Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei, fant idag ut at jeg er gravid med nr 2, bare 5 mnd (akkurat idag) etter jeg fødte første jenta! Har småålig panikk da jeg var helt sikker på at den skulle være negativ da jeg har tatt tester den siste uka som var negative, men idag sto det altså «gravid 1-2» og mensen er akkurat en uke forsen idag. 

spørsmålet mitt er vel egentlig bare om noen har erfaringer med to barn med 1 år i mellom, så hyppig🤪 var veldig lite forberedt og har hatt én mens og sex kanskje 3 ganger til sammen så dette var et stort sjokk. Kan jo fortsatt skje ting, men

IMG_1046.jpeg

Anonymkode: 2037f...851

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo enda tidlig, men håper det er greit jeg sier gratulerer 💚 Mange har fått barn så tett, og det har gått veldig fint for de fleste, og vil nok det for dere også om det blir sånn. Pust med magen og tenk det vil ordne seg. 
Jeg hadde tatt en ny test litt senere, når det har gått mer tid for å se, siden det er såpass tidlig enda. 
Lykke til 💚

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint! Sier de jeg har pratet med, i hvert fall 😂 Er høygravid selv med tredjemann, med termin rett etter ettårsdagen til andremann. Brukte kondom hver gang untatt en eneste gang, og visste ikke engang jeg hadde fått tilbake syklusen. Har altså ingen egne erfaringer ennå, men flere har fortalt at selv om det er intenst, er det også veldig fint. Og det tror jeg er den beste innstillingen å gå inn med 😊

Anonymkode: 4f197...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...