Gå til innhold

Finnes det noen som sveiper til høyre på menn som "ikke vil ha noe drama"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hver tiende mann har dette i sin profil. For meg er det et eneste stort rødt flagg. Uansett hvor fin mannen eller resten av profilen er så blir det et nei fra meg. Han kan like gjerne skrive "Hei jeg er en voksen mann som ikke ønsker at en partner stiller krav til meg eller forventer noe av meg. Jeg ønsker ingen spørsmål rundt min bedritne oppførsel, så fint hvis du bare lar meg ture frem som jeg vil og ikke" lager drama" de gangene jeg behandler deg som dritt"

Finnes det en eneste  kvinne som tenker at det er en god idé å sveipe til høyre på disse. 

Anonymkode: 6bb00...717

Hvis vedkommende som sveiper ikke klarer å diskutere sivilisert, så er det absolutt en fordel om dem sveiper til venstre. 
Personlig så synes jeg at man burde forvente at ting blir tatt opp på en saklig måte, enn å bli møtt med overdramatisering. For det tyder kun på at vedkommende ikke er moden.

Anonymkode: c8cdd...089

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper de vekk.

Anonymkode: 572f6...d5b

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Drama = unger, prinsesse damer, gave damer, pengedamer, eks problemer damer osv

Anonymkode: 8d971...be3

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hver tiende mann har dette i sin profil. For meg er det et eneste stort rødt flagg. Uansett hvor fin mannen eller resten av profilen er så blir det et nei fra meg. Han kan like gjerne skrive "Hei jeg er en voksen mann som ikke ønsker at en partner stiller krav til meg eller forventer noe av meg. Jeg ønsker ingen spørsmål rundt min bedritne oppførsel, så fint hvis du bare lar meg ture frem som jeg vil og ikke" lager drama" de gangene jeg behandler deg som dritt"

Finnes det en eneste  kvinne som tenker at det er en god idé å sveipe til høyre på disse. 

Jeg tolker det også litt sånn altså. 

Ingen ønsker seg vel drama, men hvis man tenker at man må skrive det på den måten så er det jo rimelig spesielt. Høres ut som noen som ønsker seg en underdanig partner. 

• Liker 25
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Drama = unger, prinsesse damer, gave damer, pengedamer, eks problemer damer osv

Anonymkode: 8d971...be3

Får kjøpe deg en sånn oppblåsbar dukke. De ønsker ikke gaver, eller bruker penger. Og de sier aldri nei. Ikke har de barn heller. 👍

Anonymkode: 674ec...e07

• Liker 24
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger unna. 

Anonymkode: 0664a...5f2

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Eller menn som skriver at de foretrekker damer som "har litt mellom øra".

Jeg styrer unna. Ikke fordi jeg føler dette gjelder meg, men fordi det sier noe mye) om mannen som skriver dette. Samme med de som ikke ønsker "drama". Takk og farvel til kongen av gaslighting antagelig. 

• Liker 31
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
luna1 skrev (På 15.4.2025 den 18.22):

Eller menn som skriver at de foretrekker damer som "har litt mellom øra".

Jeg styrer unna. Ikke fordi jeg føler dette gjelder meg, men fordi det sier noe mye) om mannen som skriver dette. Samme med de som ikke ønsker "drama". Takk og farvel til kongen av gaslighting antagelig. 

Enig. Det er veldig nedlatende. Jeg ønsker en mann som behandler og snakker om andre med respekt. 

Anonymkode: e7140...87d

• Liker 10
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.13):

Helt enig! Her sveipes de til venstre.

Anonymkode: 12ff0...884

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg litt assosiasjoner til eksen, som uttrykte at alle hans forhold hadde vært ganske turbulente. Fellesnevneren for disse forholdene er jo han, så opplever han drama i forhold, kan det veldig godt være han bidrar til det selv.

Anonymkode: edfbc...22f

• Liker 16
  • Nyttig 18
Skrevet

Jeg er en ganske rolig dame med flere venner av begge kjønn. Menn som utgir seg for å hate drama osv er som regel de som lager mest styr i eget miljø. Det er folk man må unngå.

• Liker 20
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Ingen dama uten drama sier min pakistanske nabo.

Anonymkode: 2b739...234

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.13):

De som skriver sånt er gjerne de som er så tiltaksløse at de skaper drama ved å dytte ansvar og arbeid over på damen.

For å si det sånn: hvis du, som mann, gjør all drittjobben blir det ikke noe "drama", heller.

Jeg ser bare for meg en lat, halvfeit fyr som kommer inn døren kl. 17, slenger seg i sofaen med et stort OFFFFF og trenger å slappe av et par timer med en pils etter å ha fått mat på bordet. Gjerne kombinert med å ha ideer om "hverdagens kjas og mas", hvor alt helst skal gjøres med minst mulig innsats, i minst mulig omfang og i siste liten.

Å unngå "drama" og "mas" er faktisk noe man kan forhindre selv.

Jeg ville heller ALDRI sveipet på en kvinne som hadde hatt noe sånt i sin profil. Det lukter bare trøbbel.

• Liker 23
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Urealistiske tullinger..kvinner er drama 🐥

Anonymkode: 45a3f...8af

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at de ønsker sex uten forpliktelser. Veldig mange menn ønsker ei dame som er tilgjengelig for sex, men ikke så mye mer. Kvinnen er i utgangspunktet innforstått med dette og kanskje enig. Men før eller siden blir hun ofte forelsket og ønsker noe mer. Da blir det ‘mas og drama’. Og mannen flykter.

Mange kvinner trekker som en magnet til menn som fremstår som ‘bad guys’. En man som ‘ikke ønsker drama og forpliktelser er gjerne en sånn mann. Hun vil temme ham og omvende ham. Så de trekker da gjerne mot menn som skriver sånn. Så ender det med drama likevel og mannen kan rømme og vise til hva han skrev i Tinder profilen.

Anonymkode: 115f0...b57

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ønsker drama, så dersom noen opplever drama i livet sitt så ofte at de må skrive det - så antar jeg de oftest er den som lager det dramaet selv, men mangler selvinnsikt. 

Anonymkode: 98b12...811

• Liker 19
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.31):

Får kjøpe deg en sånn oppblåsbar dukke. De ønsker ikke gaver, eller bruker penger. Og de sier aldri nei. Ikke har de barn heller. 👍

Anonymkode: 674ec...e07

… og så lurer vi på hvorfor menn ikke vil ha drama. 😂

Anonymkode: 5f6e2...3fa

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er et "rødt flagg" for deg at en mann ikke vil ha drama, da er hensikten at nettopp du skal sveipe til venstre. Så det passer jo fint.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen ønsker drama, så dersom noen opplever drama i livet sitt så ofte at de må skrive det - så antar jeg de oftest er den som lager det dramaet selv, men mangler selvinnsikt. 

Anonymkode: 98b12...811

Langt ifra, mer enn nok at f.eks eksen han var en av dere kverulerant-kjerringer her på KG.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...