lett å skjønne hva de mener, men de utviser en såpass umoden tone at trygge og "dramafrie" kvinner har bedre kandidater å velge blant. Med "drama" mener nok mange menn kvinner som lager store krangler med store følelsesutbrudd over helt merkelige og ubetydelige ting. Ofte kommer det helt ut av det blå og har ofte sitt utspring i noe annet enn det de krangler om. For eksempel : Jeg tar med dama og hennes barn (og mine) ut og spiser på bursdagen hennes for å gjøre den hyggelig. Jeg spanderer alt. Vi hadde en lang og hyggelig kveld. I bilen på vei hjem fører jeg en samtale med min sønn om noe mens de andre slapper av. Senere får jeg kastet dette i ansiktet med beskjed om at jeg "ødela bursdagen hennes" fordi ingen brøy seg om henne i bilen. Eller Jeg fortalte (i sammenheng med noe annet) at jeg var innom exen min i høst fordi jeg trengte en signatur på et dokument. Jeg har ikke snakket med henne siden det og hadde ikke snakket med henne på månedsvis før det heller. Kjæresten min klikker, gråter og roper at hun ikke vil være sammen med en som ikke er ferdig med exen. Pakker tingene sine og stormer hjem.. (bare så det er sagt: jeg snakker aldri om eksen. Jeg snakker aldri med eksen. Jeg kuttet kontakten med henne 100% for lenge siden) . Eller Jeg hadde komponert en sang for lenge siden som jeg av og til klimpret på (en av flere). På forespørsel fra kjæresten spilte jeg den for henne. Det var jo koselig. I et selskap en stund senere spiller jeg (blant annet) denne sangen. Vi er flere der, men det sitter også en annnen dame, som jeg kjenner fra før, der. Kjæresten min revner og klarer ikke å forstå hvordan jeg kan spille "vår sang" for "denne dama". Kveruler i vei. Men dette var pokker meg drama. Prøv gjerne å gaslighte og beskyld meg for å være den som lager drama. Men alle disse (og de hundre andre) tilfellene kunne vært snakket rolig om siden vi åpenbart oppfattet situasjonen ulikt og situasjonene i seg selv var ganske uskyldige. Jeg har hatt 1 kjæreste som ikke lagde slikt drama... Når jeg treffer ny dama, er alle former for sjalusi, "drama" og emosjonelle overreaksjoner å regne som røde flagg for min del. (men jeg har ikke skrevet noe om det i bio'en) Anonymkode: 5aa85...b7e Og sånne finnes. Du har en del menn som reagerer tilsvarende, også. Men det sier noe om den som putter det i bio-en om de ramler borti dem så ofte at de føler de må understreke poenget. Da blir situasjonen snudd, og det blir et spørsmål om hva man selv gjør for å fremprovosere alle disse situasjonene som har oppstått. Jeg har også en sånn person som du beskriver i livet mitt. EN! Og det er en slektning jeg ikke kan velge bort, men det er joda altså mange nok andre som ikke flyr rundt og har sånne utbrudd til at jeg aldri vil føle at jeg må være på vakt mot det i en datingkontekst. At kvinner er slik uten grunn, er unntaket heller enn regelen. Og, at to personer ikke passer sammen er fair game for min del. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #104 Del Skrevet 19. april knooters skrev (1 time siden): men det er joda altså mange nok andre som ikke flyr rundt og har sånne utbrudd til at jeg aldri vil føle at jeg må være på vakt mot det i en datingkontekst. At kvinner er slik uten grunn, er unntaket heller enn regelen. Og, at to personer ikke passer sammen er fair game for min del Er dette noe du har fakta om, eller kun nok et uttrykk for en blåøyd forherligelse av kvinner? De fleste menn jeg vet om har vært borti flere slike tilfeller med varierende intensitet. Ikke bare i datingsammenheng. Hvis man lærer seg å kjenne igjen de røde flaggene, så kjenner man igjen dem lett. Men noen klarer å holde seg i skinnet en stund, før de slipper seg løs. Det skjer stort sett en gang mellom 6-12mnd. Det er en grunn til at dette er et mye omtalt fenomen. Er man nogenlunde trygg i seg selv, bør man være nøye med å finne en tilsvarende kvinne. Men det er ikke lett. Anonymkode: 5aa85...b7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #105 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 12.24): Hva mener disse menene er drama da? Er jo håpløst å vite, da vi har forskjellige tanker rundt det. Jeg liker heller ikke drama, men det er heldigvis sjeldent jeg har drama i livet mitt. Anonymkode: 37bf4...f15 Drama er når oppførselen deres får en reaksjon. Jeg dro på date med en som skrev dette, men jeg tenkte jeg skulle gi han en sjangse fordi han virket så grei ellers. Men så tikker det inn en melding HVER DAG om eksen. ÅÅÅ eksen sa at... ååå eksen vil at.... åå eksen bor i boligen min og det er så leit. HVER egentste dag kom det en sur klagete melding. Og det etter FØRSTE date. Jeg begynte jo å bli skikkelig sur. Jeg sa at hei, jeg vil ha litt positivitet i hverdagen jeg. Jeg ville jo date en person som bidrar til å lage god stemning. En som gleder seg over ting og sprer det til meg. Men det bare fortsatte, frem til jeg sa at jeg tror ikke jeg kan være sånn klagemur! At kansje dette var litt feil match. Og så sier´n at ja han liker ikke damer som er drama ! Jeg tror det er dette det handler om. At disse gutta er litt sånn klagete folk som ikke orker å ordne opp i ting og så vil de ha en myk dame som bare lar de holde på sånn. Som kan være en slags klagemur uten å lage drama. Anonymkode: dd84b...85f 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #106 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.13): Hver tiende mann har dette i sin profil. For meg er det et eneste stort rødt flagg. Uansett hvor fin mannen eller resten av profilen er så blir det et nei fra meg. Han kan like gjerne skrive "Hei jeg er en voksen mann som ikke ønsker at en partner stiller krav til meg eller forventer noe av meg. Jeg ønsker ingen spørsmål rundt min bedritne oppførsel, så fint hvis du bare lar meg ture frem som jeg vil og ikke" lager drama" de gangene jeg behandler deg som dritt" Finnes det en eneste kvinne som tenker at det er en god idé å sveipe til høyre på disse. Anonymkode: 6bb00...717 «Vil ikke ha drama» = en player/asshole/useriøs type som lager kaos og mener dama lager kaos som reagerer på hans bullshit. Anonymkode: 490c9...0e7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. april #107 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette noe du har fakta om, eller kun nok et uttrykk for en blåøyd forherligelse av kvinner? De fleste menn jeg vet om har vært borti flere slike tilfeller med varierende intensitet. Ikke bare i datingsammenheng. Hvis man lærer seg å kjenne igjen de røde flaggene, så kjenner man igjen dem lett. Men noen klarer å holde seg i skinnet en stund, før de slipper seg løs. Det skjer stort sett en gang mellom 6-12mnd. Det er en grunn til at dette er et mye omtalt fenomen. Er man nogenlunde trygg i seg selv, bør man være nøye med å finne en tilsvarende kvinne. Men det er ikke lett. Anonymkode: 5aa85...b7e Hvis du er opptatt av fakta, kan du jo alltids underbygge at dette er et "så omtalt fenomen" og ikke bare random raringer som påstår ting som ikke stemmer om kvinner. Det kunne også vært interessant å se dokumentasjon på at denne type oppførsel er mindre utbredt hos menn. Ikke at jeg forventer at du har det for hånden, men det er du som maser om fakta først. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #108 Del Skrevet 19. april At du sveiper til venstre på dem er jo hele poenget med å skrive det. Anonymkode: f600f...5cf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #109 Del Skrevet 19. april knooters skrev (1 minutt siden): Hvis du er opptatt av fakta, kan du jo alltids underbygge at dette er et "så omtalt fenomen" og ikke bare random raringer som påstår ting som ikke stemmer om kvinner. Det kunne også vært interessant å se dokumentasjon på at denne type oppførsel er mindre utbredt hos menn. Ikke at jeg forventer at du har det for hånden, men det er du som maser om fakta først. Det er du som fremsetter påstander som om du sitter på fasit. "At kvinner er slik uten grunn, er unntaket heller enn regelen." Så vis fram fasiten din da. Jeg referere kun til mine egne erfaringer og forsøker ikke fremstille meg som allvitende. knooters skrev (5 minutter siden): Det kunne også vært interessant å se dokumentasjon på at denne type oppførsel er mindre utbredt hos menn. Dette har jeg ikke sagt noe om. Hold stråmennene dine for deg selv. Eller google selv og finn det ut, hvis du er nysgjerrig. knooters skrev (11 minutter siden): Hvis du er opptatt av fakta, kan du jo alltids underbygge at dette er et "så omtalt fenomen" og For oss som har mer enn 1 venn i nettverket er dette et vanlig tema. Ellers, 10 sek. på nettet: https://medium.com/@LunaMoss/why-do-women-love-drama-559429ccc22a Jeg går ikke god for innholdet, men siden det var ukjent for deg at dette er et omtalt tems, så spanderer jeg et par eksempler på det. Anonymkode: 5aa85...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. april #110 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er du som fremsetter påstander som om du sitter på fasit. "At kvinner er slik uten grunn, er unntaket heller enn regelen." Så vis fram fasiten din da. Jeg referere kun til mine egne erfaringer og forsøker ikke fremstille meg som allvitende. Dette har jeg ikke sagt noe om. Hold stråmennene dine for deg selv. Eller google selv og finn det ut, hvis du er nysgjerrig. For oss som har mer enn 1 venn i nettverket er dette et vanlig tema. Ellers, 10 sek. på nettet: https://medium.com/@LunaMoss/why-do-women-love-drama-559429ccc22a Jeg går ikke god for innholdet, men siden det var ukjent for deg at dette er et omtalt tems, så spanderer jeg et par eksempler på det. Anonymkode: 5aa85...b7e Jeg siktet nå helst til vitenskap og ikke en Random Joe som legger ut noe på youtube. Men bevares, jeg kan også lenge til folk som mener menn er drama-kings: https://www.relaxedmale.com/why-do-we-like-the-drama/ Og, strengt tatt underbygger jo mannlig deltagelse i denne tråden at vi ikke er skuddredde for drama, vi, heller. ALLE disse "man vs woman"-trådene hvor menn deltar er jo basert på at menn trekkes mot drama like mye som kvinner gjør det. Uavhengig av hva menn måtte si selv. Og det er ikke noe galt i å være engasjert i en sak, heller - men vi bør kanskje være litt ærlige med oss selv og innse at "drama" ikke er et kvinnefenomen. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. april #111 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): At du sveiper til venstre på dem er jo hele poenget med å skrive det. Anonymkode: f600f...5cf Som kan stemme. Men det blir litt ufrivillig ris til egen bak hvis man sitter der med 2 likes på en måned og blir helt "datingmarkedet er dysfunksjonelt" når årsaken er en selv. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #112 Del Skrevet 19. april Så deilig å finne denne tråden! Jeg har nettopp avsluttet datingen med en mann som ikke ønsket drama. Og som det kommer frem i tråden: det betyr at vil gjøre som han selv vil og ønsker ikke å ta hensyn til meg i datingen. Men treffes vil han 😅 han ble sur når jeg avsluttet på grunn av dette, og følte seg dårlig behandlet siden jeg avsluttet... Ironisk nok, siden jeg avsluttet av samme grunn. Anonymkode: 659fe...92a 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #113 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo utrolig klønete (les: sosialt uintelligent) å skrive "årker ikke drama" i bio. Jeg tror det er lett å skjønne hva de mener, men de utviser en såpass umoden tone at trygge og "dramafrie" kvinner har bedre kandidater å velge blant. Med "drama" mener nok mange menn kvinner som lager store krangler med store følelsesutbrudd over helt merkelige og ubetydelige ting. Ofte kommer det helt ut av det blå og har ofte sitt utspring i noe annet enn det de krangler om. For eksempel : Jeg tar med dama og hennes barn (og mine) ut og spiser på bursdagen hennes for å gjøre den hyggelig. Jeg spanderer alt. Vi hadde en lang og hyggelig kveld. I bilen på vei hjem fører jeg en samtale med min sønn om noe mens de andre slapper av. Senere får jeg kastet dette i ansiktet med beskjed om at jeg "ødela bursdagen hennes" fordi ingen brøy seg om henne i bilen. Eller Jeg fortalte (i sammenheng med noe annet) at jeg var innom exen min i høst fordi jeg trengte en signatur på et dokument. Jeg har ikke snakket med henne siden det og hadde ikke snakket med henne på månedsvis før det heller. Kjæresten min klikker, gråter og roper at hun ikke vil være sammen med en som ikke er ferdig med exen. Pakker tingene sine og stormer hjem.. (bare så det er sagt: jeg snakker aldri om eksen. Jeg snakker aldri med eksen. Jeg kuttet kontakten med henne 100% for lenge siden) . Eller Jeg hadde komponert en sang for lenge siden som jeg av og til klimpret på (en av flere). På forespørsel fra kjæresten spilte jeg den for henne. Det var jo koselig. I et selskap en stund senere spiller jeg (blant annet) denne sangen. Vi er flere der, men det sitter også en annnen dame, som jeg kjenner fra før, der. Kjæresten min revner og klarer ikke å forstå hvordan jeg kan spille "vår sang" for "denne dama". Kveruler i vei. Men dette var pokker meg drama. Prøv gjerne å gaslighte og beskyld meg for å være den som lager drama. Men alle disse (og de hundre andre) tilfellene kunne vært snakket rolig om siden vi åpenbart oppfattet situasjonen ulikt og situasjonene i seg selv var ganske uskyldige. Jeg har hatt 1 kjæreste som ikke lagde slikt drama... Når jeg treffer ny dama, er alle former for sjalusi, "drama" og emosjonelle overreaksjoner å regne som røde flagg for min del. (men jeg har ikke skrevet noe om det i bio'en) Anonymkode: 5aa85...b7e Å ønske å unngå dine eksempler forstår jeg i aller høyeste grad. De aller fleste fortjener bedre enn å være i manipulative forhold. Samtidig er jeg litt skeptisk til å selv skulle innlede ett forhold til noen som har gått igjennom alt dette i tidligere forhold. Det er sannsynlig at disse opplevelsene er med å forme både mannen og hans kvinnesyn. Jeg ønsker ikke å utsette meg selv for det når det er fine og gode menn uten den bagasjen som også er tilgjengelige. Det er nok som du sier: klønete å vise frem bagasjen man har med seg som førsteinntrykk. Jeg tåler så klart en del av en mann jeg har blitt kjent med og har fått følelser for. Men jeg ser ingen grunn til å sette meg i en situasjon hvor jeg må tåle dette fra en jeg ikke kjenner. Anonymkode: 8fd82...77b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #114 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samtidig er jeg litt skeptisk til å selv skulle innlede ett forhold til noen som har gått igjennom alt dette i tidligere forhold. Det er sannsynlig at disse opplevelsene er med å forme både mannen og hans kvinnesyn. Jeg hadde også vært skeptisk til meg 😅 Men ikke av samme grunner. Jeg har som sagt erfaring med 1 som var stø som et fjell (the one that got away, av praktiske årsaker) og flere som i større eller mindre grad har laget mye ubehag på grunn av usikkerhet, kontrollbehov, emosjonell umodenhet osv. Kvinnesynet mitt er veldig godt, tross disse erfaringene. Om noe, så har disse erfaringene lært meg en hel del om meg selv, om relasjoner, røde flagg og hva jeg trenger i et forhold. Men jeg er tydeligvis en fyr som tiltrekker meg sånne personligheter, så noe må være galt... Anonymkode: 5aa85...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #115 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde også vært skeptisk til meg 😅 Men ikke av samme grunner. Jeg har som sagt erfaring med 1 som var stø som et fjell (the one that got away, av praktiske årsaker) og flere som i større eller mindre grad har laget mye ubehag på grunn av usikkerhet, kontrollbehov, emosjonell umodenhet osv. Kvinnesynet mitt er veldig godt, tross disse erfaringene. Om noe, så har disse erfaringene lært meg en hel del om meg selv, om relasjoner, røde flagg og hva jeg trenger i et forhold. Men jeg er tydeligvis en fyr som tiltrekker meg sånne personligheter, så noe må være galt... Anonymkode: 5aa85...b7e Jeg tror ikke noen "trekker til seg" noe som helst. Det som skjer, er at du VELGER å overse når noe skjer. Du velger å ikke gå. Du tillater det. Derfor opplever du det. Anonymkode: dd84b...85f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #116 Del Skrevet 20. april Nettinettet skrev (23 timer siden): Når 9 av 10 menn sier at de ikke vil ha “drama”, handler det sjelden om å unngå følelsesdybde – det handler ofte om at de ikke har språket for å si “jeg ønsker emosjonell stabilitet og trygg kommunikasjon”. Er det klønete formulert? Ja, ofte. Men å tolke det som et automatisk faresignal eller ubehandlet traume er også en forenkling. Skjønner deg, og jeg skjønner hva du mener. Men med dette her så mener jeg at en mann som ønsker emosjonell trygghet eller stabilitet og kommunikasjon, han hadde ikke formulert seg på denne måten, fordi han hadde visst med seg selv hva han så etter og satt grenser hvis det motsatte dukker opp. En person som har det i seg, de kjenner det igjen og trenger ikke å kontrollere det på den måten, om du skjønner hva jeg mener. Og det er min erfaring også, menn i mitt liv som ikke har ønsket drama, har absolutt ikke kunne tilby en emosjonell stabilitet og kommunikasjon. Men at de vil gjerne ha det, det skjønner jeg, dont we all. Anonymkode: f26d1...9ba 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #117 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde også vært skeptisk til meg 😅 Men ikke av samme grunner. Jeg har som sagt erfaring med 1 som var stø som et fjell (the one that got away, av praktiske årsaker) og flere som i større eller mindre grad har laget mye ubehag på grunn av usikkerhet, kontrollbehov, emosjonell umodenhet osv. Kvinnesynet mitt er veldig godt, tross disse erfaringene. Om noe, så har disse erfaringene lært meg en hel del om meg selv, om relasjoner, røde flagg og hva jeg trenger i et forhold. Men jeg er tydeligvis en fyr som tiltrekker meg sånne personligheter, så noe må være galt... Anonymkode: 5aa85...b7e Sånne personligheter prøver seg på alle, men de blir der de får innpass, så den må du jobbe med, det fungerer med terapi. Anonymkode: f26d1...9ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #118 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Drama er når oppførselen deres får en reaksjon. Jeg dro på date med en som skrev dette, men jeg tenkte jeg skulle gi han en sjangse fordi han virket så grei ellers. Men så tikker det inn en melding HVER DAG om eksen. ÅÅÅ eksen sa at... ååå eksen vil at.... åå eksen bor i boligen min og det er så leit. HVER egentste dag kom det en sur klagete melding. Og det etter FØRSTE date. Jeg begynte jo å bli skikkelig sur. Jeg sa at hei, jeg vil ha litt positivitet i hverdagen jeg. Jeg ville jo date en person som bidrar til å lage god stemning. En som gleder seg over ting og sprer det til meg. Men det bare fortsatte, frem til jeg sa at jeg tror ikke jeg kan være sånn klagemur! At kansje dette var litt feil match. Og så sier´n at ja han liker ikke damer som er drama ! Jeg tror det er dette det handler om. At disse gutta er litt sånn klagete folk som ikke orker å ordne opp i ting og så vil de ha en myk dame som bare lar de holde på sånn. Som kan være en slags klagemur uten å lage drama. Anonymkode: dd84b...85f Han har et uavklart og ikke bearbeidet forhold til sin eks, som han attpåtil tømmer utpå deg. men du er dramaet altså, priceless. Anonymkode: f26d1...9ba 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #119 Del Skrevet 20. april knooters skrev (På 19.4.2025 den 0.29): Ironisk nok har ikke en eneste av mennene i denne tråden funnet opp en dritt, og enkelte skal plutselig være entitled fordi andre personer med kuk har funnet opp dataduppeditter. Hvordan vet du dette? Anonymkode: 6bbf6...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #120 Del Skrevet 20. april Er ikke denne type datingapper, hvor en "sveiper" seg videre nærmest synonymt med drama? Den som prompen først er var... Rødt flagg indeed. De som proklamerer slikt høylydt kjenner ofte andre på seg selv. Anonymkode: 10348...15a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå