tyren56 Skrevet tirsdag kl 11:13 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:13 Er dette en trygg side eller ferdes det mange røde flagg her? Hva er din opplevelse med Fetlife? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:18 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Få damer der. De få som er der holder allerede på med noen. Vil si siden er trygg side men det er en stor pølsefest. Sikkert 99 menn per kvinne. Tinder er en drøm i forhold. Anonymkode: ec06f...e4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 tyren56 skrev (6 minutter siden): Er dette en trygg side eller ferdes det mange røde flagg her? Hva er din opplevelse med Fetlife? Det er en side for de med diverse fetisher. Det er ikke en datingside. For å si det slik; om jeg hadde funnet ut at barna mine var der så hadde jeg umiddelbart lagt ned forbud. Anonymkode: 0fcfe...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Har fått noen ligg der, som oftest med yngre kvinner på +/-25 som søker en moden dominant mann. M50 Anonymkode: 1b845...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet tirsdag kl 11:36 Forfatter #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Få damer der. De få som er der holder allerede på med noen. Vil si siden er trygg side men det er en stor pølsefest. Sikkert 99 menn per kvinne. Tinder er en drøm i forhold. Anonymkode: ec06f...e4e Ja, var plutselig 20 menn i innboks etter jeg ble med i en norsk gruppe. Såg egentlig på det som et rødt flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet tirsdag kl 11:40 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:40 Ikke mye erfaring derfra. Det lille jeg har indikerer et forum der man "kjenner" hverandre, altså felles interesser, med slagside mot litt røffere saker (BDSM etc) og et "miljø" der man møtes og prates, fysisk og digitalt. Virker mer seriøst enn et par andre steder men som de fleste nettsider/forum der sex(treff) er tema: stort flertall av menn, en del par (der altfor mange kun er mannen i paret som har laget brukeren og fremstiller det som om kona er med på leken), og svært få enslige kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet tirsdag kl 12:09 #7 Del Skrevet tirsdag kl 12:09 Gorgonzola skrev (27 minutter siden): Ikke mye erfaring derfra. Det lille jeg har indikerer et forum der man "kjenner" hverandre, altså felles interesser, med slagside mot litt røffere saker (BDSM etc) og et "miljø" der man møtes og prates, fysisk og digitalt. Virker mer seriøst enn et par andre steder men som de fleste nettsider/forum der sex(treff) er tema: stort flertall av menn, en del par (der altfor mange kun er mannen i paret som har laget brukeren og fremstiller det som om kona er med på leken), og svært få enslige kvinner. Helt enig i dette. Hadde profil der en kort stund, og ble nedspammet i innboksen av fyrer som ville gjøre både det ene og andre med meg 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:06 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:06 Er som å gå ned Karl Johans gate, masse kvinner som tigger etter penger Anonymkode: 8f97a...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet tirsdag kl 13:08 #9 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Jeg har profil der, ikke spesielt aktiv. Har møtt noen derfra, en stund siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:11 #10 Del Skrevet tirsdag kl 13:11 Jeg fant min kjære der. Anonymkode: 35d4d...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:17 #11 Del Skrevet tirsdag kl 13:17 Det er dessverre mange menn der med dyssosiale og/eller narsissistiske trekk, samt kvinner med borderline-tendenser. Veldig mye rart, og absolutt ikke noe å satse på for normale, oppegående folk. Anonymkode: f4a3f...039 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:28 #12 Del Skrevet tirsdag kl 13:28 Jeg er kvinne 38 og var med på Fetlife i 5 år. Jeg møtte i hovedsak menn for oralsex. Dvs. at de kom og slikket meg, og deretter dro igjen. Noen få hadde jeg også penetrerende sex med. Som kvinne kan man få akkurat det man vil på et sexforum. Jeg kunne velge og vrake blant alle typer menn. Jeg har et normalt utseende selv. Generelt hadde jeg et godt inntrykk av menn fra Fetlife. De fleste var gifte menn, men noen var også aktive i diverse miljøer (BDSM, sexfester eller swingersmiljø). Alle var hensynsfulle og snille og hadde generelt mer "seksuell kompetanse" enn menn på tinder. Det var en morsom periode i livet mitt å være på Fetlife, men livet med mange sexpartnere begynte etterhvert å føles rutinepreget og hult, så derfor begynte jeg heller å date seriøst (utenom Fetlife). Anonymkode: b5746...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet tirsdag kl 13:35 #13 Del Skrevet tirsdag kl 13:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Få damer der. De få som er der holder allerede på med noen. Vil si siden er trygg side men det er en stor pølsefest. Sikkert 99 menn per kvinne. Tinder er en drøm i forhold. Anonymkode: ec06f...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #14 Del Skrevet i går, 13:02 Har vært det og eg dro faktisk til utlandet for å treffe fyren. Snakket lenge før møtet. Helt greit i begynnelsen men så ble det veldig toxic. Han ville jeg skulle være slave, noe jeg nektet for jeg er en brat. Sa han va Dom, men Dom behandler ikke brat/ submisiv på den måten. Så alt i alt. Det er mye dritt der. Anonymkode: 3a355...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden (endret) tyren56 skrev (På 15.4.2025 den 13.13): Er dette en trygg side eller ferdes det mange røde flagg her? Hva er din opplevelse med Fetlife? Hva lurer du egentlig på? Hva mener du med trygg side? Som noen over skriver så er det et sosialt medium/community side for folk som liker bdsm og/eller andre kinks. Foreninger og lag arrangerer workshops, sammenkomster, foredrag osv og disse finner du på FL. Andre folk bruker det til å holde kontakt med mennesker som deler preferanser eller like interessegrupper. Så jeg forstår ikke helt hva du mener? Om ei dame liker å legge ut bildene sine, eller om et par legger det ut, betyr det ikke at de ønsker en full innboks med teite forslag. Sånn sett er FL full av røde flagg. Det er massevis av menn som gir tilfeldige (alle?) kvinner uønsket seksuell oppmerksomhet. Edit: min opplevelse har vært fin. Ingen direkte uønsket oppmerksomhet, noen vennskap fra foreningen i min by og så har jeg deltatt på noen bra munches, foredrag og kurs. Endret 16 timer siden av Te- Presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå