AnonymBruker Skrevet 17. april #21 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan påvirker det deg? Anonymkode: 1f89b...d35 Det påminner meg at jeg er evil singel og ikke har hatt intim nærkontakt med det motsatte kjønn som jeg er glad i på veldig lenge. Anonymkode: 31394...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #22 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det påminner meg at jeg er evil singel og ikke har hatt intim nærkontakt med det motsatte kjønn som jeg er glad i på veldig lenge. Anonymkode: 31394...6c7 Så hvorfor leser du sånne artikler da? Anonymkode: 1f89b...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. april #23 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 16.50): Det er måten denne artikkelen er skrevet på som setter meg press på meg som er singel og ikke hatt sex på evigheter(snakk om mer enn 10 år!) Ikke mening å sutre, men ja det vekker en stor tristhet hos meg. Anonymkode: 31394...6c7 Det er alltid noe som vil gjøre oss sårbare og vekke vonde følelser. Her er det bare å puste, tenke at det er dine følelser som du må jobbe med. Kanskje du må unngå sånne artikler? 🤗 selv kjenner jeg på utrolig mange vonde følelser når jeg ser familier sammen, som smiler og ler, for det har jeg aldri hatt selv. Som liten drømte jeg meg bort i serier som full house, men man blir eldre og må bare akseptere det som har skjedd 🤗 jobbe med følelsene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #24 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så hvorfor leser du sånne artikler da? Anonymkode: 1f89b...d35 Jeg vet jeg burde ikke gjøre det, men viljestyrken min er så svak at jeg klarer ikke å holde unna. Men skal prøve neste gang. Blått skrev (6 timer siden): Det er alltid noe som vil gjøre oss sårbare og vekke vonde følelser. Her er det bare å puste, tenke at det er dine følelser som du må jobbe med. Kanskje du må unngå sånne artikler? 🤗 selv kjenner jeg på utrolig mange vonde følelser når jeg ser familier sammen, som smiler og ler, for det har jeg aldri hatt selv. Som liten drømte jeg meg bort i serier som full house, men man blir eldre og må bare akseptere det som har skjedd 🤗 jobbe med følelsene. Du har rett i alt det du skriver. Takk for forståelsen hvordan det føles å ikke ha sex på ja...Veldig lenge. Hilsen eieren av tråden mann over 40 år. Anonymkode: 31394...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesgirl Skrevet onsdag kl 11:14 #25 Del Skrevet onsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 17.27): Om du er kvinne kan du få sex daglig omså. Ikke vær så kresen, og slank deg om du er overvektig Anonymkode: 9576f...711 ja just, ikke være så kresen, også må ho slanke sæ??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet onsdag kl 11:26 #26 Del Skrevet onsdag kl 11:26 Jeg - kronisk singel. 40+ - så overskriften, lo høyt og gadd ikke lese videre. Ikke les ting som vekker vonde følelser og jobb heller med selvbildet og å eie din egen situasjon, enten det handler om å akseptere den som den er eller å gå inn for å endre den. En artikkel er bare ord (og "eksperter" har ikke alles (eller noens) fasit - følelsene dine kommer fra andre steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet torsdag kl 08:49 #27 Del Skrevet torsdag kl 08:49 Jeg syns det var en veldig fin artikkel. Jeg skjønner den kan være kjip når man ikke "har"(?) noen å ligge med. Det om å være sammen uten å knulle traff hardt her, men også der syns jeg artikkelen klarer å gi et dytt videre. Råd fra fagfolk kan hjelpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå