Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey så eg møtte en fyr og vi ble veldig «close» vi dro på hyttetur der vi hadde sex mange ganger og be enige om å være eksklusive. Og han sa hele tiden «årh eg vil bare bli sammen med deg nå men eg er ikke klar» som gidde meg håp om at han ville bli sammen i nermeste fremtid. Men hver gang etter vi hadde sex så ble han deppa og sa at han følte seg utro mot exen… eg blei jo veldig lei meg og det er sårt for meg å høre det når eg er så glad i an og forelsket, men så etter noen måneder så møttes vi opp flere ganger der vi og hadde sex og samme greien skjedde… og plutselig bare sluttet han og snakke med meg på en måned+ og da tenkte eg at han var ferdig med meg og eg hadde kjærlighetssorg fordi eg var så betatt av denne mannen… så gjekk eg ut me noen vininner på nyttår der di spleiser meg opp med ein fyr på byen og vi ente opp med å ha sex. Og etter noen uker begynner han og snakke med meg igjen etter lang tid uten kontakt og eg følte eg burde være ærlig med han og si at eg låg med noen andre… han ble såret sefølgelig og eg føler at eg har vært utro mot han selv om vi ikke er i forhold. Eg er enda super forelsket i han her og vi snakker dagen og i mange timer på telefonen og vi «sover» med hverandre på telefon nesten hver dag… han flører og mye av og til med meg så eg er så forvirret… hva skal eg gjøre? var eg utro? Trur dere det er noe håp om at eg kan bli sammen med han? Vi er bestevenner og eg trur eg elsker han som mer enn en venn

hilsen en fortvilet og forvirret 22-åring😭

Anonymkode: a6a10...f6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du er forelsket, men han der må du bare kutte ut.

Han bruker deg kun for sex, og den tullete unnskyldningen han har om eksen, det er noe han bruker for å holde deg på avstand. Han ønsker ikke noe forhold, kun å bruke deg.

Ta deg en liten pause, og kom over ham. Så finner du deg en hyggelig og omtenksom kar som er ærlig.

Anonymkode: a5740...82b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare en hekt, han liker deg som en venn og det er praktisk å ha deg for sex men du er ikke den rette.

Anonymkode: 4869e...d85

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet skal ikke være så vondt og vanskelig, Ts! ❤️

Denne mannen er ikke den rette for deg!

Denne mannen er en som har problemer med relasjoner, og han har lite respekt for deg (og sikkert andre damer også). Du er god å ha for å få oppmerksomhet, som styrker hans ego når eksen ikke vil ha ham, og du er grei å ha som sex.

Men han er ikke din venn, og han er ikke din kjærlighet, for hadde han vært det hadde han ikke utnyttet deg, ghostet deg og spilt slike spill med deg som han gjør.

Å kutte kontakten helt med slike er det beste, for man blir ødelagt av slike og man kaster bort altfor mye av livet sitt på å være hektet på slike menn!

Unn deg selv langt bedre, og husk at kjærlighet skal være langt lettere, man skal bygge hverandre opp og gjøre hverandre glade og prioritere hverandre, respektere hverandre, ønske hverandre.

Anonymkode: 6fdd7...413

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet skal være enkelt, man skal ikke lure på om man er ett par eller ikke. Man skal ikke vimse ut og inn av relasjonen, man blir hos den man elsker. Elsker man så forsvinner man ikke, man blir.

Anonymkode: 4869e...d85

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du var ikke utro. 

Denne gutten bruker deg som emosjonell sutteklut. Altså, en voksen mann som var emosjonelt tilgjengelig for forhold hadde aldri behandlet deg slik.

Denne mannen blir ikke emosjonelt tilgjengelig for deg heller.

Det er uansett ikke egentlig poenget her, poenget er at du ikke liker dette forholdet, du har det ikke bra og han behandler deg ikke som du ønsker. Så dette er ikke mannen for deg. 

Det gjør vondt, men si til deg selv du fortjener bedre enn dette også tvinger du deg selv til å gå videre❤️

Du finner ikke den kjærligheten du vil ha før du møter noen som faktisk vil skape den sammen med deg. 

Anonymkode: 7ea41...50a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme tråden i singel-forumet.....?

Anonymkode: 5e150...3db

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme tråden i singel-forumet.....?

Anonymkode: 5e150...3db

Hei ja eg er ny her Åå eg fikk ikke til å slette det😅

Anonymkode: a6a10...f6f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...