Gå til innhold

Sånne artikkel som denne setter mer press og usikkerhet hos sånne som meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan påvirker det deg? 

Anonymkode: 1f89b...d35

Det påminner meg at jeg er evil singel og ikke har hatt intim nærkontakt med det motsatte kjønn som jeg er glad i på veldig lenge. 

Anonymkode: 31394...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det påminner meg at jeg er evil singel og ikke har hatt intim nærkontakt med det motsatte kjønn som jeg er glad i på veldig lenge. 

Så hvorfor leser du sånne artikler da?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 16.50):

Det er måten denne artikkelen er skrevet på som setter meg press på meg som er singel og ikke hatt sex på evigheter(snakk om mer enn 10 år!) Ikke mening å sutre, men ja det vekker en stor tristhet hos meg. 

Det er alltid noe som vil gjøre oss sårbare og vekke vonde følelser. Her er det bare å puste, tenke at det er dine følelser som du må jobbe med. Kanskje du må unngå sånne artikler? 🤗 selv kjenner jeg på utrolig mange vonde følelser når jeg ser familier sammen, som smiler og ler, for det har jeg aldri hatt selv. Som liten drømte jeg meg bort i serier som full house, men man blir eldre og må bare akseptere det som har skjedd 🤗 jobbe med følelsene. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så hvorfor leser du sånne artikler da?

Jeg vet jeg burde ikke gjøre det, men viljestyrken min er så svak at jeg klarer ikke å holde unna. Men skal prøve neste gang. 

Blått skrev (6 timer siden):

Det er alltid noe som vil gjøre oss sårbare og vekke vonde følelser. Her er det bare å puste, tenke at det er dine følelser som du må jobbe med. Kanskje du må unngå sånne artikler? 🤗 selv kjenner jeg på utrolig mange vonde følelser når jeg ser familier sammen, som smiler og ler, for det har jeg aldri hatt selv. Som liten drømte jeg meg bort i serier som full house, men man blir eldre og må bare akseptere det som har skjedd 🤗 jobbe med følelsene. 

Du har rett i alt det du skriver. Takk for forståelsen hvordan det føles å ikke ha sex på ja...Veldig lenge. Hilsen eieren av tråden mann over 40 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.27):

Om du er kvinne kan du få sex daglig omså. Ikke vær så kresen, og slank deg om du er overvektig

Anonymkode: 9576f...711

ja just, ikke være så kresen, også må ho slanke sæ??? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - kronisk singel. 40+ - så overskriften, lo høyt og gadd ikke lese videre. Ikke les ting som vekker vonde følelser og jobb heller med selvbildet og å eie din egen situasjon, enten det handler om å akseptere den som den er eller å gå inn for å endre den. En artikkel er bare ord (og "eksperter" har ikke alles (eller noens) fasit - følelsene dine kommer fra andre steder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var en veldig fin artikkel. Jeg skjønner den kan være kjip når man ikke "har"(?) noen å ligge med. Det om å være sammen uten å knulle traff hardt her, men også der syns jeg artikkelen klarer å gi et dytt videre. Råd fra fagfolk kan hjelpe :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...