AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Foreldrene mine hadde et ekteskap og skilsmisse med mye krangling. Det har jeg alltid visst. Men i julen fortalte et familiemedlem av pappa, at pappa en gang hadde vært voldelig mot mamma, og at han var så voldelig at politiet visstnok klassifiserte det som drapsforsøk. Vi barna lå visst og sov oppe mens alt dette skjedde i første etasje, og politiet skal ha fått en nabo til å passe oss mens mamma var på sykehuset. Familiemedlemmet sa at dette var en engangshendelse. Hverken broren min eller jeg husker noe vold, men vi husker at pappa ofte sa mye stygge ting til mamma. Jeg synes det er veldig vanskelig å vite om at han prøvde å drepe henne. Det setter mye i et helt annet lys. Dette popper opp i hodet mitt hele tiden. Hvordan kan jeg slutte å tenke på dette? Anonymkode: ac016...31b 6
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Skjønner det er kjipt. Og verre blir det nok når sannsynligheten for at det var en engangshendelse er liten... Lever han fortsatt? Anonymkode: 82514...332
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Har du noen å snakke med som er utenfor familien din? Noen ganger er det greit å få perspektivene fra de som var involvert, for å f.eks sette bitene sammen, mens andre ganger kan det være best å få hjelp til å prosessere ting en ikke egentlig har mulighet til å forstå? Anonymkode: bac46...4d8
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Det høres tungt ut. Jeg tenker du må finne rom til å bearbeide dette ved å enten snakke høyt om det eller skrive ned tankene dine. Samtidig gi deg selv pauser fra tankene ved bruk av f.eks intensiv trening eller spill etc. Anonymkode: 06df4...d77
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Lever moren din? Kan du spørre henne? Forstår godt at dette er tungt å få vite❤️ Anonymkode: 303b6...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå