Gå til innhold

Kosebukse med lommer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt ut alle kosebuksene mine, men sliter med å finne gode erstatninger. De fleste jeg finner er uten lommer, og det er veldig upraktisk for meg som alltid har minst en unge på armen. Jeg trenger en bukse som er myk og behagelig nok til amming i sofaen på tidlige morgener, men som også kan fungere ved levering i barnehagen, på butikken og på lekeplassen. Jeg er ikke særlig fan av polyester, og ull syns jeg blir for fort slitt. 

Er det noen som har noen gode bukser å anbefale? 

Anonymkode: e597d...8fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har slitt ut alle kosebuksene mine, men sliter med å finne gode erstatninger. De fleste jeg finner er uten lommer, og det er veldig upraktisk for meg som alltid har minst en unge på armen. Jeg trenger en bukse som er myk og behagelig nok til amming i sofaen på tidlige morgener, men som også kan fungere ved levering i barnehagen, på butikken og på lekeplassen. Jeg er ikke særlig fan av polyester, og ull syns jeg blir for fort slitt. 

Bruker bare Adidasbukser innendørs. Kosebukser er vel ikke til å gå ute med? 

Anonymkode: 71e9c...156

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 8.23):

Jeg liker godt tracksuits fra Adidas (de er 100% polyester da) er komfortabel og der bra ut. De modellene jeg har lommer med glidelås på både jakke og overdel.

Av bomullsbukser liker jeg typiske joggebukser (typ grå) gjerne fra Nike, liker både oversized og slimfit 

Myke baggy eller skinny jeans er jo også komfortable alternativer i hverdagen 

Anonymkode: 6b5dc...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Skal du gå i samme kosebukse på lekeplassen, i barnehagen og butikken som du slapper av med og ammer med på sofaen hjemme? Da hadde jeg i hvert fall kjøpt en bukse med litt fasong, og ikke bare en sånn stor, grå joggebukse som får knær etter en gangs bruk  😅 Tror jeg hadde gått for en kul adidas-bukse eller en type «pull on-bukse» som KAN se ut som vanlige chinos. 

Anonymkode: a8397...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Buksene fra Nine Pine 

Anonymkode: 84f8b...777

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har en fra spørkjøp den er kjempe myk og har lommer, den er helt enkel grå da

Anonymkode: 831ab...f49

AnonymBruker
Skrevet
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 19.44):

Buksene fra Nine Pine 

Anonymkode: 84f8b...777

Skriver under på den! Jeg har to, en vanlig og en bootcut og de er like gode inne som kosebukse, samtidig fine nok til at man kan bytte til en penere overdel og bruke den ute blant folk, Holder fasongen uten å sagge i baken eller bli løse over knærne selv ved bruk i flere dager, behagelig stoff, sitter godt på uten å stramme eller sige. To lommer i sidene med glidelås, pluss falsk brett/kant i front sånn at den ser ut som om den er lukket i front med glidelås som har stoff over for å skjule en liksom glidelås

https://www.ninepine.no/collections/asana-pants-all-colours/products/asana-bootcut-pant?variant=48826209632604 Denne er den nyeste jeg har, med bootcut 

https://www.ninepine.no/products/asana-relaxed-straight-zip-pant?variant=40194399436881 Denne er med straighf legs, tror jeg har hatt den i ca 3 år.

Buksene har god høyde i livet og kommer i flere farger. De koster såklart mere enn vanlige joggebukser fra typ Gina og Hennes, ca 1200kr, men kvaliteten er også en helt annen. Den eldste jeg har som er ca 3 år har jeg brukt mye, vasket ofte, og den er ikke antydning til slitt. Så prisen kan definitivt forsvares.

Kommer til å kjøpe meg shorts fra Ninepine til sommeren :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...