Westieerbest Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Vurderer å kjøpe leilighet i Fredrikstad, men vil gjerne finne et sted hvor det er mulig å bade i nærheten. Mange byer har jo nå lagt til rette med badebrygger og badstue - finnes det i Fredrikstad? Eller er det så dårlig vannkvalitet at man må et stykke av gårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april Det er ikke så mange badeplasser i sentrum og badstuene ligger ikke så sentralt de heller. Det er mange badeplasser, men en må bittelitt ut, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april Det er mange fine badeplasser på Kråkerøy - f.eks. i nærheten av Glufsa og Enhus. Relativt nært sentrum. Det er også fint ved dammene i marka. Men akkurat i sentrum bør man ikke bade - Glomma har sterk strøm og vannet er ikke det reneste. Anonymkode: 054cd...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange fine badeplasser på Kråkerøy - f.eks. i nærheten av Glufsa og Enhus. Relativt nært sentrum. Det er også fint ved dammene i marka. Men akkurat i sentrum bør man ikke bade - Glomma har sterk strøm og vannet er ikke det reneste. Anonymkode: 054cd...34f Det er sikkert noen som har et badekar:) Men seriøst... er det et sted i Fredrikstad som heter Glufsa? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april visp skrev (6 minutter siden): Det er sikkert noen som har et badekar:) Men seriøst... er det et sted i Fredrikstad som heter Glufsa? Det visste jeg ikke. Østfold har mange rare navn, har jeg hørt, og dette er nok en av dem 😂 Anonymkode: 1762c...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Del Skrevet 28. april Badeplasser? Må bli Glomma det. Men pass opp for strømmer. Anonymkode: 89272...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå