Gå til innhold

Krangling/stygge ord rettet hverandre foran barn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere vet når dere har vært sammen med noen en stund, det sies da at alt personen gjør begynner å irritere. Jeg føler meg litt sånn hår i suppa hjemme om dagen. Som mange kvinner har jeg mye kontroll på det daglige med barn, og det er alltid kilde til krangel. Rettere sagt så pleier jeg å bli stille og så kommer det mye stygt i min retning fra min samboer, med barna til stede. Det er ikke måte på hvor fæl jeg er. I følge meg er det småtterier som får det til å koke over for han, av typen at jeg gav barnet noe selvom barnet egentlig hadde spurt han (men jeg vet hvor tingen ligger). Tror rett og slett det bunner i at jeg kanskje er litt sjefete på det området og at han ikke føler han kommer til. Men nå er det på nivå med at jeg ikke lenger vet hva jeg bør og ikke bør gjøre, jeg har ikke kontroll for når begeret renner over. Og det er veldig ubehagelig og vondt å stå i. Det stopper liksom ikke for han, det er masse stygge ord og trusler i min retning og at jeg gjør livet hans jævlig etc. Dette hører barna på mens jeg bare blir skikkelig lei meg og venter til han roer seg ned (og det tar faktisk tid). Det gjentar seg dessverre oftere og oftere. Parterapi er helt uaktuelt da han mener det er jeg som er problemet 100%. 

Endret av Jentemamma88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han utsetter deg for psykisk vold, som barna deres blir vitner til; som er vel så skadelig som å bli direkte utsatt for det.

Jeg ville snakket med fastlegen, fortrolig venn/familie eller kontaktet krisesenter for råd og støtte.

Anonymkode: d0a6b...579

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er verken normalt eller sunt.

Du får hjelpe den stakkars mannslingen med å fjerne problemet fra tilværelsen hans. 

Anonymkode: 8ca23...e54

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere sammen? Vær et godt eksempel for barna dine. Hadde du ønsket dette for noe av de?

Anonymkode: ad514...470

AnonymBruker
Skrevet

Dette er svært skadelig for barna. Anbefaler skilsmisse. 

Anonymkode: 40e61...bfe

Skrevet

Åpenbart vet du at dette ikke er greit.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er hverken normalt, vanlig eller bra. Du tar skade av det og det gjør i aller høyeste grad barna. Snakk med fastlegen eller annet helsepersonell og søk hjelp for dette. 

Anonymkode: cd7a1...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...