Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg gikk på P-piller omtrent en månede, men slutta fordi det ble slutt mellom meg og kjæresten min. Det er nesten to måneder siden jeg hadde mensen sist, og begynner å bli litt bekymra... Kan det at jeg har brukt P-piller ha noe med at jeg ikke har fått mensen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Ja, det kan godt være grunnen. Det er helt normalt! Slapp av, den kommer nok. Så sant du ikke har blitt gravid, da..?? Eller trener masse? Noen ganger kommer den ikke bare fordi vi rett og slett går og venter på den!! Bekymrer oss, stresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 det er sant det.. hos meg var mensen helt på tur da jeg begynte med piller.. Det går nok bra.. pass på å ikke bekymre deg for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jordbærpiken Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Det kan absolutt ha sammenheng med p-pillebruk, men hvis du er bekymret synes jeg du skulle ta en graviditetstest nå idag, så vet du ihvertfall om du er gravid eller ikke. Hvis du ikke er gravid synes jeg du skulle la det gå en måned til, og hvis mensen fremdeles ikke er kommet igjen, ville jeg tatt en prat med legen. Du kan få tatt grav.test hos legen din, eller kjøpe en test på apoteket (den er like sikker som den du tar hos legen). I noen større byer finnes det også helsestasjon for ungdom som utfører dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 20. november 2002 #5 Del Skrevet 20. november 2002 Og jo mere du stresser om at du KAN være gravid....jo lengere tid tar det før mensen dukker opp igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 Klok av skade synes jeg du så raskt som mulig bør undersøke om du kan være gravid..jeg ventet til det hadde gått 12 uker! Hadde hatt kun ett samleie et par dager etter siste p-pille, som jeg hadde brukt i 10 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 20. november 2002 #7 Del Skrevet 20. november 2002 Enig med de andre her. Det er helt normalt og behøver ikke bety at du er gravid. MEN, for sikkerhets skyld bør du ta en graviditets test, så får du det avklart 100% sikkert på et så tidlig tidspunkt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. november 2002 #8 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg stressa fælt med og lurte på om jeg var gravid. da jeg var èn uke på overtid gikk jeg til legen og tok en test....jeg var ikke gravid. Dagen etter, kom mensen. Da hadde kroppen min slappa av, og så gikk tingene tilbake til det normale igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå