AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:39 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:39 Eller var det sånn man gjorde da man var 17 år?😅 Anonymkode: ac555...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:47 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:47 Nei det pleier vi ikke. Det var noe vi gjorde på ungdomsskolen og mest på VGS. Anonymkode: 9d1a4...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:49 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:49 Menn er ikke sladrekjerringer som behøver å slarve om alt mulig knyttet til kollegaene sine... Anonymkode: ae5ed...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:00 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:00 Ikke så mange som man skulle tro. Det er selvsagt noen goofy gutter på alle arbeidsplasser, men de snakker med hverandre, ikke normale menn. Tror nok det er flest creeps med agenda på arbeidsplasser hvor det er jevn fordeling av kvinner og menn, som f.eks kontorjobber, NAV, etc... Anonymkode: ae4ca...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:12 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:12 Nei, det ville ikke tatt seg ut her vi jobber. Anonymkode: fbcc1...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 11:48 #6 Del Skrevet i går, 11:48 Nei, er du gal! Dersom noen på jobb hadde fått vite bare en flik av min seksualitet, ville jeg kun blitt sett på som min seksualitet og hele min faglige tyngde vil vært blåst for alltid. Jeg skyr samtaler om sex og sier jeg er alt for gammel for den slags tull. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet i går, 11:50 #7 Del Skrevet i går, 11:50 nei det hører tenårings tida til. Heldigvis vokser vi menn opp og, iallfall en del av oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 11:51 #8 Del Skrevet i går, 11:51 AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 12.49): Menn er ikke sladrekjerringer som behøver å slarve om alt mulig knyttet til kollegaene sine... Anonymkode: ae5ed...24e Jeg kjenner mange menn som slarver og sladrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #9 Del Skrevet i går, 12:00 Snok1 skrev (11 minutter siden): Nei, er du gal! Dersom noen på jobb hadde fått vite bare en flik av min seksualitet, ville jeg kun blitt sett på som min seksualitet og hele min faglige tyngde vil vært blåst for alltid. Jeg skyr samtaler om sex og sier jeg er alt for gammel for den slags tull. Fortell litt om den her da🤩 Anonymkode: facd3...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #10 Del Skrevet i går, 12:00 Snok1 skrev (11 minutter siden): Nei, er du gal! Dersom noen på jobb hadde fått vite bare en flik av min seksualitet, ville jeg kun blitt sett på som min seksualitet og hele min faglige tyngde vil vært blåst for alltid. Jeg skyr samtaler om sex og sier jeg er alt for gammel for den slags tull. Har du et veldig spenstig sexliv, eller jobber du på et fordomsfullt sted? Anonymkode: 9f1e3...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #11 Del Skrevet i går, 12:00 Nei, det har jeg aldri vært borti i mitt 27-årige arbeidsliv. Vi menn snakker generelt mest om fritidsinteresser og i praksis nada om kvinner. Anonymkode: fb6bd...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet i går, 12:01 #12 Del Skrevet i går, 12:01 Nei på ingen måte her hos oss, det holder man for seg selv. Noe annet hadde blitt svært dårlig mottatt og bare føltes kleint. Men, mange flotte damer er det nå uansett ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 14:22 #13 Del Skrevet i går, 14:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fortell litt om den her da🤩 Anonymkode: facd3...ef2 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du et veldig spenstig sexliv, eller jobber du på et fordomsfullt sted? Anonymkode: 9f1e3...10e Jeg har nok et sexliv som ville fremstått som noe pikant på min arbeidsplass og innenfor mitt faglige ansvarsområde som oser ansvarlighet og orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #14 Del Skrevet i går, 14:33 Er noen på min arbeidsplass som forteller om historier fra gammelt av. Fellesnevneren er at alle er passert 65. Så dem forteller om hvordan det var når dem var 20 og dem 2 eller 3 løse damene i hele byen som alle lå med. Ingen andre som bryr seg. Så prates bare slikt på pauserommet når det er 3 eller flere av dem på AFP som egentlig bare jobber for å komme seg ut hjemmefra. Anonymkode: 791b9...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 14:41 #15 Del Skrevet i går, 14:41 Snakket veldig lite med mine kollegaer. Var bussjåfør. Men mange av dem var gamle griser. Når noen sa de skulle kjøre skolerute, ungdomsskole, så kunne noen svare "åja, du skal kikke på småjentene ja", så humret de seg imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet i går, 20:41 #16 Del Skrevet i går, 20:41 Nei. Slikt har absolutt ingen verdens ting på jobb å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:43 #17 Del Skrevet i går, 20:43 Vet at en gjeng mannfolk på jobben min rangerer oss damene fra hot to not når de har sammenkomster privat. Bryr meg ikke. Anonymkode: a7ee9...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:54 #18 Del Skrevet i går, 20:54 Ikke en én gang. Jeg har jobbet i over 30 år. Anonymkode: c6dcd...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Nei dette er en kvinne greie. Anonymkode: 81506...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (På 16.4.2025 den 13.48): Nei, er du gal! Dersom noen på jobb hadde fått vite bare en flik av min seksualitet, ville jeg kun blitt sett på som min seksualitet og hele min faglige tyngde vil vært blåst for alltid. Jeg skyr samtaler om sex og sier jeg er alt for gammel for den slags tull. Jeg gjetter på at du allikevel har klart å finne én likesinned som er akkurat like pikant som deg. De finner alltid hverandre. Anonymkode: c8ea4...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå