AnonymBruker Skrevet 15. april 2025 #1 Skrevet 15. april 2025 Er det flere som opplever tunge dager/perioder uten noen grunn? Jeg spiser sunt, trener, jobber, møter venner og er i et bra forhold. Tross at alt rundt meg er bra, synes jeg livet er tungt. Sover dårlig og har lite overskudd/glede. Føler meg ikke deprimert heller, det er bare tungt. Ikke så mye å gjøre med den søvnen, annet enn å vente på at det går seg til. Jeg har slike perioder en til to ganger i året, varer fra noen uker til noen måneder. Har ingen mangler i følge blodprøver og sånt. Lurer på om det er mange som har det sånn? Er det en normal del av livet? Synes på ingen måte synd i meg selv, bare lurer på hvordan andre har det i forhold til eventuelle tunge perioder. Anonymkode: fd5ab...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2025 #2 Skrevet 15. april 2025 Har det likt, null appetitt, null glede, alt er et ork. Sånn har det vært i 2 uker nå men holder ut, for vet det går over. Har ingen råd, bare at du vet at du ikke er alene.🩷 Anonymkode: 316f4...76c 1
balto999 Skrevet 15. april 2025 #3 Skrevet 15. april 2025 Har det på samme måte selv. Men har det store deler av året rundt. Jeg har traumer som har satt dype spor. Samtidig er livet fint nå. Vil ikke slippe taket helt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2025 #4 Skrevet 15. april 2025 Har det sånn selv, vært noen stabile og fine år, men de siste to årene har alt bare vært tungt og psyken i bånn. Ingen glede over noe, orker ikke noe, kun en gnagende angst store deler av døgnet. Uten noen spesiell grunn, utover gamle traumer som blomstrer opp i perioder med mye press. Anonymkode: 26637...3b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå