Westieerbest Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Vurderer å kjøpe leilighet i Fredrikstad, men vil gjerne finne et sted hvor det er mulig å bade i nærheten. Mange byer har jo nå lagt til rette med badebrygger og badstue - finnes det i Fredrikstad? Eller er det så dårlig vannkvalitet at man må et stykke av gårde?
hohumpf Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Det er ikke så mange badeplasser i sentrum og badstuene ligger ikke så sentralt de heller. Det er mange badeplasser, men en må bittelitt ut,
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Det er mange fine badeplasser på Kråkerøy - f.eks. i nærheten av Glufsa og Enhus. Relativt nært sentrum. Det er også fint ved dammene i marka. Men akkurat i sentrum bør man ikke bade - Glomma har sterk strøm og vannet er ikke det reneste. Anonymkode: 054cd...34f
visp Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange fine badeplasser på Kråkerøy - f.eks. i nærheten av Glufsa og Enhus. Relativt nært sentrum. Det er også fint ved dammene i marka. Men akkurat i sentrum bør man ikke bade - Glomma har sterk strøm og vannet er ikke det reneste. Anonymkode: 054cd...34f Det er sikkert noen som har et badekar:) Men seriøst... er det et sted i Fredrikstad som heter Glufsa? Det visste jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april visp skrev (6 minutter siden): Det er sikkert noen som har et badekar:) Men seriøst... er det et sted i Fredrikstad som heter Glufsa? Det visste jeg ikke. Østfold har mange rare navn, har jeg hørt, og dette er nok en av dem 😂 Anonymkode: 1762c...d38 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Badeplasser? Må bli Glomma det. Men pass opp for strømmer. Anonymkode: 89272...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå